Lars89 Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 (endret) Sparkesykkelen i seg selv gjør ikke noe galt. Værre med folk(ene) oppå. Er så utrolig mange som hadde fortjent bot for oppførselen på sånne, spesielt de som kjører med 2-3-4(!) stykker oppå på en gang... On topic: Endret Oktober 19, 2022 av Lars89 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 1 time siden, Lars89 skrev: Sparkesykkelen i seg selv gjør ikke noe galt. Værre med folk(ene) oppå. Er så utrolig mange som hadde fortjent bot for oppførselen på sånne, spesielt de som kjører med 2-3-4(!) stykker oppå på en gang... On topic: Aiai, denne står jo på Audi E-tron plass 😬 Ja, selvfølgelig, her vi bor står de daglig slik, eller, den jeg la ut var litt heftigere enn flesteparten, men det har blitt en plage. Det skumleste er som du sier, de som har flere på, og de som kommer susende inn i rundkjøringer uten hjelm, eller noe som helst forståelse av hvordan en rundkjøring fungerer, eller hvor lang stopplengde en bil har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 Her hadde ungen til naboen kjørt over veien med en slik uten å se seg for. Ille nok i seg selv, men i tillegg med ansiktet nede i mobilen og ingen hjelm på hodet. Da pusher man det. Parkert godt ut på gangveien blir de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Dagens kødd pris går til han her, står longside med henger over TO HC plasser... Greit nok å stå longside når man har henger, men ikke gjør det over HC plassene... Føler jeg blir spesielt irritert av sånn her siden jeg er handicap`a og bruker HC plasser jevnlig. (Og nei, det var ikke noe HC kort i ruta, han kom alene ut til bilen med 4 svære poser i henda også, så sto han der i 10 min ekstra å fikla på telefon). Dusy, EasyL, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Noen har digitale HC-bevis, trenger ikke å ha noe i ruta. Uansett ingen unnskyldning for å stå slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 (endret) 1 time siden, E.C. skrev: Noen har digitale HC-bevis, trenger ikke å ha noe i ruta. Uansett ingen unnskyldning for å stå slik. Det har jeg aldri hørt om, hvor får man det? Alle parkeringsvakter jeg har snakket med i Fredrikstad Kommune, Sarpsborg Kommune og Halden Kommune har sagt at man må ha det fysisk kortet i ruta. Og det har aldri blitt nevnt for meg at det finnes digitale HC kort når jeg har vært kalt inn for å snakke med parkering og transport for fornying av HC kort🤔 Endret November 26, 2022 av MagnusAG99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 26, 2022 Share Skrevet November 26, 2022 Ganske sikker på at det ble rullet ut i noen kommuner, men det er ikke sikkert at du har det der du bor (enda). Finner ikke fram til det igjen, men mener å ha lest en sak om emnet. MagnusAG99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 Må bare dele denne. Hadde fagdag på jobben i dag, og psykiateren la fram denne. Forøvrig en genial måte å beskrive de ulike formene for personlighetsforstyrrelser, men også veldig morsomt med tanke på hvor petimetere vi bilentusiaster kan være når vi parkerer bilene våres Er vel på en skala fra 8 - 10 😂 Marius2002, MGunders, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 Jeg er definitivt både 8, 9 og 10 😂 Dusy og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 ja helt klart 8-10 her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 7, 2023 Share Skrevet Januar 7, 2023 Lett å se hvem som egentlig ikke handler på Rema om dagen: Walkabout, The Quark, MGunders og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 Spørs om fruen kommer seg inn i bilen nå 😅 sveigis og Mortenej reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 29, 2023 Share Skrevet April 29, 2023 Når du tror at den er mye lengre enn den egentlig er: Evenol, Mortenej og Werther reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 29, 2023 Share Skrevet April 29, 2023 På 12.2.2023 den 16.55, Olaandref skrev: Spørs om fruen kommer seg inn i bilen nå 😅 Bor du rett over der? Kan det stemme at du har hatt en 1M også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 29, 2023 Share Skrevet April 29, 2023 2 timer siden, Geir Anders skrev: Bor du rett over der? Kan det stemme at du har hatt en 1M også? Ingen 1M nei, men har en sort M3 E90 som har stått der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå