Ingvaldsen Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 1 time siden, Tony Soprano skrev: Hjarte bankar 🤎 https://www.bytbil.com/sodermanlands-lan/personbil-745-le-xdrive-comfort-m-sport-bowers-wilkins-high-end-1159-18161124 det blir noe rart når passasjerstolframme mangler knekk, merkelig at bmw skulle begynne med slik toyotatullball Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 23 minutter siden, Ingvaldsen skrev: det blir noe rart når passasjerstolframme mangler knekk, merkelig at bmw skulle begynne med slik toyotatullball Aldri lagt merke til, var ikkje slik på preface 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 2 minutter siden, Skulebollen skrev: Aldri lagt merke til, var ikkje slik på preface 🤔 tror det kun er aktuelt på highline modeller som har superduper midtkonsoll, men ifølge @Saltkjelen kunne du velge selv å få 2 komfårstoler foran likevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 4 timer siden, Skulebollen skrev: Aldri lagt merke til, var ikkje slik på preface 🤔 4 timer siden, Ingvaldsen skrev: tror det kun er aktuelt på highline modeller som har superduper midtkonsoll, men ifølge @Saltkjelen kunne du velge selv å få 2 komfårstoler foran likevell Når bilen har 7GZ Executive Lounge har bilen et passasjersete som ikke har knekk i ryggen (dette gjelder både LCI og pre-LCI). Med denne setekonfigurasjonen, kan høyre baksete legges ned i liggeposisjon og nakkestøtten på passasjersetet foran vippes ned (på tilsvarende måte som nakkestøtten til tredje seterad på G05 X5 eller G07 X7) for å sørge for at personen i baksetet har fri sikt forover. Er bilen derimot kun utstyrt med 4F5 Executive Lounge Fondkonsole, har bilen fire normale komfortseter, men med den store midtkonsollen som er å finne i 7GZ-pakken. Har bilen bakseteunderholdning, vil skjermen tilte motsatt vei av skjermen på førerstolen. Personlig hadde jeg aldri kjøpt en bil med 7GZ der man får et unormalt passasjersete, men med 4F5 derimot. Da snakker vi ultimat 7-serie! 7GZ Executive Lounge 4F5 Executive Lounge Fondkonsole Ron Jeremy, Skulebollen, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 3 timer siden, Skulebollen skrev: Har du sjekket hva den kommer inn på? Hybrid er vel nogenlunde gunstigt og importere? Eneste jeg vet er at en kamerat regnet på en G30 545e og sa den kom ut 100 000,- billigere enn tilsvarende G30 545e på Finn.no. Kanskje det er samme med 745e? Men nå har det jo lykkes SV å få full avgift på ladbare hybrider fra 1/4-25 så da endrer nok dette seg drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 3 timer siden, Skulebollen skrev: Har du sjekket hva den kommer inn på? Hybrid er vel nogenlunde gunstigt og importere? Nei har ikke noe reknestykke. Ser helst etter Diesel eller ren El men det er ikke skrevet i stein. EQS er også ok priset i Tyskland. Kjekt med Finn/Bytbil/Mobile i disse tider 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 52 minutter siden, Tony Soprano skrev: EQS er også ok priset i Tyskland. 😊 Men EQS har jo ett høyst tvilsomt design, for ikke å snakke om andrehåndsverdi. Da ville jeg heller sett på i7 hvis det var el som var greia, men så var det verditapet da. Da tror jeg en G11 750d LCI vil være en ganske trygg pengeplassering, for ikke å snakke om en tvers igjennom bra luksusbil. Jeg tror at fossile 7-serier vil ha ett langt hyggeligere verdifall i årene fremover enn hva vi har vært vant med. Jeg leker med tanken om å ha en dedikert feriebil når barna blir større og ikke lenger trenger barnevogn. Da er det egentlig kun G11 7-serie med største diesel som duger. S-klasse blir alt for "hallik mobil" og A8 er for meg kun en opphora A6…som igjen er en opphora A4 😅 RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 1 hour ago, Fredrik 90 said: Jeg tror at fossile 7-serier vil ha ett langt hyggeligere verdifall i årene fremover enn hva vi har vært vant med. Jeg leker med tanken om å ha en dedikert feriebil når barna blir større og ikke lenger trenger barnevogn. Da er det egentlig kun G11 7-serie med største diesel som duger. S-klasse blir alt for "hallik mobil" og A8 er for meg kun en opphora A6…som igjen er en opphora A4 😅 Vet ikke helt. 7-serie er notorisk for å ha dårlig verdi på bruktmarkedet, uavhengig av motor. Tror du bare må leve med det hvis du kjøper en slik. Enten hopper du uti med begge bein, eller så lar du være. Vedrørende kvalitet, så kan det hende at Audi A8/S8 4.0l V8 turbo er hakket bedre enn BMW sine alternativer. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 29 minutter siden, Werther skrev: Vet ikke helt. 7-serie er notorisk for å ha dårlig verdi på bruktmarkedet, uavhengig av motor. Tror du bare må leve med det hvis du kjøper en slik. Enten hopper du uti med begge bein, eller så lar du være. Vedrørende kvalitet, så kan det hende at Audi A8/S8 4.0l V8 turbo er hakket bedre enn BMW sine alternativer. . Nja…nå står vi ved et skille hvor det blir vanskeligere å få tak i nyere slike biler i Norge. Det er kun i7 og M760i Ladbar hybrid som selges nytt i Norge, mens 7-serie har alltid vært etterspurt som diesel på bruktmarkedet. Vi ser det vel allerede at prisnivået på nyere diesel 7-serie har stabilisert seg de siste åra, så jeg tror nok vi må være åpne for at endring vil skje også her. Jeg tror nok alt er bedre enn BMW sine V8 motorer. Men det hjelper ikke det faktum at iallfall jeg synes at 7-serie er "The Boss" når det kommer til biler i dette segmentet. Sweetspotten her er G11 750d for min del, V8ern blir for tørst og upålitelig til det formål en 7-serie skal brukes til…kryssing av kontinenter 😀 RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 31, 2024 Share Skrevet Desember 31, 2024 Noen som har røyka for mye Møllers Tran? 700 laken for en over 5 år gammel 530xd er vel i det meste laget, selv med lav km stand og fint utstyrt (selv om annonsa sier fullspekket unik mulighet) https://www.finn.no/386892609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 31, 2024 Share Skrevet Desember 31, 2024 En tidligere forumbil om jeg husker rett Ser litt kjipere ut nå da https://www.finn.no/mobility/item/386886056 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 31, 2024 Share Skrevet Desember 31, 2024 4 timer siden, Daniel. skrev: En tidligere forumbil om jeg husker rett Ser litt kjipere ut nå da https://www.finn.no/mobility/item/386886056 Er dette gamle til @Frode D? Da har den "tapt" seg litt ja🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 21 timer siden, Eystein Ose skrev: Er dette gamle til @Frode D? Da har den "tapt" seg litt ja🙈 Jepp 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 En fresh Hilux: https://www.finn.no/mobility/item/385269895 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 9 minutter siden, E.C. skrev: En fresh Hilux: https://www.finn.no/mobility/item/385269895 Ett opprust vrak som har gått 250k går jo for 70k, så spent på hva denne går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå