Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Hvorfor i all verden har man skrudd på S65 motordeksel på en 2.0D. Lurer vel ingen med 4 cylindra diesel kakling vel? 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89710223&fks=89710223

Lurer på hvor mye jeg kan fakturere ham for å ha brukt noen av mine bilder i annonsen.... :-k:D

Er vel i grunnen forrige eier som kunne fakturert da det ser ut til å være ren kopiering av annonse. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Verste er at ombyggingen til M3-look helt sikkert kostet minst like mye som å faktisk kjøpe en M3 i stedet for en 320d.

Når utgangspunktet i 2010 var en skada 320d og arbeidet stort sett er selvgjort, så tror jeg neppe ombygningen totalt sett koster i nærheten av en M3 i 2010.. men det er jo litt gøy at noen får det til. Jeg ville ikke hatt den, men det er av helt personlige grunner. Liker best originale biler, gjerne med lettere modifikasjoner, og bensin ;)

Endret av Weltzin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er kul jeg :) Flott bygg og det ser originalt ut. Man hører jo at det er dieselmotor, så tror ikke hensikten er å lure noen. Jeg ville ikke hatt den selv slik, men den skiller seg ut i havet av E92. Frozenfargen er derimot ikke "my cup of tea". Kopiering av annonse og å bruke bilder uten tillatelse er heller ikke bra.

Heller denne enn en med slik stor fæl dieselstuss som vist under.

90.thumb.jpg.a40aa78171f869c32b0daaeb6dedf027.jpg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Lol hva er poenget med å kjøpe bilen for å legge den ut igjen etter knapt en uke til lavere pris?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124562761

Men digg bil, synd den mangler koppholdere. :))

Kan jo ha skjedd noe uforutsett? Ser i hvert fall ingen grunn til at det skal være planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...