GreenE36Cab Skrevet i går, 18:39 Skrevet i går, 18:39 2 timer siden, Marius2002 skrev: Jeg liker jo egenlig vippelykter(MR2 mk1... Hva med MR2 mk2? De har også vippelykter og er da veldig artige biler
Marius2002 Skrevet i går, 20:12 Skrevet i går, 20:12 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Hva med MR2 mk2? De har også vippelykter og er da veldig artige biler Litt for Fast n’ Furious for meg. Mk1 er skamtøff. Men respekterer andre meninger GreenE36Cab, Rune-K og fupsaker reagerte på dette 2 1
GreenE36Cab Skrevet i går, 20:18 Skrevet i går, 20:18 2 minutter siden, Marius2002 skrev: Litt for Fast n’ Furious for meg. Mk1 er skamtøff. Men respekterer andre meninger Mk1 har steget noe helt vilt i verdi, men bra eksemplarer blir vel ofte parkert under trekk i temperaturkontrollerte garasjer antakeligvis Min første bil var en MR2 Mk2 (SW20), den var veldig artig å kjøre og faktisk kurant på glatta. Så mulig det påvirker meningen min..
Rune-K Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 5 timer siden, Marius2002 skrev: Porschefolk. Er det slik at det er lov å si at flatnose(?) på 911(930?) er helt forferdelig stygt eller blir det forgudet i Prschemiljøet? Jeg synes det er en skikkelig error i designet og ødelegger bilen. Jeg liker jo egenlig vippelykter(MR2 mk1, E31, Testarossa, med fler). Er det originalt eller er det fra et tuningselskap ala RUF, ABT, Hamann osv.? Enig med deg, det ser bare rart ut. Ser ut som at den har krasjet også fant de bare noen deler på høggern og skrudde på. Men nå er jo ikke jeg akkurat noen Porsche fanatiker heller og har aldri sett sjarmen med 911. Skal jeg ha meg ordentlig Porsche så er det 928 som gjelder. Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 2
Rune-K Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Veldig O.T men er det noen som har greie på Saab litteratur her? En kamerat er veldig Saab fantast og synes at de siste 9-3 og 9-5 er verdens beste bil. Er det noen som vet om noen bra bøker som omhandler Saab? tenkte til julegave. Jeg fant en men den har vært utsolgt siden 2017. Endret 23 timer siden av Rune-K
laffe Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ikke bøker, men ser de har noen magasin og litt annet saab-stasj som kanskje også funker som julegave her: https://gsv.no/butikk/ Rune-K reagerte på dette 1
Ampera Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 20 minutter siden, Rune-K skrev: Veldig O.T men er det noen som har greie på Saab litteratur her? En kamerat er veldig Saab fantast og synes at de siste 9-3 og 9-5 er verdens beste bil. Er det noen som vet om noen bra bøker som omhandler Saab? tenkte til julegave. Jeg fant en men den har vært utsolgt siden 2017. Her er en men må vente til 2026 og en tilgjengelig nå. https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/saab-9-3-9780719846328?gad_source=1&gad_campaignid=21170798844&gclid=Cj0KCQiArt_JBhCTARIsADQZaykrSYY94i3Jggaz4VpNyIraOsIFSzsJa-MlPZgqHjyMP_W-mvKzUtUaAsd8EALw_wcB https://www.norli.no/boker/hobby-og-fritid/fritid/bil-bat-fly-og-tog/saab-cars-1949-to-2011-9781836440321?gad_source=1&gad_campaignid=22316185389&gclid=Cj0KCQiArt_JBhCTARIsADQZaymIqSBmrfVAJFUns63RejHtW5WuuIkhOoRq55BY5UdZshMWxWV5t9kaAlh0EALw_wcB Rune-K reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ser denne har fått gode kritikker https://www.norli.no/boker/hobby-og-fritid/fritid/bil-bat-fly-og-tog/the-spirit-of-saab?gad_source=1&gad_campaignid=22316185389&gbraid=0AAAAADsxdPD4YSSCcVfqQ0Zdmi417Vwv3&gclid=Cj0KCQiArt_JBhCTARIsADQZaymnpMUn1oWPFeLO2Hd8hD_k8UUsF1HUXkKDvAJEogWG7C0x1B1MNxIaAtIoEALw_wcB Rune-K reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Noen her som følger med på håndball VM? Norge er i semifinale, som antakeligvis spilles om et par dager
Eystein Ose Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Følger med ja, rein utklassing. Sett bort i fra gårsdagens kamp med mye rot, så ser det nesten ut som landslaget spiller mot J14 GreenE36Cab og Saltkjelen reagerte på dette 2
GreenE36Cab Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 4 minutter siden, Eystein Ose skrev: Følger med ja, rein utklassing. Sett bort i fra gårsdagens kamp med mye rot, så ser det nesten ut som landslaget spiller mot J14 Har vært noen vilt bra kamper, artig at Norge er såpass overlegne (eller har vært iallfall, i går vant de jo med 9 mål selv med litt surr). Men det kan de vel forsåvidt tillate seg etter å ha dominert begge gruppene (innledende og hovedrunde). Det hadde ikke noe reelt utslag på resultatet, bortsett fra at de altså ikke vant med tosifret.... Det er vanskelig å se hvordan Norge ikke skal vinne VM nå. Uansett hvem de møter i semi og evt finale, blir det nok som treningskamper.. Neida, det skal bli spennende å se. Håper på litt jevnere kamper i de to siste da, så det er litt spenning igjen til etter pause... ●●● Men det er ingen tvil - Norge er best i verden
Rune-K Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Håndball, spesielt herrehåndball men også damer regner jeg som det nærmeste man kommer fribryting for lag.😁 Hilsen en som har sluttet helt og følge med på stort sett alt av sport. Gruer meg til sommeren allerede. GreenE36Cab reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 8 minutter siden, Rune-K skrev: Håndball, spesielt herrehåndball men også damer regner jeg som det nærmeste man kommer fribryting for lag.😁 Gi deg da, spillerene er bare veldig glade i hverandre og vil danse. Så det ser ut som bryting, men er egentlig bare litt vel hissig klemming /humor Når det gjelder sport generelt, liker jeg å prøve å få med meg mye forskjellig.. Håndball, vintersport og avogtil noe fotball. Pluss andre ting, som feks sjakk At du har sluttet å følge med på stort sett alt av sport skulle medført instant ban fra Bimmers 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå