Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Sånn, da fikk jeg den på hjernen… 😂 Selvfølgelig var den billig også…nydelig interiør og facelift. Siste som kunne skremt meg vekk var en lang kilomterstand men neida…133 000 km for en 2005 modell. 

Kan noen kjøpe denne før jeg gjør det, orker ikke flere biler her nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tony Soprano skrev:

En inn og en ut 😄Tenk deg for en vanvittig kontinentkrysser 😍 Kanskje den bare trenger litt TLC og slitedeler ?

Har ikke noe jeg vil kvitte meg med for øyeblikket 😅 Prisen gjenspeiler jo at den sikkert trenger litt TLC og slitedeler, men likevel så lenge den har historikk, ingen feilmeldinger og går som den skal så er dette svært fristende. Har sjesket på 7-serie med V12 lenge…

Og…tror jeg heller vil ha E65 med V12 kontra V8. Har hørt at V12ern faktisk ikke er så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Har ikke noe jeg vil kvitte meg med for øyeblikket 😅 Prisen gjenspeiler jo at den sikkert trenger litt TLC og slitedeler, men likevel så lenge den har historikk, ingen feilmeldinger og går som den skal så er dette svært fristende. Har sjesket på 7-serie med V12 lenge…

Og…tror jeg heller vil ha E65 med V12 kontra V8. Har hørt at V12ern faktisk ikke er så ille

v8 diesel å 333hk er flott kontinentkrysser ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

v8 diesel å 333hk er flott kontinentkrysser ;)

 

Enig! Akkurat som kontinentkrysser så har jeg aldri skjønt hva man skal med en V12 til. Det må være noe fra gamledager om henger igjen…noe britene har fjasa om i åresvis. Fra en tid hvor det kun var en bil med V12 maskin som orka å holde høyt tempo time etter time. 

Den moderne dieselmotoren har utkonkurrert V12 som kontinentkrysser for lenge siden. Den går billigere ergo lenger mellom hver tankstopp. Kan fint holde 240 km/t konstant…nettestid, i klarvær, mellom alle veiarbeid og 120 soner. Nei skal man kjøre langt så må man spa opp en 745d, det er også en bil jeg kunne tenkt meg. Men for å ha å loffe rundt i her hjemme, som en super comfy dailydriver så er det V12 all day long for meg 😀

Jeg mener derimot at verdens beste kontinent krysser er BMW G11 750d. Det er en sannhet jeg etablerer her og nå…opplest og vedtatt! Punktum! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i8 begynner å få noen år på nakken, det begynner å vises på prisene. Noen som har hørt noe om hvordan den tåler tidens tann? Det skal vel være mye plast og aluminium der også, som på i3? Så da er det vel hybridsystem som kan være litt spennende 🤔

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=333873313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...