Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 29 minutter siden, Ingvaldsen skrev: typisk e39 sedan med svart taktrekk er jo at hatthylla her lilla Også hattehylla på E34, min er helt lys lilla nå 27 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dette er også en kjent svakhet på G3x med den lille sorte biten mellom grillen på pre-LCI og de sorte "vingene" over gitteret i støtfangeren. Måtte bytte dette på min G30 i sin tid, lurer på om jeg ikke fikk det byttet på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Også hattehylla på E34, min er helt lys lilla nå Samme i min E36. Vurderer å plukke den ut å lakke den sort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 20 timer siden Share Skrevet 20 timer siden 14 minutter siden, Eystein Ose skrev: Samme i min E36. Vurderer å plukke den ut å lakke den sort igjen Jeg har også vurdert det, men jeg synes det er hyggelig med litt alderspatina. Den bilen min blir aldri strøken uansett tambur4 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden På 15.12.2024 den 18.06, Snagg30 skrev: Vedkommende som skulle montere ordentlig vaske system i lokalet er noe vanskelig å få tak i og Ava spyleren har hatt lekkasje siden ny nesten og har nå takket for seg og jeg vurderer en av disse to. Noen med innspill? Ikke hatt noen av disse merkene og da naturligvis ingen erfaring. Kärcher HD 5/15 CX https://www.garasjetid.no/kärcher/169660_bun/kärcher-hd-5-15-cx-vaskepakke-proff-høytrykkspyler-og-vaskepakke?utm_source=gjenglemt-handlekurv&utm_medium=email&utm_campaign=gjenglemt-handlekurv Kränzle K2160TST https://www.garasjetid.no/kränzle/krk2160tst/kränzle-k2160tst-m-smusskiller-høytrykkspyler-med-smusskiller Kan anbefale Kranzle,har hatt denne modellen i flere år nå fungerer veldig bra.Kvaliteten er veldig bra Bestilte pistol,lanse og skumkanon fra Obssed garage, samt med svivel slik at pistolen snurrer rundt slangen Minus er at den er jævli tung, trenger 16A treg sikring(jeg måtte i allefall bytte) og at den må ligge når du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet 11 timer siden Share Skrevet 11 timer siden 11 hours ago, Saltkjelen said: Dette er også en kjent svakhet på G3x med den lille sorte biten mellom grillen på pre-LCI og de sorte "vingene" over gitteret i støtfangeren. Men hva er det som gjør at kun enkelte plastdeler får dette problemet, er det dårlig lakkeringsjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 8 timer siden Share Skrevet 8 timer siden Var slik på en av mine g11 også. Lyselilla, ett fæla styr og demontere gitteret på g11 vertfall 😅 jeg fikk det lakkert blank sort hos lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 10 minutter siden Share Skrevet 10 minutter siden 11 timer siden, BrokeBoi skrev: Men hva er det som gjør at kun enkelte plastdeler får dette problemet, er det dårlig lakkeringsjobb? Jeg er usikker på hva det er som gjør det, men antar det muligens er en dårlig/billig form for plast som er brukt. Andre plastikkdeler på bilen falmer ikke, så jeg har mine tvil i om det er lakkeringen som er hovedårsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet 5 minutter siden Share Skrevet 5 minutter siden Jeg er ganske sikker på at det er billig plast av værste sort som de brukt her. Det skal jo ikke falme sånn 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå