E.C. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Folk får for all del velge akkurat hva de vil. Saken er heller den at folk ikke alltid velger utifra et reelt behov. Sånn er det mange steder, ikke bare i bilbransjen. Føles enkelte ganger at selgeren har overbevist noen om å kjøpe xdrive enda bilen kun skal gå på asfalt. Så skal enkelte prøve å forsvare det kjøpet og prate om den ene dagen om 5 år som de skal på hytta i snøvær og får helt sikkert bruk for xdrive. E.H.D og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Det er vel i hovedsak fordi BMW har sin xDrive kampanje gående året rundt snart, 9900,- ekstra for firehjulsdrift. Hvem ville ikke tatt med et så billig og "eksklusivt" ekstrautstyr for 1,4% av den totale kjøpssummen? Jeg ville definitivt gjort det selv om bilen var en familiebil eller en 1 serie med liten motor. Hadde derimot vært en 435i ville jeg holdt meg til bakhjulsdrift. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Hadde den bare vært M-Sport og bensin http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67190928&searchclickthrough=true sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Bra parkering på det første bildet der! sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Det som er dumt med xDrive er at du mister muligheten for M-sportunderstell, og at de gjør den høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimmyKorneliussen Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Man har vell M-sport på xdrive. Det er vell dette som heiter 7MF Edition Sport ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Nydelig 1 eiers bil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60929393&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Det som er dumt med xDrive er at du mister muligheten for M-sportunderstell, og at de gjør den høyere. Fordelen er imidlertid at man får et godt argument for å bytte til H&R, Hartge og tilsvarende senkefjærer som ikke går utover komforten slik M-sportsunderstell gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Fordelen er imidlertid at man får et godt argument for å bytte til H&R, Hartge og tilsvarende senkefjærer som ikke går utover komforten slik M-sportsunderstell gjør. Men for oss som vil ha coilovers er det ikke så stort utvalgt hvis du har xdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Nå har jeg ikke kjørt xDrive på skikkelige vinterveier ennå, så jeg må bare basere meg på den gode gamle Legacy'en som var familiebilen vår før kona bytta til X3. For meg er det noen store fordeler med firehjulstrekk. - Jeg kommer raskere og tryggere gjennom rundkjøringene i distriktet når det er glatt. Med eneren min er det ofte litt spennende om jeg kommer i gang fra stillestående eller om jeg bare blir stående å spinne/kutte motor. Jeg har hatt noen episoder der det har blitt unødig spennende. Her ville det selvsagt hjulpet med piggdekk, men siden det stort sett er bar asfalt gjennom vinteren så er det uaktuelt å skrangle rundt med. - Når det er generelt dårlig brøytet og sporete eller jeg skal kjøre forbi over et ubrøyta midtfelt så synes jeg at det er stødigere med firehjulstrekk. Ja, det går som regel bra med bakhjulsdrift også, men marginene føles mindre. (Dette er faktisk forhold der jeg foretrekker framhjulsdrift i stedet for bakhjulsdrift.) Skal jeg på langtur på glatte vinterveier slapper jeg mer av hvis jeg kjører firehjulstrekk, så det handler mye om komfort for meg. Til daglig pendler jeg en halvtime hver vei og da holder det plenty med bakhjulsdrift. Og på sommeren er det helt klart best med bakhjulsdrift. Så for oss er det egentlig ideelt at min bil har bakhjulsdrift og konas har firehjulsdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67223859 Friske priser på M performance deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Det er nok ikke en eneste person i verden som har betalt disse prisene. De aller fleste BMW Performance-modellene i Norge er "bygget" av forhandlerne, med relativt greie priser på disse delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67228147&searchclickthrough=trueNoen som vet hva denne fargen heter? Likte den meget godt, har ikke sett den før heller. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Er ikke det Phoenix gul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Ser ut til å være Sunburst Gold Metallic Individual farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå