Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Helt rå bil men bare jeg som foretrekker pre-lci? 😐

Nei, jeg er ikke uenig ned deg @HenrikSolberg. Har ikke helt klart å bli vant med disse nye skjermene/ panelene. 
Men er jo slik med forandringer, det tar en stund før det vokser på en , og man blir vant til dem😅✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Helt rå bil men bare jeg som foretrekker pre-lci? 😐

Hadde et lite illebefinnende ifjord og sendte forespørsel på en slik, og da kunne selger informere meg at facelift var rett rundt hjørnet så kunne ikke bestille den pene preface lengere. Da var det ikke vanskelig å la være.

 

grønn m340d med riktige hjul i sølv er en meget pen bil, og preface dashbord i skinn er helt rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2023 den 10.18, papertiger skrev:

Like god finish som på folien. Eller er det elektrotape?

 

På 28.8.2023 den 2.46, E.C. skrev:

Nydelig finish på søm:

https://finn.no/307335686

Det jeg ikke helt skjønner er at de faktisk ikke ser selv hvor ille det ser ut, men ok, folk med verre sangstemme enn meg har jo meldt seg på Idol, og deltatt flere ganger, og tro meg, jeg synger kun når promillen har bikket to, så det var langt fra noe kompliment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, E.C. skrev:

Lurer mest på om folk som legger ut sånt hadde selv vært fornøyd med å kjøpe slik kvalitet. Eller om det er grenseland svindel.

Får nærmest tarmslyng av å se annonsene hans. Å kalle seg for "BMWexpertene6xf1x" og selge en CCC-skjerm (som han mener er CIC) som løsning på skjerm som slår seg av og på og E6x LCI halogenlys som xenonlys vitner i alle fall om alt annet enn en ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den her og, dukket opp et kjent bilde, fra annonsen til felgene jeg handlet, på neste bilde dukker det opp noe jalla kopifelger. Han jeg handlet felgene av har sagt fra flere ganger at det er hans bilde, med originale ACS felger. Likevel bruker han det på nytt i neste annonse.

IMG_0098.png

IMG_0099.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Studert denne på nært hold, den står i stil med forventninger og fargekombinasjon med innvendig og utvendig farge er perfekt

Jeg kikket på denne da den sto på vårmønstringen på Bjerke i år, bilen er virkelig ett plettfritt smykke. Unik kilometerstand vil jeg mene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...