Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Sparkesykkelen i seg selv gjør ikke noe galt. Værre med folk(ene) oppå.

Er så utrolig mange som hadde fortjent bot for oppførselen på sånne, spesielt de som kjører med 2-3-4(!) stykker oppå på en gang...

 

On topic: 

IMG20220929183308.thumb.jpg.c404437593f2cc515d570ad54fead090.jpg

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars89 skrev:

Sparkesykkelen i seg selv gjør ikke noe galt. Værre med folk(ene) oppå.

Er så utrolig mange som hadde fortjent bot for oppførselen på sånne, spesielt de som kjører med 2-3-4(!) stykker oppå på en gang...

 

On topic: 

IMG20220929183308.thumb.jpg.c404437593f2cc515d570ad54fead090.jpg

Aiai, denne står jo på Audi E-tron plass 😬

Ja, selvfølgelig, her vi bor står de daglig slik, eller, den jeg la ut var litt heftigere enn flesteparten, men det har blitt en plage. Det skumleste er som du sier, de som har flere på, og de som kommer susende inn i rundkjøringer uten hjelm, eller noe som helst forståelse av hvordan en rundkjøring fungerer, eller hvor lang stopplengde en bil har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde ungen til naboen kjørt over veien med en slik uten å se seg for. Ille nok i seg selv, men i tillegg med ansiktet nede i mobilen og ingen hjelm på hodet. Da pusher man det.

Parkert godt ut på gangveien blir de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dagens kødd pris går til han her, står longside med henger over TO HC plasser... Greit nok å stå longside når man har henger, men ikke gjør det over HC plassene... Føler jeg blir spesielt irritert av sånn her siden jeg er handicap`a og bruker HC plasser jevnlig. (Og nei, det var ikke noe HC kort i ruta, han kom alene ut til bilen med 4 svære poser i henda også, så sto han der i 10 min ekstra å fikla på telefon). 

20221126_155020229_iOS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Noen har digitale HC-bevis, trenger ikke å ha noe i ruta. Uansett ingen unnskyldning for å stå slik.

Det har jeg aldri hørt om, hvor får man det? Alle parkeringsvakter jeg har snakket med i Fredrikstad Kommune, Sarpsborg Kommune og Halden Kommune har sagt at man må ha det fysisk kortet i ruta. Og det har aldri blitt nevnt for meg at det finnes digitale HC kort når jeg har vært kalt inn for å snakke med parkering og transport for fornying av HC kort🤔

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dele denne. Hadde fagdag på jobben i dag, og psykiateren la fram denne. Forøvrig en genial måte å beskrive de ulike formene for personlighetsforstyrrelser, men også veldig morsomt med tanke på hvor petimetere vi bilentusiaster kan være når vi parkerer bilene våres :D 

AE825D2A-E36A-4FE3-BFBF-759E80F678E2.thumb.jpeg.549f539743910169ce5ce39f3c1f49c8.jpeg

Er vel på en skala fra 8 - 10 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...