Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Re-design`a nettopp den nye 4-serien. Eneste den trengte var front og bak fangeren til M-Sport 8-serien for å se bra ut... 

Jeg ville også bytte frontlyktene siden jeg foretrekker frontlykt DRL designet til LCI F30, LCI F80, pre-LCI G30, G15 osv. Men jeg lot dem være fordi BMW helt tydelig prøver å få en smooth overgang med deres nåværende modeller til "Neue Klasse" designspråket.

done.thumb.png.b74295de6324164baef0fa9a925cf36e.png

Endret av MagnusAG99
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet
21 hours ago, Daniel. said:

Føler jeg er i et soleklart mindretall som syns de der Adro frontfangerne til G8x M2/M3/M4 er langt styggere enn de originale 😬

Etter å ha sett bildet over flere plasser må jeg si jeg er enig med deg. En riktig oppsatt bil med originalfangere er å foretrekke. 

Skrevet
På 22.7.2024 den 22.30, Daniel. skrev:

Føler jeg er i et soleklart mindretall som syns de der Adro frontfangerne til G8x M2/M3/M4 er langt styggere enn de originale 😬

Jeg er helt enig (selv om jeg synes Adro fangeren tar seg bedre ut IRL), men her stemte for så vidt det aller meste. :) 

@Ampera Neida, gode gamle vestlandet igjen det. :D 

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Enig med øvre taler. Spesielt som bilde nr. 1 og 2 her (trenden med mindre framhjul enn bakhjul må opphøre ref. bilde 3). Det hjelper jo på at bilen har skikkelig klassisk BMW coupe silhuett i designet. :) 

Skrevet

Den siste var fin, mest pga at den har LM og så mørk front at en ikkje ser det håpløse kantete designet, vesentlig finere front på pre-face.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...