E.C. Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg sagt at disse er 3D-printa. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Jeg tror de er brukt Bedliner… 😁 Lekker fargekombo på denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=367591343 Dusy, Marius2002, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 Forfriskende å se en bil på det nivået med skilter fra byen den ble førstegangsregistrert i, jeg er så lei av å se biler med Oslo og Bærum-skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 1 time siden, Orjan skrev: Jeg tror de er brukt Bedliner… 😁 Lekker fargekombo på denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=367591343 Fantastisk mengde med helt random bilder i samme annonse, skygger etter fotograf, refleksjon av fjeset på skjermen, unger, kone, halve bilen på bilder osv. Flott bil som hadde fortjent litt bedre bilder Saltkjelen, E.C. og Snagg30 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 38 minutter siden, Ingen skrev: Forfriskende å se en bil på det nivået med skilter fra byen den ble førstegangsregistrert i, jeg er så lei av å se biler med Oslo og Bærum-skilter. Fantastisk at det er flere enn meg som irriterer seg over dette. Jeg er skilt nerd og det irriterer meg at alle skal ha Bærum eller Oslo skilter, BU er en usedvanlig stygg bokstav kombinasjon…likevel skal alle nye Porsche 911 og G80/81 biler ha det. Ingen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 5 minutter siden, GtiGtr skrev: Fantastisk mengde med helt random bilder i samme annonse, skygger etter fotograf, refleksjon av fjeset på skjermen, unger, kone, halve bilen på bilder osv. Flott bil som hadde fortjent litt bedre bilder Syntes det var en litt flott annonse med de bildene, viste at bilen har hatt et hjem og vært en del av livet. Selvfølgelig enig med deg om hva som er best. Her er annonsen Snagg30 linket til en gang i tiden med litt bedre salgsbilder: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=274022475 Marius2002, Werther, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 (endret) 11 minutter siden, GtiGtr skrev: Fantastisk mengde med helt random bilder i samme annonse, skygger etter fotograf, refleksjon av fjeset på skjermen, unger, kone, halve bilen på bilder osv. Flott bil som hadde fortjent litt bedre bilder Bet meg merke i dette selv, oppskriften på en forferdelig annonse. Vask bilen og ta alle på et og samme sted og kanskje en annen vinkel en skrått ovenfor og som du never kom deg ut av refleksjonene. @Ingen Ja slik skal en annonse se ut! Selv om jeg personlig hadde tatt bilder av en slik bil ute i fin natur Endret August 25 av Snagg30 GtiGtr og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 13 timer siden, Saltkjelen skrev: 13 timer siden, Olaandref skrev: Ser ikke ut som det har fått mye rens heller, flekker i taket og seter som ser skitne ut. når det er sagt så den helt jævlig ut når de la bilder ut av den , så mulig at det er så ren de fikk den etterhvert:( så jævlig at jeg tenke det der hadde ikke jeg giddet å annonserer ( nesten uavhengig av pris klasse) men mener den gikk høvlig billig fra bil i nord . Han har noen skikkelig godbiter i bil verden også, men han er jo nærmer 80 år nå:) så trur ikke vaske og vedlikehold av kone bilen står høyt opp på lista. Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingen Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Fantastisk at det er flere enn meg som irriterer seg over dette. Jeg er skilt nerd og det irriterer meg at alle skal ha Bærum eller Oslo skilter, BU er en usedvanlig stygg bokstav kombinasjon…likevel skal alle nye Porsche 911 og G80/81 biler ha det. Skikkelig skilt nerd jeg også. Det er en M5 CS som kjører her i Bergen registrert med SX-skilter, jeg feller en gledeståre hver gang jeg ser den. fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 25 Share Skrevet August 25 6 hours ago, Daniel. said: E38 730d med lav kilometerstand, som har vært til salgs en god del ganger ila 7 år i Norge https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=367238631 Den står i nabolaget, 5min sykling fra der jeg bor. Spotta den når jeg og guttungen var på sykkeltur en dag, såg utrolig fin ut der den stod. Kunne gjerne hatt denne som sommerbil 😍 Daniel., sveigis og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 26 Share Skrevet August 26 12 timer siden, Snagg30 skrev: Bet meg merke i dette selv, oppskriften på en forferdelig annonse. Vask bilen og ta alle på et og samme sted og kanskje en annen vinkel en skrått ovenfor og som du never kom deg ut av refleksjonene. @Ingen Ja slik skal en annonse se ut! Selv om jeg personlig hadde tatt bilder av en slik bil ute i fin natur No til dags så skiller en seg ut UTEN redigert vegg i bakgrunn og AI-annonsetekst. Dessverre er vi pålagt å ha det på våre annonser på jobb så det skal være likt mellom avdelingene. Spesielt AI-tekstene som skryter enkle ting, som f.eks ryggesensorer som skrytes opp i skyene som guds gave til trafikksikkerhet, blir eg oppgitt av. Orjan og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 26 Share Skrevet August 26 Noen tanker rundt motor/utstyr/pris på den her? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=366840169 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 26 Share Skrevet August 26 5 minutter siden, gallay skrev: Noen tanker rundt motor/utstyr/pris på den her? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=366840169 250k for det utstyrs nivået der på en 2016 modell må da være meget innafor! Flott bil Marius2002 og gallay reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 26 Share Skrevet August 26 4 hours ago, GtiGtr said: No til dags så skiller en seg ut UTEN redigert vegg i bakgrunn og AI-annonsetekst. Dessverre er vi pålagt å ha det på våre annonser på jobb så det skal være likt mellom avdelingene. Spesielt AI-tekstene som skryter enkle ting, som f.eks ryggesensorer som skrytes opp i skyene som guds gave til trafikksikkerhet, blir eg oppgitt av. Det er synd, for slike tekster er med på å degradere respekten jeg har for forhandlere (og gjerne merkeforhandlere). Det får de rett og slett til å fremstå som late. Har noen horrible AI-eksempler fra Hellestø som ligger rett bortenfor jobben min. De selger mye gromme biler, men når de presenterer sikkerhetsutstyr som ble standard på 80-tallet som noe helt utenom det vanlige som akkurat denne bilen har, får jeg helt avsmak. Saltkjelen, BMWE39turbo, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 26 Share Skrevet August 26 4 timer siden, GtiGtr skrev: No til dags så skiller en seg ut UTEN redigert vegg i bakgrunn og AI-annonsetekst. Dessverre er vi pålagt å ha det på våre annonser på jobb så det skal være likt mellom avdelingene. Spesielt AI-tekstene som skryter enkle ting, som f.eks ryggesensorer som skrytes opp i skyene som guds gave til trafikksikkerhet, blir eg oppgitt av. Leser jeg riktig at dere «MÅ» bruke AI tekst? Trist å lese og nesten skremmende, hva er en bilselger da egentlig? Det har dukket opp noen stillinger hos både Bavaria / Porsche og andre store forhandler flere som jeg har hatt lyst å søke på - men når jeg ser hvordan bilder og annonser blir laget tror jeg rett og slett ikke jeg hadde passet inn. for om jeg ikke kan fortsette å lage slike annonser som dette så vil jeg heller ikke gjør det. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=367407162 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=351999280 Dusy, Fahad, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå