Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Å bruke en sånn bil som banebil i dag så mange år senere gjør litt vondt føler jeg, særlig når det er blitt en samlerbil..

Heller det en å ha den hjemme og samle støv. Er en i lokal området her som har en slik, har aldri sett den ute en eneste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er helt riktig. Ikke vits i å putte på karbondeler og større bremser på en bil hvis man bare skal kjøre pent. 

Er igrunn det samme med f.eks Porsches GT-biler. 

Greit nok at noen kan bevares for ettertiden, men det er jo bare en bil uansett.

Men norsk vinter er brutal på bilene så der kan man gjerne bruke noe mer masseprodusert. 

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Heller det en å ha den hjemme og samle støv. Er en i lokal området her som har en slik, har aldri sett den ute en eneste gang. 

Jeg tenker en mellomting jeg, ta vare på bilen, kjøre fine turer om sommeren samt ta en trackday eller tur til Nurbrugring i ny og ne :D

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fredrik 90 said:

Å bruke en sånn bil som banebil i dag så mange år senere gjør litt vondt føler jeg, særlig når det er blitt en samlerbil..

CSL var vell strengt tatt en samlerbil i det den var produsert, med sitt lave opplag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Snagg30 skrev:

@Andreas_R her har litt inspirasjon med tanke på farge valget du vurderer.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253100718

Takk skal du ha 😇 Jeg var innom å så på I4 Tanzanitblå i sola i dag…det var rett og slett nydelig. Så jeg tenker videre, skulle gjerne sett en Aventurin live også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvasi skrev:

Veeldig mye bedre her enn på bildet i annonsen ja. Men fremdeles ikke 35k tøff med runflat dekk i mine øyne.

Vi er heldigvis like uenig her som når det kommer til interiør. De felgene her hadde jeg lett kjøpt om jeg hadde G20/21 nå. Men enig at runflat er bare å få av

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...