Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Haha å? Har aldri vært hos de med bil så vet ikke noe om de :P

Hvis det funker med ISTA eller hva det nå het så får jeg spørre på det verkstedet på Kokstad som jeg bruker :) De har kodeutstyr til BMW.

Kokstad Autosenter har bra utstyr ja. Godt mulig de kan ordne det, men er usikker på hvor godt de er opplært på programeringssiden enda :P De er ett veldig bra alternativ å sjekke ut da. Bruker de til masse selv 👍Auto-logic`en de har er gull verdt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel80 skrev:

Kokstad Autosenter har bra utstyr ja. Godt mulig de kan ordne det, men er usikker på hvor godt de er opplært på programeringssiden enda :P De er ett veldig bra alternativ å sjekke ut da. Bruker de til masse selv 👍Auto-logic`en de har er gull verdt :D 

Var de jeg tenkte på ja :) Thomas har rimelig god kontroll på BMW i hvertfall.

Ja, men de har skikkelig BMW diagnose utstyr også, bare kommer ikke på hva det heter. Sånn som de kan legge inn service i BMW systemet på nye BMWer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 23.16, Kvasi skrev:

Og ikkeminst utrolig irriterende.  Jeg lever i 2019 og forventer at noe så innarbeidet som netthandel og levering fungerer, iallefall når man langt på vei markedsfører bedriften med leveringstid.
Jeg handler lokalt så langt det ikke er økonomisk ruin så her falt valget på dekkonline kun pga at de utga seg for å levere dekk først.
Iroien er at hadde jeg bestilt hos min lokale pusher hadde hjulene stått på bilen allerede og kostet meg noe sånt som 4-500kr mer uten at jeg måtte legge om selv.  
Alle som gir dekkonline 1 stjerne for så mange jomfruer de selv ønsker heilt uten å inkludere bruk av bombebelte først  :P  


Ja, irriterende..  Dekkonline har sendt dekkene feil å de er utlevert til en eller annen kar i Tyskland kunne DPD fortelle. Dekkonline tar null kritikk, later som ingenting og sier at problemet er løst med nye sporingsnummer.

I dag;


  Takk for din epost.

Vi ønsker å informere deg at varene var videresendt fra Tyskland med en ny sporingsnummer. De er 01305135015360 og 01305135015374 og du kan spore forsendelsen på www.dpd.com/tracking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, macrorain skrev:

Vet ikke om jeg la merke til noen seriøse, underliggende budskap - men ellers morsomt :) 

De ble arrestert for kulerammeteppe i setet(vet ikke hva slik heter) og pels på ratt. Det var jo humoristisk ment, men samtidig et stikk fra BMW :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

De ble arrestert for kulerammeteppe i setet(vet ikke hva slik heter) og pels på ratt. Det var jo humoristisk ment, men samtidig et stikk fra BMW om at slikt er harry og ha :) 

Vet ikke om jeg vil kalle det et veldig seriøst budskap, og mistenker at selv de som kjører rundt med det vet at det er harry. :D 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, macrorain skrev:

Vet ikke om jeg vil kalle det et veldig seriøst budskap, og mistenker at selv de som kjører rundt med det vet at det er harry. :D 

Derfor jeg skrev «et snev» fordi det er humor med en bitteliten baktanke/stikk, akkurat slik jeg liker det :) De som har det burde vite selv at det er harry ja, det er faktisk helt forferdelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Derfor jeg skrev «et snev» fordi det er humor med en bitteliten baktanke/stikk, akkurat slik jeg liker det :) De som har det burde vite selv at det er harry ja, det er faktisk helt forferdelig :D

Jeg husker vi hadde sånn kulegreie i setet på Toyotaen til foreldrene mine en gang på tidlig 90tallet.. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i likhet med alle andre slike kuletrekk i den første bilen jeg hadde på tidlig 90 tall. Man påstod det skulle bedre blodsirkulasjonene men jeg er usikker på virkningen. Biltemakulene var ok de helt til det røk en snor og jeg fylte Asconaen med kuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo mildt sagt dårlig av BMW

https://www.dinside.no/motor/samtlige-merker-testet-bmw-med-flest-feil/71065015

Hva kan vi skylde på for å komme oss lengre opp på listen? :lol: Neida, vi satser på BMW tar tak :) Jeg har ikke helt satt meg inn i J.D. Power sine undersøkelsesmetoder så tør ikke ta standpunkt, men håper at jeg slipper trøbbel med min februar 2018-bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...