Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Asså de folka der.. Beklager å si det, men det virker som de har røyka noe sterke saker..

Plutselig var det en 530i, og prisen ble høyere (som var ALLEREDE høy fra igår), og så skrur dem km.stand ned, og alt framstår bare som et rot.. Jeg kan bare anta at sånn går det når man lar firma selge bilen for seg, som ikke har peiling overhodet på merket, markedsverdi o.l, for den er jo helt tydelig ikke verdt så mye !

8vuvdu.jpg

 

Endret av AlexZandero
Fikk svar av selger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AlexZandero skrev:

Asså de folka der.. Beklager å si det, men det virker som de har røyka noe sterke saker..

Plutselig var det en 530i, og prisen ble høyere (som var ALLEREDE høy fra igår), og så skrur dem km.stand ned, og alt framstår bare som et rot.. Jeg kan bare anta at sånn går det når man lar firma selge bilen for seg, som ikke har peiling overhodet på merket, markedsverdi o.l, for den er jo helt tydelig ikke verdt så mye !

8vuvdu.jpg

 

Jeg mener i utgangspunktet at skal man selge bil i den prisklassen som de har nå satt så burde det vært gjort riktig fra dag en av. Hjelper ikke å endre annonsen underveis som f.eks kmstanden, folk leser seg blind på kmstanden som oftest. Å da er det fort kjedelig og finne ut at virkelige kmstanden er 249.000 og ikke 139.000 samt det står noe annet på cluster og. Og til den prisnivået burde de hvertfall tatt bryet å få bilen hvertfall godkjent med B30 motoren å skrevet det i vognkortet. Å få orden airbag lampa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AlexZandero skrev:

Asså de folka der.. Beklager å si det, men det virker som de har røyka noe sterke saker..

Plutselig var det en 530i, og prisen ble høyere (som var ALLEREDE høy fra igår), og så skrur dem km.stand ned, og alt framstår bare som et rot.. Jeg kan bare anta at sånn går det når man lar firma selge bilen for seg, som ikke har peiling overhodet på merket, markedsverdi o.l, for den er jo helt tydelig ikke verdt så mye !

8vuvdu.jpg

 

Vel, som han skriver i den eposten så burde han jo takke oss for gratis publisitet 😅

Det jeg mot formodning nå reagerer på, er at han utgir seg som en privat selger, når det klart å tydelig er firmaet som står for salget. 

Men dette er vel å regne som helt normalt for denne skikkelsen, utgir både seg og bilen for å være det som passer best i den gitte situasjon 😜

Er vel kanskje på tide å la denne ligge nå.. Hvis han ikke har skjønt det til nå, så er det vel ikke å forvente at han kommer til å skjønne problemstillingen han har skapt.

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne blå E39 er gamle min, å nåværende eier har nevnt et sted innpå her at han vurderte bytte motor osv så tydeligvis igang med det nå sikkert. Så ikke rart annonsen har blitt endret da. M5 killer å prisen osv er en annen sak... eneste som er litt rart i mine øyne er «selges i kommisjon for kunde» men er vel heller ikke unormalt når man eier et firma å gjøre sånn men. Bilen er nok iallefall veldig bra!! Å folk innpå her bør kanskje lese annonsen før di klager så inni helvete!! Det meste folk klager på står faktisk der. 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AlexZandero skrev:

Asså de folka der.. Beklager å si det, men det virker som de har røyka noe sterke saker..

Plutselig var det en 530i, og prisen ble høyere (som var ALLEREDE høy fra igår), og så skrur dem km.stand ned, og alt framstår bare som et rot.. Jeg kan bare anta at sånn går det når man lar firma selge bilen for seg, som ikke har peiling overhodet på merket, markedsverdi o.l, for den er jo helt tydelig ikke verdt så mye !

8vuvdu.jpg

 

Hva er egentelig dette for noe amatør opplegg? Er ikke han selgeren riktig vel bevart? Makan til amatørmessig og lite profesjonelt opplegg er det lenge siden jeg har sett, ikke rart bilselgere har rufsete rykte. Denne selgeren i dette firma fremstår for meg som heller mindre begavet, så kanskje det heller er litt synd på fyren?

Han drar frem misunnelse ser jeg, det er lett når man har en tynn selvtillit og selv føler man er på litt tynn is. Da er det fint å beskyldt andre for å være misunnelige. Jeg vet ikke med andre her, men en jalla E39 uten papirer til over 200 000 laken er vel ikke akkurat noe å være misunnelig på. Jøsses for ett nek, god jul sier jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hva er egentelig dette for noe amatør opplegg? Er ikke han selgeren riktig vel bevart? Makan til amatørmessig og lite profesjonelt opplegg er det lenge siden jeg har sett, ikke rart bilselgere har rufsete rykte. Denne selgeren i dette firma fremstår for meg som heller mindre begavet, så kanskje det heller er litt synd på fyren?

Han drar frem misunnelse ser jeg, det er lett når man har en tynn selvtillit og selv føler man er på litt tynn is. Da er det fint å beskyldt andre for å være misunnelige. Jeg vet ikke med andre her, men en jalla E39 uten papirer til over 200 000 laken er vel ikke akkurat noe å være misunnelig på. Jøsses for ett nek, god jul sier jeg...

Veldig proft av en forhandler ja, når annonsen sier "Er du ikke interessert, tar du heller ikke kontakt.".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk priser bilen sin som de vil. Rart med det men er vist sånn at alle er forskjellige. 

Greit at biler kan være priset idiotisk, men hvis det er noen som gidder kaste bort en sånn sum på en sånn type bil, når man får mye annet kult så er det helt greit. Det er dems penger og dems valg. 

Men at folk skal komme med bedreviten på priser osv er så teit. Har selv hatt bil ute for salg, hvor flere bedrevitere som tror de kan alt har sagt prisen er høy og bare kommet med vissvas og nada. Men bilen blir solgt rett etterpå. Men er vel ikke rakettforskere som sitter å sender ut sjalusimailer på finn som hobby. 

Skal man handle bil så handle, men hva er vitsen med å prøve å leke dektektiv på prisingene folk gjør på finn. 

 

Her en bil som er priset helt greit, selv om man sparer litt på hente en selv ifra DDR. Men husk verdien på disse går raskt opp, sammen med andre alpinaer og m biler. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=135908161

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Skare1 skrev:

Har ikke noe problem med å se det her fra selger sin side. Bilen er kanskje overpriset, men å henvende seg til selger kun for å kritisere, ser jeg virkelig ikke poenget med. 

Der er jeg helt enig! Synes selgeren svarer fint fra seg, og jeg forstår virkelig svaret hans om han blir bombet ned av det jeg vil karakterisere som useriøs og barnslig opptreden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...