Fredrik 90 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Å bruke en sånn bil som banebil i dag så mange år senere gjør litt vondt føler jeg, særlig når det er blitt en samlerbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 1 minutt siden, Fredrik 90 skrev: Å bruke en sånn bil som banebil i dag så mange år senere gjør litt vondt føler jeg, særlig når det er blitt en samlerbil.. Heller det en å ha den hjemme og samle støv. Er en i lokal området her som har en slik, har aldri sett den ute en eneste gang. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 (endret) Jeg vil si det er helt riktig. Ikke vits i å putte på karbondeler og større bremser på en bil hvis man bare skal kjøre pent. Er igrunn det samme med f.eks Porsches GT-biler. Greit nok at noen kan bevares for ettertiden, men det er jo bare en bil uansett. Men norsk vinter er brutal på bilene så der kan man gjerne bruke noe mer masseprodusert. Endret April 8, 2022 av Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 (endret) 1 time siden, Snagg30 skrev: Heller det en å ha den hjemme og samle støv. Er en i lokal området her som har en slik, har aldri sett den ute en eneste gang. Jeg tenker en mellomting jeg, ta vare på bilen, kjøre fine turer om sommeren samt ta en trackday eller tur til Nurbrugring i ny og ne Endret April 8, 2022 av Fredrik 90 Orjan, Lars89 og Dusy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 1 hour ago, Fredrik 90 said: Å bruke en sånn bil som banebil i dag så mange år senere gjør litt vondt føler jeg, særlig når det er blitt en samlerbil.. CSL var vell strengt tatt en samlerbil i det den var produsert, med sitt lave opplag 😊 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 1 time siden, CrZyWiz skrev: CSL var vell strengt tatt en samlerbil i det den var produsert, med sitt lave opplag 😊 Ja det har du forsåvidt rett i 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_R Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 22 timer siden, Snagg30 skrev: @Andreas_R her har litt inspirasjon med tanke på farge valget du vurderer. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253100718 Takk skal du ha 😇 Jeg var innom å så på I4 Tanzanitblå i sola i dag…det var rett og slett nydelig. Så jeg tenker videre, skulle gjerne sett en Aventurin live også! Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 @StigJ Løp og kjøp! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251886990 Walkabout, StigJ, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 26 minutes ago, Snagg30 said: @StigJ Løp og kjøp! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251886990 Her er det bare å forskuttere skattepenger, enten du får igjen eller må betale! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 37 minutter siden, Snagg30 skrev: @StigJ Løp og kjøp! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251886990 Fine på første bilde, så rotete ut på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 (endret) 5 minutter siden, Kvasi skrev: Fine på første bilde, så rotete ut på bil. Nope, helt feil! Er grise tøft Endret April 8, 2022 av Snagg30 StigJ, mathiseeen, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Nope, helt feil! Er grise tøft Veeldig mye bedre her enn på bildet i annonsen ja. Men fremdeles ikke 35k tøff med runflat dekk i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 50 minutter siden, Snagg30 skrev: @StigJ Løp og kjøp! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251886990 Ooof! 😍 Nettopp kjøpt nye 19" dekk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 (endret) 1 minutt siden, Kvasi skrev: Veeldig mye bedre her enn på bildet i annonsen ja. Men fremdeles ikke 35k tøff med runflat dekk i mine øyne. Vi er heldigvis like uenig her som når det kommer til interiør. De felgene her hadde jeg lett kjøpt om jeg hadde G20/21 nå. Men enig at runflat er bare å få av Endret April 8, 2022 av Snagg30 Walkabout og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 24 minutter siden, papertiger skrev: Her er det bare å forskuttere skattepenger, enten du får igjen eller må betale! Kommer godt på vei med halvparten der ja 😄 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå