Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Ingvaldsen skrev:

men må vær bra greier siden man ser såpass mye av bilene deres konkurere på ringen og har noen vinnerbiler

Absolutt! Schirmer (og andre) bygger noen meget flotte og særs gromme og riktige biler!

Jeg er bare litt lei av at de kaster "GTR forstilling" og lignende begreper rundt. Det de har er en kopi av e30grp.A / tidlig e36 stw. Den gjør nok omtrent samme nytten, men likevel.

GTR vinge... hmm. GTR deler får man jo ikke tak i :whistle:

Likevel så har jeg ei ca 170cm lang eske her fra BMW Motorsport her som ikke veier noe særlig... ?

;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, TRF skrev:

Absolutt! Schirmer (og andre) bygger noen meget flotte og særs gromme og riktige biler!

Jeg er bare litt lei av at de kaster "GTR forstilling" og lignende begreper rundt. Det de har er en kopi av e30grp.A / tidlig e36 stw. Den gjør nok omtrent samme nytten, men likevel.

GTR vinge... hmm. GTR deler får man jo ikke tak i :whistle:

Likevel så har jeg ei ca 170cm lang eske her fra BMW Motorsport her som ikke veier noe særlig... ?

;)

 

dette er du nå pålagt å dele med oss andre snarest :D

kanskje du har forklart dette før men ikke som jeg har sett, men kan fordelene(forskjellene) på disse forskjellige forstillings - løsningen forklares på en forståelig måte for oss dødelige ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale et verksted til å se over register kjede på en X3 2.0d. Er en 12 modell sånn ca.

Så vil tro den har N47. En bekjent som lurer på å få den sjekket opp. Spesielt etter at Bavaria sa det var ulyd og skrellet av 80.000 i innbytte 😅 Tenker her på Østlandet rundt Oslo et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kjennern skrev:

Noen som kan anbefale et verksted til å se over register kjede på en X3 2.0d. Er en 12 modell sånn ca.

Så vil tro den har N47. En bekjent som lurer på å få den sjekket opp. Spesielt etter at Bavaria sa det var ulyd og skrellet av 80.000 i innbytte 😅 Tenker her på Østlandet rundt Oslo et sted.

Høres lite seriøst tilbud de har gitt. Alle kan si at det er en ulyd. Muttern byttet akkurat ut sin 2009 320d som har gått 225kkm som innbytte bil. De ga greit tilbud på den uten å ha sett bilen eller mulighet for dem å endre prisen. Hvis dette er Bavaria Lillestrøm er jeg dessverre ikke overrasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips angående dekk? Har prøvd og bestille falken fk510 uten hell. Har nå muligheten til å kjøpe noen continental premiumcontact 6. Noe jeg setter veldig høgt på listen er støy nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snagg30 skrev:

Noen som har noen tips angående dekk? Har prøvd og bestille falken fk510 uten hell. Har nå muligheten til å kjøpe noen continental premiumcontact 6. Noe jeg setter veldig høgt på listen er støy nivå. 

Hvorfor får du ikke tak i Falken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Hvorfor får du ikke tak i Falken?

Dårlig formulert av meg, jeg får så klart tak i men jeg skulle hatt det snarest og de jeg skulle kjøpe av har ikke svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snagg30 skrev:

Dårlig formulert av meg, jeg får så klart tak i men jeg skulle hatt det snarest og de jeg skulle kjøpe av har ikke svart. 

Ok, da skjønner jeg. Vet at Dekkonline klarer å levere på en uke fra bestilling. Det er jo fortsatt lenge å vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Slavearbeider'n skrev:

Ok, da skjønner jeg. Vet at Dekkonline klarer å levere på en uke fra bestilling. Det er jo fortsatt lenge å vente. 

Ja jeg tenkte egentlig bare å sjekke hvilken erfaringer noen har med de to. Om falken er et bedre kjøp så venter jeg, vist ikke så lurer jeg på å ta turen imorgen å fikse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snagg30 skrev:

Ja jeg tenkte egentlig bare å sjekke hvilken erfaringer noen har med de to. Om falken er et bedre kjøp så venter jeg, vist ikke så lurer jeg på å ta turen imorgen å fikse. 

Jeg har god erfaring med Fk510, brukte de en sesong på M5'en. Veldig gode på vått, støysvake, gode på tørt føre. Og til den prisen vil jeg si de kanskje er det beste allround dekket du kan kjøpe med mindre skal drive med trackday kjøring f.eks

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg har god erfaring med Fk510, brukte de en sesong på M5'en. Veldig gode på vått, støysvake, gode på tørt føre. Og til den prisen vil jeg si de kanskje er det beste allround dekket du kan kjøpe med mindre skal drive med trackday kjøring f.eks

 

Tusen takk for svar ! Om ikke noen kommer med erfaringer angående continental så blir det falken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...