Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Magnus. skrev:

[...]
Er dette normalt på små privateide foretak i Oslo ? Ble en ganske lang post, men jeg er rett og slett sjokkert over den slu måten selger er på. Like sjokkert som meg når en ny feilkode kommer :P

En venn av meg tok innbytte på en 525d E61 med diverse feil og problemer hos en Møller-forhandler. Disse selger bilene videre til oppkjøpere, og denne bilen ble solgt til ovennevnte firma. Jeg ringte og spurte om hvilken tilstand bilen var i, og fikk beskjed om at bilen var i topp stand og at CCCen (som var defekt) bare måtte oppdateres for å virke. En del andre feil med bilen avfeide han under teppet i det spørsmålet kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Magnus. skrev:

Skulle se på en E60 hos samme forhandleren. Ringte selger og sa at jeg var der klokken det og det. Fikk svar "Jaa, jeg er nok sikkert der rundt da". Jaja, tenkte jeg. Møtte opp til avtalt tidspunkt, ingen mennesker å se. Ventet og ventet, ingen kom. Prøve å ringe, ingen svar. Virker veldig useriøst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Solberg93 skrev:

Unik håper jeg den virkelig er..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97994840

Hehe. Viktig at motoren med hele 116hk får ordentlig luft! At man ser ut derimot, er ikke så viktig..

attpåtil er luftrillene i fremskjærmene montert speilvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dette er internhumor ( - eg tolka det ivertfall slik og flira godt. ) på vegne av en deres ansattes shabby bruksbil tror eg vi veit hvor vi ikke skal kjøpe bil.

Kina RS kopier omtalt som felger av "høy kvalitet" bl.a :)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sluquet skrev:

"Sånn, da var førstebildet på plass. Da er det bare å vente på at telefonen ringer."

Har nok hentet inspirasjon fra den nye serien med pengesedler. Alle de nye sedlene har en bakside som er en pixelert utgave av fremsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, sluquet skrev:

Hehe. Lekkert. "MÅ SEES" - hvorfor det, egentlig? :)

For hvis noen en gang nærmerer seg det å tenke på å sette et slikt luftintak på sin egen bil. Så skal de vite at straffen er å få panseret smelt hardt igjen over begger hender. Slik at de glemmer slike dumheter for all tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...