Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, papertiger said:

Jepp. 518d er vel en softwaretunet 520d med B47.

Der er vel N47N, basert på VIN. Står også at optimalisert for 525d i annonsen men hvordan er det mulig? Den har vel ikke fått 2 turbo’er og større dyser?

 

Forresten på en del B47-motorer fikk x18d og 20d forskjellig størrelse på turbo og dyser men på N47 motor var disse lik. 
 

edit: Jeg ser det er bare på modeller som også fikk x16d, da bruker 16d og 18d like dsmyse

Endret av mr.pingu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, mr.pingu said:

Der er vel N47N, basert på VIN. Står også at optimalisert for 525d i annonsen men hvordan er det mulig? Den har vel ikke fått 2 turbo’er og større dyser?

 

Forresten på en del B47-motorer fikk x18d og 20d forskjellig størrelse på turbo og dyser men på N47 motor var disse lik. 
 

edit: Jeg ser det er bare på modeller som også fikk x16d, da bruker 16d og 18d like dsmyse

Du har helt rett - N47. Nei det er vel bare hk han beskriver som på nivå med 525d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, papertiger said:

Du har helt rett - N47. Nei det er vel bare hk han beskriver som på nivå med 525d.

Ah ja ser det nå, leste litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dusy skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=334981661
 

Slår meg som et godt kjøp når disse nå faller ned i pris :) 

Spørs hvor mye mer de faller, det der var knallpris 🤔 BMW i byen sier prisene har "snudd" - altså stagnert og noen på vei opp igjen. Var innom Volvo igår og de sier det samme, de nekter å slå av prisen på bruktbiler og venter heller to uker ekstra på riktig kjøper. :) Det er spådom om bruktbilmangel til våren, så da snur det fra kjøpers marked igjen til selgers - hvis en skal tro "ekspertene". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser i4 skikkelig kjip og billig ut med hvit eksteriørfarge?

Har null tro på at det blir selgers marked på biler til våren. De siste to rentehevingene har ikke truffet enda og importert inflasjon kommer tikkende. Så at nordmenn plutselig skal gå mann av huse for å handle seg bil til våren er bare sprøyt fra bilselgere som prøver å skjule at blodet renner i gatene. Kan godt hende at bruktbilmarkedet er OK, men nå er jo det bare en konsekvens av at at nybilsalget går ad undas og/eller fordi mange skal selge sin fullfinansierte Porsche Taycan for å kjøpe en brukt Volvo V40. Er man ute etter å gjøre et godt kjøp på bil som koster mer enn en vanlig årslønn er det bare å ha is i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, E.C. skrev:

Det er jo også veldig selgerting å si at du må kjappe deg med å kjøpe før prisene går opp igjen ;)

Ja igrunn, men dette er kjentfolk som jeg har tett. Og jeg er ikke i kjøpsmodus :) Så jeg velger å tro på de. Det er kanskje geografiske forskjeller 🤷🏼‍♂️

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...