Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvis du skal selge en bil til 1,2 mill så ta nå en microfiber klut å fjern alt støvet fra pianolakken...

Mercedes-Benz E-Klasse | FINN.no

Jeg husker BOS et eller annet sted i landet skulle selge en X3M competition, skitneste bilen jeg har bevitnet som har vært til salg med en så høy pris. Dette var i tillegg et salg for en kunde, hadde jeg vært kunden og sett tilstand på annonsen hadde det tiltet for meg. Uansett ble den annonsen liggende lenge uten å få noe forbedringer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BrokeBoi skrev:

Må være en av de mest ukurante bilene i Norge.

Men det synes jeg ikke er bilen sin feil, lekker bil. Men ja, alt som har bokstavene AMG, M eller RS uten fast tak er vel litt ukurant. Men jeg tror det finnes flere biler i Norge som er mye mer ukurant en denne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hvis du skal selge en bil til 1,2 mill så ta nå en microfiber klut å fjern alt støvet fra pianolakken...

Mercedes-Benz E-Klasse | FINN.no

Og støvsug dørmatte samt fjerne bena fra bildene, det er iallefall noe av det dummeste jeg ser på bilder når det er diverse kropsdeler med på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Fredrik 90 said:

Men det synes jeg ikke er bilen sin feil, lekker bil. Men ja, alt som har bokstavene AMG, M eller RS uten fast tak er vel litt ukurant. Men jeg tror det finnes flere biler i Norge som er mye mer ukurant en denne 😅

Ja, absolutt en fin bil. Tilleggsproblemet med denne er at det ikke er fullverdig AMG da det ikke er V8. Lyden på E53 er omtrent på samme nivå som E350e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BrokeBoi skrev:

Ja, absolutt en fin bil. Tilleggsproblemet med denne er at det ikke er fullverdig AMG da det ikke er V8. Lyden på E53 er omtrent på samme nivå som E350e.

Det er jeg helt enig i, glemte i forbifarten at dette er "Budsjett" AMG 😂 Men denne har vel i det minste en V6 bensin hvor E350e kun har en to liters firer, men det er helt klart ett stykke opp til en E63 med V8er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...