Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Skare1 skrev:

Ikke finn, men salgsrelatert- kom over 7-serie E38 på Facebook, originalt en 728. Av en eller annen grunn har han puttet en 2.0-liters motor i den, men vil ikke opplyse om spesifikasjonene på den. Forventer folk å få solgt bil på denne måten?

Sikkert noe turbobygg eller presse, eller bare ett eller annet jallamekk hahah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DanielStance skrev:

Sikkert noe turbobygg eller presse, eller bare ett eller annet jallamekk hahah.

Prøvde og spørre hva som var gjort etc.. men dette var noe selv hannes nærmeste venner ikke fikk vite 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, TRF-Racing skrev:

Jeg tenkte det samme når den ble lagt ut. Men ser bla at den ligger nedpå på lufta på ene siden. Dette har de ikke nevnt noe som helst om.

 

Jeg mener man bør forvente litt feil til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. "litt feil" på en e53 er dog fort mye penger om man ikke skrur selv og har tilgang til spesielt gode delepriser.

Jeg mente det mer som en kommentar til at dersom de ikke gidder å nevne det i annonsen, vil de nevne det ved salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som har kjennskap til denne bilen? 

Som vet litt om historikken? 

Lurer på om de må bli en tur til Trondheim.. 

Men litt skeptisk når den ligger endel under andre i pris, samt enkelte billige løsninger som spiller og et senkesett som ikke er av øverste hylle.. 

Håper de ikke er spart på viktige ting. 

https://www.finn.no/99494305

Noen som tilfeldigvis har et skiltnr eller vin? 

Screenshot_20170702-132112.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TRF-Racing skrev:

Absolutt. "litt feil" på en e53 er dog fort mye penger om man ikke skrur selv og har tilgang til spesielt gode delepriser.

Jeg mente det mer som en kommentar til at dersom de ikke gidder å nevne det i annonsen, vil de nevne det ved salg?

Jeg har hatt en E53 dog preface 3.0i og uten luft. Jeg kan bekrefte at de er ganske kostbare biler å sette bort reparasjoner på. Men kan skru litt selv, har PC med diagnose muligheter og kan handle via nett. Så kan man faktisk leve med kostnadene. Men jeg husker jeg var "på" hele tiden og tok ting underveis. Følte vel at det flere ting som kun gå gærnt på disse kontra andre BMW'er fra samme tidsperiode.  Om det stemmer har jeg ikke faktagrunnlag for å si :-)

Som kjøremaskin og bruksverdi så var jeg veldig fornøyd med min. Men kostnadsmessig så var den i toppsjiktet :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...