Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151135755

Virket som en god pris på denne her, mye bil for pengene. F11 2011 535d til 299k. 

Absolutt! Ser flere som fortsatt skal ha rundt samme prisen, om ikke mer for en 530d 245hk. Og en sjelden gang en luring med 525d 204hk. :P

2 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/159341724

Et lite kupp, hvis bilen er slik som beskrevet.. 👍

Fikk litt lyst på den der. Har alltid hatt lyst på en 735i med manuell og sperrediff (vet ikke om denne har det) av en eller annen grunn 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 20.58, Daniel. skrev:

Absolutt! Ser flere som fortsatt skal ha rundt samme prisen, om ikke mer for en 530d 245hk. Og en sjelden gang en luring med 525d 204hk. :P

Fikk litt lyst på den der. Har alltid hatt lyst på en 735i med manuell og sperrediff (vet ikke om denne har det) av en eller annen grunn 🤔

Av ren nysjerrighet.. hvorfor en 7 serie med manuell og sperre? Er ikke en racerbil akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Firerdiesel da, kan ikke se for meg noe skikkelig Alpina-følelse med det under panseret :P 

Mangler lyden, men disse kan bli virkelig spreke.. En kompis av meg hadde en slik, den ble benket til 225hk og 550nm på hjul!

Kun dpf delete og programvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Geir Anders skrev:

Av ren nysjerrighet.. hvorfor en 7 serie med manuell og sperre? Er ikke en racerbil akkurat.

735i blir vel litt vel slapt med en eldgammel automatkasse :P Tror da de kan være litt morro med manuell og sperre, men samtidig ha komfort. 740i også. 750i hadde vært grei med automat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd? Hatt 3.8 og 3.6 og ja det er jo en viss forskjell der. Relativt med «moderne» den 3.8’n men kraftmessig så føler jeg det ikke er så farlig. E34 M5 er E34 M5 👹 

Har "bare" 3.6 nå og nyter den hver gang jeg er ute :) 

1FD26D52-F42C-4BAF-9488-0AA769C17132.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, liffi skrev:

Synd? Hatt 3.8 og 3.6 og ja det er jo en viss forskjell der. Relativt med «moderne» den 3.8’n men kraftmessig så føler jeg det ikke er så farlig. E34 M5 er E34 M5 👹 

Har "bare" 3.6 nå og nyter den hver gang jeg er ute :) 

1FD26D52-F42C-4BAF-9488-0AA769C17132.jpeg

trivligare motorrom på 3.6 :D 

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gabz skrev:

E92 320d til 246.000kr også skal de i tillegg bruke utelukkende screenshots av små bilder.. Herlig.

https://www.finn.no/159925878

Jeg sliter fortsatt med å forstå hvorfor folk legger ut screenshot av bilder kontra å bare legge ut bilde i seg selv?

Er det noe som er enklere ved å gjøre det på denne måten? Hva har jeg gått glipp av?

Det er jo helt totalt ubrukelig på absolutt alle måter. Hadde vært "interessant" å sett hvordan bilde-appen på telefonen så ut til de som gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...