Werther Skrevet Mandag kl. 19:20 Share Skrevet Mandag kl. 19:20 1 hour ago, sveigis said: Vel en kollega av fruen havnet på sykehus før idag og bil måtte hjem fra parkering der de jobber . De lurte på om jeg kunne hente den ,noe jeg selvsagt ville . Nei dette likte jeg rett og slett for godt ! Den enes død den andens brød. Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 19:38 Share Skrevet Mandag kl. 19:38 14 minutter siden, Werther skrev: Den enes død den andens brød. Huff nu vel …. Nei vi får satse på at det går veien dette ,men var noe dramatisk visstnok da det stod veldig dårlig til med pust . Hun ringte fruen min nå istad og sa jeg bare måtte bruke den og hadde den til butikken nå . Pokker så gøy at ,trivdes altfor godt i den 😢😢 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mandag kl. 20:03 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 20:03 5 timer siden, Ingvaldsen skrev: Håndtak Jeg tviler ikke et sekund på at dette ikke er bra, men Biltema sitt tilsvarende fungerer faktisk ganske bra, og kan varmt anbefales. https://www.biltema.no/bilpleie/hoytrykksspyling/tilbehor-til-hoytrykksspylere/sproytepistol-til-hoytrykkspyler-2000048309?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6Ou5BhCrARIsAPoTxrCHdDDsxLzk2ntviS93oGM4V3dwpnjqi2ZwKSgRgJLYQEnl-xURPZcaAvzsEALw_wcB fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mandag kl. 20:16 Share Skrevet Mandag kl. 20:16 @sveigis Porsche er gøy det, pussig nok har jeg kjørt noen Porscher man aldri 911. Kun sittet på med Atle på Ringen i hans 992 og det var jo kult. Macan kjører bra men jeg synes dieselen er en skuffelse, særlig 211 hestern fortjener ikke å ha Porsche logo på panseret. V6 dieselen til VAG har ikke mye å stille opp med mot N57/B57 på elastisk og gangkultur. Mest imponert ble jeg nok av Taycan og hvordan den sugde seg fast i asfalten rundt svingene, helt sykt. Men jeg ender opp med at BMW er mer bang for the buck. Vi snakker helt andre delepriser og timepriser på verksted og jeg synes ikke BMW egentlig leverer så mye dårlige produkt enn tilsvarende Porsche. mr.pingu og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 21:02 Share Skrevet Mandag kl. 21:02 40 minutter siden, Fredrik 90 skrev: @sveigis Porsche er gøy det, pussig nok har jeg kjørt noen Porscher man aldri 911. Kun sittet på med Atle på Ringen i hans 992 og det var jo kult. Macan kjører bra men jeg synes dieselen er en skuffelse, særlig 211 hestern fortjener ikke å ha Porsche logo på panseret. V6 dieselen til VAG har ikke mye å stille opp med mot N57/B57 på elastisk og gangkultur. Mest imponert ble jeg nok av Taycan og hvordan den sugde seg fast i asfalten rundt svingene, helt sykt. Men jeg ender opp med at BMW er mer bang for the buck. Vi snakker helt andre delepriser og timepriser på verksted og jeg synes ikke BMW egentlig leverer så mye dårlige produkt enn tilsvarende Porsche. Jeg kan være enig med deg ,samtidig må jeg bare si at for min del likte jeg denne svært godt . En annen ting er at jeg synes det faktisk er morro å teste noe annet og spesielt et sånt merke . Ser du nenvner motor osv her ,men jeg må da si at denne her leverte med disse 248 hestene og svevet var da heller ingenting og si på ,så ja Fredrik jeg kunne med letthet hatt en sånn uten problem . Det som jeg er 100% enig med deg i er vel verksted priser og deler mao får holde seg til det jeg holder på med eller vi 😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Tirsdag kl. 08:36 Share Skrevet Tirsdag kl. 08:36 12 timer siden, awt skrev: Jeg tviler ikke et sekund på at dette ikke er bra, men Biltema sitt tilsvarende fungerer faktisk ganske bra, og kan varmt anbefales. https://www.biltema.no/bilpleie/hoytrykksspyling/tilbehor-til-hoytrykksspylere/sproytepistol-til-hoytrykkspyler-2000048309?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6Ou5BhCrARIsAPoTxrCHdDDsxLzk2ntviS93oGM4V3dwpnjqi2ZwKSgRgJLYQEnl-xURPZcaAvzsEALw_wcB Takk for det tipset. Jeg har lagt merke til at de i det siste virkelig har tatt seg opp på bilpleie, satser stort virker det som. Så jeg skal teste litt av produktene etter hvert.. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet 19 timer siden Share Skrevet 19 timer siden Fruen sendte meg for og kjøpe plaster her en dag, men da kom jeg tilbake etter to minutter med komplett førstehjelpsskrin😄👍🏻 så nå er det førstehjelpsutstyr fra 99 mod e38 728ia på badet! StigJ, Fredrik 90, Rune-K og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden (endret) På 11.11.2024 den 21.01, papertiger skrev: Dette var svaret jeg fikk fra guruen på bimmerpost: Your factory issued FSC Enabling code is NOT valid for the latest navigation map, so you need a new one, and for NBT2 EVO ID5/6 (EVO Map) Head Unit, it can't be generated like it can for older Map Types. You need to patch the Head Unit and load a full set of custom FSC Codes. Så tydeligvis ikke så rett frem. Ser ut som map update er en egen pakke i connected drive store. RTTI har jeg som regel fornyet abonnement i black week, er da noe rabatt å hente, har ikke kjøpt dette utenfor kanalene til BMW. Ah, nå skjønner jeg hva du mener Er faktisk ikke så "vanskelig", det var det samme når jeg oppdaterte min EVO ID4. Jeg brukte denne: https://bimmer-remote.com/products/latest-2024-map-update FSC man får er "lifetime". Du får en detaljert veiledning på hva du skal gjøre. Endret 15 timer siden av Makky123 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Noen som kan hjelpe meg her ? Gjelder denne kontakten: Jeg skal ha ut de to ledningene som er i selve huset og disse her : Men jeg får de ikke løs ,så hvordan skal jeg få fikset dette ? Prøvd det meste her så en av dere eller flere vet nok dette 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå