mkj Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 @Fredrik 90, ja farger skal vi få justert litt på når alle systemer er up and running 100% igjen. Antall innlegg per side fikk jeg justert til 15 tidligere i dag Er enda litt igjen før vi er i mål med konvertering/oppdatering/reindeksering: Rebuilding innlegg 72,11% Rebuilding Artikler categories 0% Rebuilding Media Demo categories 0% Rebuilding status titles 0% Rebuilding artikkel titles 0% Rebuilding video titles 0% Rebuilding emne titles 0% Rebuilding galleribilde titles 0% Rebuilding blogginnlegg titles 0% Rebuilding arrangement titles 0% Gjenoppretter status bilder 0% Gjenoppretter svar bilder 0% Gjenoppretter Admin CP Settings bilder 0% Gjenoppretter Profile Fields bilder 0% Gjenoppretter Signaturer bilder 0% Gjenoppretter artikkel bilder 0% Gjenoppretter Artikkel kommentarer bilder 0% Gjenoppretter video bilder 0% Gjenoppretter Video kommentarer bilder 0% Gjenoppretter emne bilder 0% Gjenoppretter innlegg bilder 0% Gjenoppretter Forum og emner bilder 0% Gjenoppretter galleribilde bilder 0% Gjenoppretter bildekommentar bilder 0% Gjenoppretter Gallerikategorier bilder 0% Gjenoppretter Commerce Settings bilder 0% Gjenoppretter blogginnlegg bilder 0% Gjenoppretter blog comment bilder 0% Gjenoppretter arrangement bilder 0% Rebuilding topic starter IDs 0% Recalculating members' content count 0% Rebuilding status counts 0% Rebuilding artikkel counts 0% Rebuilding video counts 0% Rebuilding galleribilde counts 0% Rebuilding blogginnlegg counts 0% Rebuilding arrangement counts 0% Rebuilding artikkel reputation 0% Rebuilding innlegg reputation 0% Rebuilding innlegg reputation 0% Rebuilding galleribilde reputation 0% Rebuilding bildekommentar reputation 0% Rebuilding blogginnlegg reputation 0% Rebuilding blog comment reputation 0% Rebuilding emne counts 0% Rebuilding Artikler records 0% Rebuilding album counts 0% Reindexing Artikler 0% Reindexing Artikkel kommentarer 0% Reindexing Videos 0% Reindexing emner 0% Reindexing innlegg 0% Reindexing bilder 0% Reindexing bildekommentarer 0% Reindexing blogginnlegg 0% Reindexing bloggkommentarer 0% Reindexing arrangementer 0% Rebuilding kategorier counts 0% Rebuilding kategorier counts 0% Rebuilding artikkelkategorier counts 0% Rebuilding blogger counts 0% Rebuilding arrangementer counts 0% Rebuilding forum counts 0% Reindexing Artikler 0% Reindexing Artikler 0% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Er det noe status på funksjonen "Vis nye innlegg" ? Unread content blir jo litt av det samme, men synest det er tungt å scrolle igjennom mtp hver linje inneholder brukernavn på posteren, profilbilde, hvem han svarte etc og ikke bare trådnavnet slik som tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Du kan velge hvordan visningen skal være med et lite ikon til høyre, da forsvinner alt det "unødvendige". hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 @hsd : bruker du minimalisert visning? Det blir fortsatt to linjer per tråd, men det var det vel før også, om det var mange sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 (endret) Gjør det nå ja, det var den utvidede som lå som default hos meg, men det ble bra nå Endret Januar 26, 2016 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Skal det være såpass stort linjemellomrom som det er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Er det bare jeg som ikke finner det som en gang var Mine innlegg? Har brukt 30 min på å få fra de trådene uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Aktivitet > Min aktivitetstrøm > Innhold jeg har postet i. Men jeg får bare opp det jeg har postet i siden oppdateringen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2016 @ahj Alt er ikke reindeksert av server enda, men du kan også gå til din profil og trykke på knappen oppe til høyre hvor det står "se min aktivitet". Der finner du en fin oversikt over alt innhold. En annen måte å komme dit på er å holde musepekeren over ditt eget profilbilde om du er på desktop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Det er helt naturlig, når de andre innleggene ikke er ferdig konvertert eller indeksert enda. Ting faller på plass når oppdateringen er ferdig Endret Januar 27, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Bra med oppdatering Synd med Tapatalk, trafikk fra mobil kommer nok til å minke. Veldig kjekt å ha alle forumene inni samme app, ferdig satt opp med tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Jeg også savner en mine innlegg knapp på mobil, har ikke testet på pc enda.. Prøvde å modifisere nyhetsstrømmen, til og vise der jeg har postet, men etter og skulle sjekke igjen nå var alt nullstilt.. Blir ikke lagra, så må e der på det h er gang. Kunne tenkt meg en "mine innlegg" knapp øverst der.. Så det var lett tilgjengelig. Stort sett den knappen jeg bruker hele tiden.. Endret Januar 27, 2016 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Jeg prøver å være positiv og finne løsninger, men jeg er redd for at dette blir såpass tungvint i forhold til Tapatalk at jeg ikke kommer til å være på Bimmers hver dag lenger. Jeg bruker mobilen i 80% av forumaktivitetene mine og foretrekker faktisk Tapatalk på mobil foran nettleseren på PCen. For meg virker det å surfe på det nye forumet på mobil litt som å kjøre en gammel 316i automat på Rudskogen etter at du har vært vant til å kjøre der med en ny M3. Håper at ting faller på plass når konverteringen er helt ferdig. Endret Januar 27, 2016 av ogee1 Makky123 og Silverboy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2016 Brukte du denne oppskriften, @Alpejohn? På mobil så kan du via navigasjonen nå blant annet "Innhold jeg har postet i" og "Innhold jeg har startet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Forresten, blir det samme oppsett for "Mine innlegg" som det var før, eller vises det fortsatt innlegg for innlegg når alt er klart? Synes det var veldig uoversiktlig og slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå