Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Marius2002 skrev:

Som en familiebil går den en G31 en høy gang. :) 

Ja gjør den nå egentlig det? G31 er da mer praktisk som familiebil, jeg tenker på muligheten til å laste til taket, lavere innlasting bak, bakrute glass som kan åpnes. Design er for så vidt en smaksak men jeg tror at en G31 stort sett vil betraktes som mer behagelig å hvile øynene på. Jeg skal ikke snakke om andrehåndsverdi og hvor salgbar en G31 er fremfor en 6er GT 😅   

1 time siden, Vingerei skrev:

Ja dette er ett mye bedre kjøp 👍

1 time siden, StigJ skrev:

En 19 åring i Huracan ja, det låter trygt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja gjør den nå egentlig det? G31 er da mer praktisk som familiebil, jeg tenker på muligheten til å laste til taket, lavere innlasting bak, bakrute glass som kan åpnes. Design er for så vidt en smaksak men jeg tror at en G31 stort sett vil betraktes som mer behagelig å hvile øynene på. Jeg skal ikke snakke om andrehåndsverdi og hvor salgbar en G31 er fremfor en 6er GT 😅   

Ja det gjør den i mine øyne. At du liker bedre G31 bedre er helt innafor, jeg liker jo G31 godt selv :D Likevel er det noe stilig med coupe-hekken. Men jeg ser dine punkt med innlasting og at den skrå bakluka tar mye av plassen, men likevel er det lettere å nå det som er pakket innerst. Tror det handler om hva man gjør det til :) 6GT får iallefall bare skryt.

Broom test

Nettavisen test

Bil- og Motorblogg (riktignok LCI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

nå er det på grensa til at jeg får lyst til å bytte ut x5'n :P

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276686915

Ser ut til at de har fått den billig sammenliknet med markedet på mobile.de, for de koster mer inn enn for den i annonsen. Uansett råkult. ;) Bytt, sier jeg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, fupsaker skrev:

Ser ut til at de har fått den billig sammenliknet med markedet på mobile.de, for de koster mer inn enn for den i annonsen. Uansett råkult. ;) Bytt, sier jeg. :D 

Med alternativ beregning? Får jo veldig mye igjen med den km 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Emilsen skrev:

Dette må da være rimelig G31. Litt kjip med svart/svart, men det viktigste utstyret er der. Nesten overrasket over at den ikke er solgt allerede.

https://www.finn.no/280915335

Ja dette er billig, disse bilene har egentlig vært litt i andre enden av skalaen og vært overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Emilsen skrev:

Dette må da være rimelig G31. Litt kjip med svart/svart, men det viktigste utstyret er der. Nesten overrasket over at den ikke er solgt allerede.

https://www.finn.no/280915335

Denne så da veldig slitt ut innvendig? eller er det kvaliteten på materialene som har tapt seg?  😕 flott bil, men utifra bildene så ser den jo mer slitt ut enn min 14" F11 med 200k på telleren 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så godt brukt ut, men den bilen trenger adaptive LED. Ferdig snakket. 😛 Kan jo prutes ned ytterligere tror jeg for å gjøre noen hyggelige oppgraderinger, setene kan jo trekkes om hos Cools i Nederland osv. Så mange muligheter til å få en cruiserbil av rang med ca 100 i påkost på diverse oppgraderinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutes ago, fupsaker said:

Den så godt brukt ut, men den bilen trenger adaptive LED. Ferdig snakket. 😛 Kan jo prutes ned ytterligere tror jeg for å gjøre noen hyggelige oppgraderinger, setene kan jo trekkes om hos Cools i Nederland osv. Så mange muligheter til å få en cruiserbil av rang med ca 100 i påkost på diverse oppgraderinger? 

Men med ca 100k i påkost nærmer du deg farlig de godt utstyrte utgavene som ligger for salg. Så jeg ville heller prutet den ned og tatt den for det den er - en 5-serie av nyeste generasjon med en nydelig drivlinje og gode seter. Med den km-standen må en påregne noe vedlikeholdskost i overskuelig framtid, selv om langkjøring er en god ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, papertiger skrev:

Men med ca 100k i påkost nærmer du deg farlig de godt utstyrte utgavene som ligger for salg. Så jeg ville heller prutet den ned og tatt den for det den er - en 5-serie av nyeste generasjon med en nydelig drivlinje og gode seter. Med den km-standen må en påregne noe vedlikeholdskost i overskuelig framtid, selv om langkjøring er en god ting.

Sant, jeg så bare for meg en godt utstyrt utgave som man kanskje kunne få ned mot 350' og selge igjen. 😛 Bare vanskelig når den har Xenon og ikke adaptive LED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, E39_Cato skrev:

Denne så da veldig slitt ut innvendig? eller er det kvaliteten på materialene som har tapt seg?  😕 flott bil, men utifra bildene så ser den jo mer slitt ut enn min 14" F11 med 200k på telleren 😕

Dårlig vedlikehold innvendig. Min 2018 540d har gått 116 000 km og ser fortsatt ut som ny innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Emilsen said:

Dette må da være rimelig G31. Litt kjip med svart/svart, men det viktigste utstyret er der. Nesten overrasket over at den ikke er solgt allerede.

https://www.finn.no/280915335

Rimeligste stereopakke (ikke HiFi), halvdigital instrumentpanel, samt mangel på 360-kamera og adaptiv led er nok grunnene til at denne ikke har blitt solgt. Hovedlyktene alene får bilen til å fremstå eldre enn den egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...