Saltkjelen Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 Alpina XB7 gir meg et skikkelig må ha begjær. For en skute! Ampera, mslello, KKME30 og 5 andre reagerte på dette 7 1
Marius2002 Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 @Saltkjelen vel, boligprisene har økt og gjennomsnittlig salgstid har gått ned. Det vil komme en flaskehals med at det ikke bygges nok boliger, men vi ser lys i tunellen så la oss håpe på et 2025 som bunner ut i en Alpina XB7. 😎 Dusy og fupsaker reagerte på dette 1 1
Saltkjelen Skrevet Februar 12 Skrevet Februar 12 21 timer siden, Marius2002 skrev: @Saltkjelen vel, boligprisene har økt og gjennomsnittlig salgstid har gått ned. Det vil komme en flaskehals med at det ikke bygges nok boliger, men vi ser lys i tunellen så la oss håpe på et 2025 som bunner ut i en Alpina XB7. 😎 Hehe, ja! La oss få eurokursen i litt mer trygge omgivelser, så er drømmen plutselig noen hakk nærmere. fupsaker, Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 1
Ingen Skrevet Februar 15 Skrevet Februar 15 (endret) Har vært hektet på denne i noen måneder nå, jeg er inne jevnlig for å bla gjennom bildene. Det er en helt standard Oxford grønn m5, men I fjor var jeg så heldig å kom over Silverstone m5 interiør og det skal farges i karamell og settes i bilen min. Jeg har også originale m5 felger som skal på senere i år. Jeg skulle selvfølgelig hatt the real deal, menmen Endret Februar 15 av Ingen laffe, Dusy, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Saltkjelen Skrevet Mars 3 Skrevet Mars 3 Et par knepp opp på luftfjæringen, så er vi der! mr.pingu, Ampera, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9
Orjan Skrevet Mars 4 Skrevet Mars 4 BBS er aldri feil.. fupsaker, Olaandref, sveigis og 7 andre reagerte på dette 9 1
GtiGtr Skrevet Mars 4 Skrevet Mars 4 Alle biler blir finere med BBS LM Olaandref og Orjan reagerte på dette 2
MagnusAG99 Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 Saltkjelen, mr.pingu, papertiger og 5 andre reagerte på dette 7 1
Saltkjelen Skrevet April 18 Skrevet April 18 Følger opp filmen til @MagnusAG99! Dette er rent nær perfekt G87 M2. Tore Høgvold, MagnusAG99, KMT og 10 andre reagerte på dette 13
mr.pingu Skrevet April 18 Skrevet April 18 Sånn burde den ha vært fra fabrikken. Ikke den Lego-grillen. Jeg har ikke hatt noe imot G80/g82 grillen og det var mye hate på de, men den fra G87 likte jeg aldri. Bra noen har fikset opp i det. mossing 92 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet April 18 Skrevet April 18 På 4.3.2025 den 15.16, GtiGtr skrev: Alle biler blir finere med BBS LM LM går aldri av moten 😍😍 GtiGtr reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 (endret) For en skute 🥰 Endret Mai 2 av Dusy Olaandref, Weltzin, KMT og 7 andre reagerte på dette 10
Olaandref Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 🤤🤤🤩 sveigis, GtiGtr, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4
Orjan Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) @Olaandref - E34 trenger bare litt senk og pene hjul, så blir det jo helt perfekt! Har du sett denne? S&S Nr 100 :) Hvit/rosa E34 M5 blir rød igjen! - Show and shine - Detailers Club Norway Eller denne? 1990 BMW 535i VIN: WBAHD1310LBF09970 for Sale - Cars & Bids Endret 20 timer siden av Orjan Olaandref og Dusy reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 2 timer siden, Orjan skrev: @Olaandref - E34 trenger bare litt senk og pene hjul, så blir det jo helt perfekt! Har du sett denne? S&S Nr 100 :) Hvit/rosa E34 M5 blir rød igjen! - Show and shine - Detailers Club Norway Eller denne? 1990 BMW 535i VIN: WBAHD1310LBF09970 for Sale - Cars & Bids Den øverste der har jeg lagret hele tråden som favoritt 🤩 Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå