GreenE36Cab Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 timer siden, Marius2002 skrev: Jeg liker jo egenlig vippelykter(MR2 mk1... Hva med MR2 mk2? De har også vippelykter og er da veldig artige biler
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Hva med MR2 mk2? De har også vippelykter og er da veldig artige biler Litt for Fast n’ Furious for meg. Mk1 er skamtøff. Men respekterer andre meninger Rune-K og GreenE36Cab reagerte på dette 1 1
GreenE36Cab Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutter siden, Marius2002 skrev: Litt for Fast n’ Furious for meg. Mk1 er skamtøff. Men respekterer andre meninger Mk1 har steget noe helt vilt i verdi, men bra eksemplarer blir vel ofte parkert under trekk i temperaturkontrollerte garasjer antakeligvis Min første bil var en MR2 Mk2 (SW20), den var veldig artig å kjøre og faktisk kurant på glatta. Så mulig det påvirker meningen min..
Rune-K Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden 5 timer siden, Marius2002 skrev: Porschefolk. Er det slik at det er lov å si at flatnose(?) på 911(930?) er helt forferdelig stygt eller blir det forgudet i Prschemiljøet? Jeg synes det er en skikkelig error i designet og ødelegger bilen. Jeg liker jo egenlig vippelykter(MR2 mk1, E31, Testarossa, med fler). Er det originalt eller er det fra et tuningselskap ala RUF, ABT, Hamann osv.? Enig med deg, det ser bare rart ut. Ser ut som at den har krasjet også fant de bare noen deler på høggern og skrudde på. Men nå er jo ikke jeg akkurat noen Porsche fanatiker heller og har aldri sett sjarmen med 911. Skal jeg ha meg ordentlig Porsche så er det 928 som gjelder. Marius2002 reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden (endret) Veldig O.T men er det noen som har greie på Saab litteratur her? En kamerat er veldig Saab fantast og synes at de siste 9-3 og 9-5 er verdens beste bil. Er det noen som vet om noen bra bøker som omhandler Saab? tenkte til julegave. Jeg fant en men den har vært utsolgt siden 2017. Endret 39 minutter siden av Rune-K
laffe Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Ikke bøker, men ser de har noen magasin og litt annet saab-stasj som kanskje også funker som julegave her: https://gsv.no/butikk/ Rune-K reagerte på dette 1
Ampera Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden 20 minutter siden, Rune-K skrev: Veldig O.T men er det noen som har greie på Saab litteratur her? En kamerat er veldig Saab fantast og synes at de siste 9-3 og 9-5 er verdens beste bil. Er det noen som vet om noen bra bøker som omhandler Saab? tenkte til julegave. Jeg fant en men den har vært utsolgt siden 2017. Her er en men må vente til 2026 og en tilgjengelig nå. https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/saab-9-3-9780719846328?gad_source=1&gad_campaignid=21170798844&gclid=Cj0KCQiArt_JBhCTARIsADQZaykrSYY94i3Jggaz4VpNyIraOsIFSzsJa-MlPZgqHjyMP_W-mvKzUtUaAsd8EALw_wcB https://www.norli.no/boker/hobby-og-fritid/fritid/bil-bat-fly-og-tog/saab-cars-1949-to-2011-9781836440321?gad_source=1&gad_campaignid=22316185389&gclid=Cj0KCQiArt_JBhCTARIsADQZaymIqSBmrfVAJFUns63RejHtW5WuuIkhOoRq55BY5UdZshMWxWV5t9kaAlh0EALw_wcB Rune-K reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå