gallay Skrevet Februar 15, 2021 Share Skrevet Februar 15, 2021 3 timer siden, Snagg30 skrev: Lekkert «Selges pga mangel på førerkort» Fort gjort med en slik bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=205902560 Det gikk ikke mange måneder før førerkortet søkte om skilsmisse 😀 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 15, 2021 Share Skrevet Februar 15, 2021 7 minutter siden, gallay skrev: Det gikk ikke mange måneder før førerkortet søkte om skilsmisse 😀 Skal så ufattelig lite til før den ryker her i Norge da.. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 17 timer siden, Solberg93 skrev: Skal så ufattelig lite til før den ryker her i Norge da.. Fort gjort det der. Men man bør være obs på denne herligheten, det ligger vel en del utlegg i tillegg til billånet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 F355 med Capristo eksos er en fin kombo! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=149711165 ingen ivrig Ferrari fan, men disse har jeg alltid hatt sansen for. Tidløs design i mine øyne, ser fortsatt moderne ut Daniel., Kolstad Jr., mathiseeen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 On 2/14/2021 at 11:49 AM, Walkabout said: Ikke akkurat Finn, men denne var rålekker: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=311362558&categories=EstateCar&categories=Limousine&categories=SportsCar&cn=DE&colors=GOLD&colors=YELLOW&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&vatable=true&searchId=5ea0b1fd-91a9-bd97-8392-e34173f7c3c4 Hadde jeg hatt den bilen hadde det vært stor sannsynlighet for at jeg hadde puttet "TAXI" logoer på alle sidene. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 3 timer siden, Dusy skrev: F355 med Capristo eksos er en fin kombo! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=149711165 ingen ivrig Ferrari fan, men disse har jeg alltid hatt sansen for. Tidløs design i mine øyne, ser fortsatt moderne ut Selv er jeg meget svak for 360 Modena, vanvittig moderne design på den enda Dusy, Patteyh, Sjakalen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 (endret) 5 timer siden, gallay skrev: Fort gjort det der. Men man bør være obs på denne herligheten, det ligger vel en del utlegg i tillegg til billånet 😕 Ett godt eksempel på at det er sånne folk man aller helst ikke bør kjøpe en sånn bil av. Han her eier ikke nåla i veggen, derfor har inkasso selskapene begynt å ta utlegg i bilen. Tviler på at denne har fått det stellet den skal. Den var original den med at han selger pga mista lappen, eller at han "sjekker interessen" for bilen. Som om han har noe valg.... særlig når det går så langt at det blir tatt utlegg i bilen... Jeg stusser på hvordan 20 åringer i det hele tatt får forsikret slike biler 🤔 Endret Februar 16, 2021 av Fredrik 90 Patteyh og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 21 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ett godt eksempel på at det er sånne folk man aller helst ikke bør kjøpe en sånn bil av. Han her eier ikke nåla i veggen, derfor har inkasso selskapene begynt å ta utlegg i bilen. Tviler på at denne har fått det stellet den skal. Den var original den med at han selger pga mista lappen, eller at han "sjekker interessen" for bilen. Som om han har noe valg.... særlig når det går så langt at det blir tatt utlegg i bilen... Jeg stusser på hvordan 20 åringer i det hele tatt får forsikret slike biler 🤔 Hvor ser dere at det er tatt utlegg?Finner ingenting om at pant er reg hos Brønnøysund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 3 minutter siden, bricks skrev: Hvor ser dere at det er tatt utlegg?Finner ingenting om at pant er reg hos Brønnøysund På grunn av at den første bokstaven i reg nr er B, BT 78061 er regnr. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 1 minutt siden, Ampera skrev: På grunn av at den første bokstaven i reg nr er B, BT 78061 er regnr. Se der ja, det ble det mere futt i inkassoene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 2 timer siden, BrokeBoi skrev: Hadde jeg hatt den bilen hadde det vært stor sannsynlighet for at jeg hadde puttet "TAXI" logoer på alle sidene. Ville ikke det blitt litt fake, da? Faketaxi? BrokeBoi, Snagg30, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 6 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ville ikke det blitt litt fake, da? Faketaxi? Du kom meg i forkjøpet... Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 Han med M3-en er virkelig imponerende. Poserer i dyre klær på facern og M3 i bakgrunnen, mens i virkeligheten så har en regning på 4000kr gått til inkasso og pappa må "lufte bilen for salg" på finn. For en potensiell kjøper så får man håpe at alle penga har gått på bilen, men det er nå ikke sikkert. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 (endret) Nå er vi på full fart off topic, men to av de samme kreditorene som har tatt utlegg i bilen har også fått utlegg i leiligheten hans for de samme kravene, så det er ikke kun bilen. Men den som kjøper bør jo absolutt kontakte kreditorene, evt. holde tilbake de aktuelle beløpene, og overføre de direkte til kreditorene etter avtale med de.. Synes kanskje hellerikke det er noen god idé å la en 20-åring kjøre en M3 Competition, men hver sin lyst Endret Februar 16, 2021 av Grobian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sydvest Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 Morsomt med fantasipriser. AlexHD, Sjakalen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå