Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

E36 markedet har vell vært i bevegelse siste årene. Ser spesielt prisene på M3 begynner å skyte i været (både 3.0 og 3.2). Kansje ikke så helt unaturlig desse stiger, da både M3 forgjenger og etterkommer har ligget i et prissjikte over E36 en stund.

Husker forresten den blå der lå ute for noen år tilbake og, virker som en veldig bra holdt bil. Lå ute to relativt like estorilblå'e 3.2er den gangen, begge strøkne og høy prisklasse. Den andre er vell kansje din @bimmerR.

Når vi snakker strøkne E36'er så må jeg dele annonsen fra da denne lå ute: https://www.finn.no/46519333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roneids skrev:

Ikke at dette har noe sammenheng, og er ikke bmw, men jeg stussa over en toyota supra som så ute til nesten 800k, er ikke det litt mye?

En venstrestyrt Supra som er godkjent på vanlig grunnlag har vel en generelt høy verdi, da det meget få av de i landet. Om det er verdt det? Det er vel det kun kjøper som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke veeldig lenge siden det er solgt LHD Supra, godkjent på vanlig grunnlag for 450-500k. Men var vel rimelig greit påkosta den som lå ute. E92n lå ute til lavere pris for 1mnd ish siden, dog hos privatperson. Er vel som sagt tidligere her, markedet som bestemmer. Har man nok tid kommer det som regel noen med for mye penger 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Peak skrev:

Ganske fin pris på en original Clubsport versjon dette, dersom alt ellers er bra på bilen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125349235

Han der er veldig på hugget etter å få solgt. Ser han legger ut ny annonse hver eneste dag på face. Kan hende det er noe ugler i mosen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Han der er veldig på hugget etter å få solgt. Ser han legger ut ny annonse hver eneste dag på face. Kan hende det er noe ugler i mosen her.

Hmmm.. Ser den var inne på kontroll i mai i år i tillegg til nå i juli og tenkte mitt at han sikkert var lei av etterkontroller og fiksing når den har måtte ha vært på etterkontroll hver EU siden 2012. Ikke at det er galt overhodet, ting blir fikset og det er bra. Men jeg ser nå også den har bare vært i hans eie i knappe 14 dager(26.07). Så noe må det være 😅 Trenger ikke å være ille, men ville sjekket opp hvorfor om man er interessert. :)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...