Orjan Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 (endret) «Prisen er vurdert av fagpersoner..». Ja, det er ikke lett å prise en Alpina. I Nederland står en - etter min mening - mye «ryddigere» B11, annonsert til €29500 - https://www.legrandcarcollection.com/alpina-b11-35-e32 - dvs si inn til Norge for omtrent samme som den hvite, så mulig at 350-400 er riktig.. Men at prisen stiger fra 105 til 379 på 4 år er jo imponerende. Med samme prisøkning på min, så... noen som vil kjøpe en B3? Kan bytte jevnt med M2 Competition 😁 Endret November 11, 2019 av Orjan Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162990226 Småfrekk forhandler kan man vel si.. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162967689 Enda en småfrekk forhandler. Snepp og snau 330i med lav km til 200k. Endret November 12, 2019 av Kolstad Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Det er jo ingen som er småfrekk ved å sette en pris som du ikke er villig til å betale. liffi, sandersander og scoot reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Prisen på E91 var ikke så gale? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 15 minutter siden, Daniel. skrev: Prisen på E91 var ikke så gale? 🤔 Må si at den nesten kunne vært litt lav. Mye bil for pengene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 (endret) 4 timer siden, Otis skrev: Det er jo ingen som er småfrekk ved å sette en pris som du ikke er villig til å betale. Du syns kanskje ikke det er småfrekkt, men jeg har heldigvis all rett til å si hva jeg vil om saken 🤗👍 2 timer siden, Daniel. skrev: Prisen på E91 var ikke så gale? 🤔 Prisen var ikke det jeg reagerte på. Førhandleren hadde lagt den ut som 330i. Det er småfrekkt spør du meg.. Ser at de har endret annonsen nå, så da er alt i skjønneste orden 👍 Endret November 12, 2019 av Kolstad Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 (endret) 2 timer siden, ahj skrev: Må si at den nesten kunne vært litt lav. Mye bil for pengene der Kanskje 🤔 Bra bil for pengene ja 👍🏻 Skulle gjerne hatt det interiøret i 335en 😍 Endret November 12, 2019 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 1 time siden, Daniel. skrev: Skulle gjerne hatt det interiøret i 335en 😍 Og girkassen? Daniel. og Walkabout reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 7 minutter siden, Solberg93 skrev: Og girkassen? Ikke mobb meg ☹️ Men tror ikke en 325i kasse hadde vart lenge i en trimmet 335d 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Tipser om denne før den havner på finn.no..😊 Kjenner eier godt, meget velholdt og pen bil tross høy km (ca. 300k). Original 540i. Manuell 6t, M5 styresnekke og M5 diff med sperre. Kontaktinfo oppgis ved interesse 👍 (Hvis innlegget ikke oppfyller krav for tråd, bare fjern) HenrikSolberg, Daniel. og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Den hørtes perfekt ut 😁 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Denne var faktisk skitkul! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162888935 Som regel så gjør ikke E30 så veldig mye for meg. Jeg liker bedre E21 da, men denne gikk rett hjem hos meg utseendemessig. Kolstad Jr., Rune-K, Orjan og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 (endret) 19 minutter siden, Daniel. skrev: Den hørtes perfekt ut 😁 Den er veldig pen! 😁 Hellakkert for ca. 3 år siden, men panser, front og bakfanger er nylig opplakkert igjen grunnet steinsprang og slitasje. Vanos og reg.kjede ble også byttet/overhalt for ca. 3 år siden. Bilen har lyse sportsseter i skinn og lyse innlegg i dører, men alt annet er sort ellers i interiør. Sort taktrekk osv.. Endret November 12, 2019 av Kolstad Jr. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 10 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Den er veldig pen! 😁 Hellakkert for ca. 3 år siden, men panser, front og bakfanger er nylig opplakkert igjen grunnet steinsprang og slitasje. Vanos og reg.kjede ble også byttet/overhalt for ca. 3 år siden. Bilen har lyse sportsseter i skinn og lyse innlegg i dører, men alt annet er sort ellers i interiør. Sort taktrekk osv.. Helt lik innvendig som touringen min fra fabrikk 😍 meget riktig bil, til og med webasto 😳 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 (endret) 16 minutter siden, StigJ skrev: Denne var faktisk skitkul! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162888935 Som regel så gjør ikke E30 så veldig mye for meg. Jeg liker bedre E21 da, men denne gikk rett hjem hos meg utseendemessig. Jeg og falt for den der, 3 serie har liksom aldri vært meg men akkurat den der var slettes ikke gæærn. Synd den har så kjipe seter. Men laksetrapp er bare helt riktig. Men har den BBS pakke og BBS kopi felger? Synes det høres merkelig ut. Endret November 12, 2019 av Rune-K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå