lagunilla Skrevet August 28, 2017 Forfatter Share Skrevet August 28, 2017 Nytt prosjekt på gang. Noen som vil gjette? ///M-ini95, danskiii og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2017 Share Skrevet August 28, 2017 ACC Ser for øvrig veldig bra ut med 6WB. Er helt sinnsykt at et mer moderne instrument ikke har kommet på F3x før. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 28, 2017 Share Skrevet August 28, 2017 6WB ser lekkert ut! Og er det ACC du har bestilt, som @saltkjelen nevner? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 28, 2017 Forfatter Share Skrevet August 28, 2017 (endret) 3 timer siden, Saltkjelen skrev: ACC Ser for øvrig veldig bra ut med 6WB. Er helt sinnsykt at et mer moderne instrument ikke har kommet på F3x før. Bingo! Takk, er fornøyd med instrumentet selv. Tok sin tid ja, hadde planer om å bygge en fra F1X. Lagde en liste over hva som trengs for å ettermontere 5DF. Kosta litt mer enn jeg trodde, men har allerede fått tak i radaren som koster 30 000,-(!) ny. Endret August 28, 2017 av lagunilla Fahad, BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 On 28.8.2017 at 14.58, lagunilla skrev: Bingo! Takk, er fornøyd med instrumentet selv. Tok sin tid ja, hadde planer om å bygge en fra F1X. Lagde en liste over hva som trengs for å ettermontere 5DF. Kosta litt mer enn jeg trodde, men har allerede fått tak i radaren som koster 30 000,-(!) ny. At Acc sensoren er dyr har jeg dessverre fått merke selv også... Hvor billig klarte du å finne en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Er det "bare" det som skal til for å ettermontere ACC? Synes jeg leste et sted at det måtte kobles noe via DSC og blablabla, men det er jo ikke sikkert de hadde peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 4 timer siden, olenikolai skrev: At Acc sensoren er dyr har jeg dessverre fått merke selv også... Hvor billig klarte du å finne en til? Fikk tak i en fra Ebay for rett under 8 tusen kroner. 27 minutter siden, awt skrev: Er det "bare" det som skal til for å ettermontere ACC? Synes jeg leste et sted at det måtte kobles noe via DSC og blablabla, men det er jo ikke sikkert de hadde peiling. Det er riktig at DSC hydro enheten må byttes. Har heldigvis fått tak i en. Ut i fra koblingsskjema så er det bare å bytte ledningsnett på fanger (til PDC, side kamera osv), føre 2 ledninger til ICM og 1 stk til sikringsboksen foran. Legge inn VO 5DF, også kode FEM, KOMBI, DSC, ICM og ACC også bare kalibrere med spesialverktøy. Lettere sagt enn gjort, men vi får se👍. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Det høres i det minste overkommelig ut. Blir spennende å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 (endret) ACC ettermontering er satt på vent. Har forøvrig montert på LCI baklamper, og venter på ledningsnett til LCI frontlamper. Endret Oktober 31, 2017 av lagunilla Fahad, Thundercoil, Kenny_ og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Lekkert! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2017 fikk endelig hentet stolene jeg har betalt for lenge siden👍. ahj, danskiii, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 17, 2017 Share Skrevet Desember 17, 2017 Gode disse Fått litt påkost denne kjerra di nå lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 17, 2017 Share Skrevet Desember 17, 2017 LCI-lampene gjør såå mye med hekken. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2017 (endret) Satt i gang en liten prosjekt. Elektrisk solgardin til bakruta. @Gabz, Kan du forklare meg hvorfor jeg er elendig til å ta bilder. Betalt hele 13 tusen for iPhone X Endret Desember 21, 2017 av lagunilla ///M-ini95, Thundercoil, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Lekker denne! Virker som den får enormt mye påkost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå