Maiken Benedicte Skrevet Mars 8, 2022 Share Skrevet Mars 8, 2022 5 minutter siden, MagnusAG99 skrev: Vet ikke hva jeg skal si jeg, dette er handicapplassene på høyskolen min... Mercedes`en hadde HC kort, men ikke Hyundai`en. Seriøst, magemusklene ble godt trent når jeg så dette bildet 😂 Selve parkeringen er noe for seg selv, men det er den lille bilen som får meg til å svime av i latter. Beklager 😅 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 13 timer siden, Maiken Benedicte Johansen skrev: Seriøst, magemusklene ble godt trent når jeg så dette bildet 😂 Selve parkeringen er noe for seg selv, men det er den lille bilen som får meg til å svime av i latter. Beklager 😅 Det var jo litt komisk å se hah. Maiken Benedicte reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 (endret) Elbil parkeringen. Ekslusivt! Endret Juni 24, 2022 av Vegard_ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 2 minutter siden, Vegard_ skrev: Elbil parkeringen. Ekslusivt! -bilde- Dinosaurparkering. https://www.motor.no/aktuelt/det-er-lovlig-a-blokkere-ladestasjoner-under-parkering/225961 Men ja, jeg synes det er respektløst å ta opp en pumpe eller ladekontakt om man ikke skal bruke den. Både elbilen du postet og bobilen over, altså uansett hva man kjører. Folkeskikken er på vei bort 🤷🏼♂️ Saltkjelen og Vegard_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 8 minutes ago, Marius2002 said: Dinosaurparkering. https://www.motor.no/aktuelt/det-er-lovlig-a-blokkere-ladestasjoner-under-parkering/225961 Men ja, jeg synes det er respektløst å ta opp en pumpe eller ladekontakt om man ikke skal bruke den. Både elbilen du postet og bobilen over, altså uansett hva man kjører. Folkeskikken er på vei bort 🤷🏼♂️ Ja, gjelder begge sider Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 10 timer siden, Vegard_ skrev: Elbil parkeringen. Ekslusivt! Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 25, 2022 Share Skrevet Juni 25, 2022 1 hour ago, MagnusAG99 said: Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? Første gang jeg har sett elbil parkere på en pumpe her, verre på handicap plassene rett til venstre der bildet slutter... Flertall Tesla som står der og ved siden av der igjen så ingen kommer seg forbi hvis noen står på en pumpe. (også en del fossilbiler, bare for å nevne det.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Juni 27, 2022 Share Skrevet Juni 27, 2022 Vet ikke hva jeg skal si jeg. E.C., mossing 92, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 27, 2022 Share Skrevet Juni 27, 2022 1 minutt siden, MagnusAG99 skrev: Vet ikke hva jeg skal si jeg. Trenger ikke si så mye 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 27, 2022 Share Skrevet Juni 27, 2022 Hallgrim86, uglefossen, HenrikSolberg og 8 andre reagerte på dette 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Ja, han/hun hadde faktisk HC-kort🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 (endret) 2 timer siden, tambur4 skrev: Ja, han/hun hadde faktisk HC-kort🙂 Fordel med dobbelparkering generelt er at man antakeligvis slipper parkeringsbulker, men ser det kan virke litt kipt Endret Juli 23, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 På 25.6.2022 den 1.04, MagnusAG99 skrev: Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? Jeg leverer drivstoff rundt om på østlandet og kan si at det faktisk skjer ofte 😂. Men gjelder også fossilbiler på ladeplasser.. Den stasjonen som er avbildet på Øyer har også en extra butikk så er vel noen som fant ut sol er noe dritt så da står man i skyggen selv om butikken har stort parkeringsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Kjedelig når det er trangt og komme til stasjonen med en semi og finne en bil parkert i veien og eieren gadd seriøst ikke å betale for parkeringsplass tilknyttet togstasjon. Da ringer man Viking så får de gleden av å flytte bil og sende regningen 🤓.. MrElg, Kvasi og EasyL reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 På 25.6.2022 den 2.04, MagnusAG99 skrev: Jeg har legit aldri sett en elbil foran en bensin/diesel pumpe. Skjer det ofte der? Nå er det vel snart ingen som har råd til å fylle så da kan man vel fint parker ved pumpene uansett hva man skal😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå