Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Emilsen skrev:

Dette må da være en ganske god pris på 440i? Har gått et stykke, og mangler ACC dessverre. Men pent med skinntrukket dashbord.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270680072

Så den igår, fin bil! :) Men, noe var rart med hjul og hjulbue, fikk litt styltefeeling. Litt senk hadde gjort seg for en mer naturlig look. Eventuelt ned et hakk på felgdimensjon. Isolert sett er jo både bil og felger flotte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emilsen skrev:

Dette må da være en ganske god pris på 440i? Har gått et stykke, og mangler ACC dessverre. Men pent med skinntrukket dashbord.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270680072

Disse bilene her har ligget kunstig høyt i pris alt for lenge, så jeg velger så se det slik at dette er en langt mer riktig pris :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Marius2002 said:

Så den igår, fin bil! :) Men, noe var rart med hjul og hjulbue, fikk litt styltefeeling. Litt senk hadde gjort seg for en mer naturlig look. Eventuelt ned et hakk på felgdimensjon. Isolert sett er jo både bil og felger flotte :) 

Såg kjempefin ut med merinoskinn. Men ja, disse bilene i xdrive-utgave kommer ferdig på stylter fra fabrikk. Vår såg likedan ut, men klart med 20" felger blir det mer fremtredende. Senk må til på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, papertiger skrev:

Såg kjempefin ut med merinoskinn. Men ja, disse bilene i xdrive-utgave kommer ferdig på stylter fra fabrikk. Vår såg likedan ut, men klart med 20" felger blir det mer fremtredende. Senk må til på disse.

Er ikke det der 21" da? Samme som @Saltkjelen har på sin F11. Eller er jeg ute å plukker bær igjen? Var iallefall meget fremtredende her :) Men fin bil helt klart! Liker 4-serie :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 5-serie | FINN.no

Med noen enkle grep så hadde denne blitt vesentlig mer attraktiv, og da hadde de også kanskje fått solgt den. Bytt til lykter med hvite blink, E39 facelift lamper med oransje blink ser helt pyton ut. Skift ut de slitte BMW emblemene, lakk Alpina front spoileren som er skrapet, få på striper, utbedre de kankjørte felgene og lim på plass igjen "4,6" merket på motordekselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dusy skrev:

Ikke the real deal, men fortsatt veldig tøff :D 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270611461

Har alltid vært svak for disse, på samme måte som med E30 M3, synd man ikke kjøpte seg en av hver, den gang man fikk 3 for 1, i forhold til dagens priser. :)

Endret av Olaandref
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dusy skrev:

Samma her @Olaandref:) Onkelen min hadde en slik på tidlig 2000 tallet, den ble dessverre stjålet og aldri gjort rede for. 

Den er kjedelig. En kompis av meg hadde en 2,5, hadde noen fester i baksetet på den. Aner ikke hvor den ble av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dusy skrev:

Spammer litt her, men dette var jo ingen avskrekkende pris? Greit nok at km standen er noe høy men disse tåler jo dette  vil jeg jo tro :) Whats the catch?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=270930839

Porsche med keramiske bremser er vell hysterisk dyrt iforhold til bmw sine🤔 @Skulebollen som er expert på folkevogn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Porsche med keramiske bremser er vell hysterisk dyrt iforhold til bmw sine🤔 @Skulebollen som er expert på folkevogn her

Mer en de 200.000,- @Walkabout kanskje måtte ut med for en tid tilbake? I så fall er jo det ikke noe annet en galskap. Usikker på om summen er riktig her men mener dette ble nevnt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snagg30 skrev:

Mer en de 200.000,- @Walkabout kanskje måtte ut med for en tid tilbake? I så fall er jo det ikke noe annet en galskap. Usikker på om summen er riktig her men mener dette ble nevnt 

Det som er komisk med bmw er at et komplett retrofit kit koster halvparten av 4 nye skiver direkte fra bmw

40-50k per skive fra bmw, men du får kjøpt komplett ombyggingskit med bkf, kaliper, klosser og luftstyring for 100k😂

noe sier meg at noen har fått kjøpt retrofit kit grisebillig fra bmw i stort kvantum.

hadde det koster 7-80k for 4 skiver direkte fra bmw og de har holdt 100-200k km ettersom hvor mye du kjører på bane så mener jeg at det er fornuftig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...