ehaugsnes Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 9 timer siden, Daniel. skrev: Ser bra ut i AMG form i hvertfall Men i likhet med E65 så hadde vel W220 litt ymse problemer de også? Har vel ikke det aller beste ryktet. Se hva som plutselig dukka opp på auksjonen!😅 https://www.auksjonen.no/auksjon/bruktbil/2003_Mercedes-Benz_S_500_5.0_V8_306HK_4MATIC_Cruisekontroll_Kupevarmer/624888?utm_source=facebook&utm_medium=paid_social&utm_campaign=buyer_bids_car&utm_content=carousel_car_all_auctions&fbclid=IwdGRjcAUIk45wZG9mBWZkaWQWUN2j24vM-e5Sd-CDHYd5ZSL6rxSLtWV4dG4DYWVtATAAYWRpZAGrLPyY066xc3J0YwZhcHBfaWQKNjYyODU2ODM3OQABHtKaDvharzTpvAUwdyXFroYdrwHmKf_HtilOBM7nuCdFy8Ra869iQsANdBZj_aem_4lsIqfVrUmPQ8z2w1so2ZA&utm_id=120239278229590497&utm_term=120239278229560497
Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det å like Mercedes føler jeg har litt med alder å gjøre, når man modnes og blir litt eldre så ser man på Mercedes med litt andre øyne. For min del så har jeg gått fra å kun like C126 SEC modellene til å sette pris på veldig mye av Mercedes sine modeller. Jeg mener fortsatt at BMW totalt sett har bygget bedre og mer spennende biler, men jeg har fått opp øynene for en del av det Mercedes har kommer med opp igjennom også. Såpass at flere av dem har fått plass på ønskelisten. Også befinner vi oss i en merkelig situasjon når det gjelde nye biler. BMW har sluttet å bygge biler som føles som BMW, de har helt flyttet fokuset bort fra hva de har gjort de siste 40 åra. Samtidig så har Mercedes lagt om og begynt å bygge bilene sine sånn som BMW før bygde dem. Og da kommer man som mangeårig BMW fantast i en merkelig knipe, når en ny E-klasse føles mer som en tradisjonell 5-serie enn hva en ny 5-serie gjør 😅 Også føler jeg entusiastene har endret seg etter at elbiler, Tesla og Kina kom på banen. Før var det Mercedes mot BMW mot Audi. I USA var det Ford mot Chevrolet mot Dodge. Det var Japsefolket mot Amcar folket mot de som drev med Italienske biler. Disse motsetningene har de siste 10 årene blitt visket mer ut føler jeg, nå hersker det litt mer oss alle mot Tesla og Kina holdning. Bortsett fra Volvo folket da, de vil fortsatt ikke ha noe å gjøre med noen. Der i gården går det fortsatt i tresko, B230 Turbo, en steilende elg i stede for hest i Ferrari logo, blå og gule striper i grillen og de tror fortsatt at T8 betyr M og AMG utfordrer 😂🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå