Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Hawkon88 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97685055&fks=97685055

 

hva slags merkelig annonsetekst er dette? Skal man ikke få prøvekjøre bilen før kjøp?

Du må være veldig hyggelig for å få lov til å kjøpe den også, tydeligvis - han må like deg veldig godt for at du skal få kjøpe står det. :)

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.6.2017 at 17.40, Hawkon88 skrev:

Hehe. Viktig at motoren med hele 116hk får ordentlig luft! At man ser ut derimot, er ikke så viktig..

attpåtil er luftrillene i fremskjærmene montert speilvendt.

Enkelte vil vel hevde at luftinntaket burde vært andre veien også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mcelg skrev:

Til tross for oppgitt effekt på 570hk er den registrert som 520i med 400hk, så med så """"tøff"""" selger er det bare å finne seg noe annet.

Tror du bare er litt sur på grunn av at han ikke likte deg. Da du var og så på bilen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, t06afre skrev:

Tror du bare er litt sur på grunn av at han ikke likte deg. Da du var og så på bilen :-D

Helt merkelig. "Høy prisklasse, så bytte vil nok lønne seg for deg" sist jeg sjekket er ikke 300k spesielt mye penger i bilsammenheng. Og hvorfor skulle det lønne seg å bytte?

 

Jeg forstår nå hvorfor enkelte skriver minst mulig i annonsen, hvis alternativet er dette oppgulpet..

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peak skrev:

Dette så ut som en veldig fin E39 :) Helt riktig alt, og herlig med alcantara interiør istedet for skinn, stort pluss hos meg. Denne var også edruelig priset, kontra 520i/d til over 100k :blink: Den ryker nok fort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98349060&fks=98349060

80- 90.000 for presse?? trodde det lå til rundt 40.000 jeg...

pen bil da :) 

"Dette er et velprøvd og sikkert setup, men her kan det hentes ut MYE mer ved å bare bytte et reimhjul på kompressoren" ESS gir vel 420 hk ish på 540? vet ikke  om jeg hadde tørt å hente så mye mer på org innmat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist syn. Har sett at det har blitt forsøkt solgt litt deler fra den og slikt rundt om, noen som vet hva som har skjedd? Har eieren bare gitt opp hele bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...