Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dusy skrev:

F355 med Capristo eksos er en fin kombo! 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=149711165

ingen ivrig Ferrari fan, men disse har jeg alltid hatt sansen for. Tidløs design i mine øyne, ser fortsatt moderne ut :) 

Selv er jeg meget svak for 360 Modena, vanvittig moderne design på den enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, gallay skrev:

Fort gjort det der. Men man bør være obs på denne herligheten, det ligger vel en del utlegg i tillegg til billånet 😕

Ett godt eksempel på at det er sånne folk man aller helst ikke bør kjøpe en sånn bil av. Han her eier ikke nåla i veggen, derfor har inkasso selskapene begynt å ta utlegg i bilen. 

Tviler på at denne har fått det stellet den skal. Den var original den med at han selger pga mista lappen, eller at han "sjekker interessen" for bilen. Som om han har noe valg.... særlig når det går så langt at det blir tatt utlegg i bilen... Jeg stusser på hvordan 20 åringer i det hele tatt får forsikret slike biler 🤔

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ett godt eksempel på at det er sånne folk man aller helst ikke bør kjøpe en sånn bil av. Han her eier ikke nåla i veggen, derfor har inkasso selskapene begynt å ta utlegg i bilen. 

Tviler på at denne har fått det stellet den skal. Den var original den med at han selger pga mista lappen, eller at han "sjekker interessen" for bilen. Som om han har noe valg.... særlig når det går så langt at det blir tatt utlegg i bilen... Jeg stusser på hvordan 20 åringer i det hele tatt får forsikret slike biler 🤔

Hvor ser dere at det er tatt utlegg?Finner ingenting om at pant er reg hos Brønnøysund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med M3-en er virkelig imponerende. Poserer i dyre klær på facern og M3 i bakgrunnen, mens i virkeligheten så har en regning på 4000kr gått til inkasso og pappa må "lufte bilen for salg" på finn. For en potensiell kjøper så får man håpe at alle penga har gått på bilen, men det er nå ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på full fart off topic, men to av de samme kreditorene som har tatt utlegg i bilen har også fått utlegg i leiligheten hans for de samme kravene, så det er ikke kun bilen. Men den som kjøper bør jo absolutt kontakte kreditorene, evt. holde tilbake de aktuelle beløpene, og overføre de direkte til kreditorene etter avtale med de..

Synes kanskje hellerikke det er noen god idé å la en 20-åring kjøre en M3 Competition, men hver sin lyst ;-) 

Endret av Grobian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...