Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, Slavearbeider'n said:

Er jeg en av de få her inne som kanskje er like glad i vinter som sommer av helt andre grunner?

Marka er fantastisk om dagen og skiføret er upåklagelig i Nordmarka. Sommeren kan vente litt til for min delIMG_9332.thumb.jpeg.104c53a125d5a55090ce0e458e165b64.jpeg

Neida, like glad i vinter her! Skulle ønske rando og aller helst telemarkjøring ble like mye prioritert som før, men med små barn så blir det helst korte langrennsturer. Men det er magi i det også 🤩

Skrevet
3 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Er jeg en av de få her inne som kanskje er like glad i vinter som sommer av helt andre grunner?

vinteren er fantastisk den sålenge jeg har bil med webasto og hus med vannbåren gulvvarme, eneste irritasjonsmomentet per idag er å ikke ha garasje så det må på plass før jeg er helt tilfreds med vinter. 

jo kaldere vær jo bedre ! :D

Skrevet
5 timer siden, Snagg30 skrev:

Utifra bildene til @Orjan på Instagram tipper jeg dere minst er 2 stykk :D ellers fine ski forhold på en søndag! 

😁😁😁 Jo jeg synes vinter er fantastisk både på ski og på snøscooter. Vi fikk en fin start, men mye regn og mildvær har ødelagt mye. Krysser fingrene for at snøen kommer tilbake snart.

IMG_7333.jpeg

IMG_7374.jpeg

IMG_7432.jpeg

IMG_7433.jpeg

Skrevet (endret)

Eldsteman her i huset som dro med med hu mor på en tur IMG_2923.thumb.jpeg.c906b312795f22a5370626f424012ea8.jpeg

IMG_2932.thumb.jpeg.1c0c0efe3248d2e2f84eb45b22cb9c68.jpeg😅

scooter er morro. Har ikke selv men en kamerat har en som brukes i "hagen" 🏁

ikke så mange steder her på Nesodden man kan kjøre eller i nærheten av no hytte 

Endret av liffi
Skrevet

Jeg selv pleier å dra til Storlien. Var en tur til Gaddede i fjor, veldig flott område! Var på en rundtur i Gaddede og kjørte 1 dag i B1-B4 områdene. Definitivt beste område.

Skal egentlig dit til helga, men de har heller ikke snø! Så jeg regner med vi avlyser.

Skal til riksgrensen 1.mai! Der Skal det hvertfall være nok snø! Nå hadde de 144cm.

Skrevet

@Orjan Åja, du bor der oppe ja! Da drar du vel sikkert til Sverige endel. Selv om dere absolutt har mye løyper der!

Jeg er dra Finnmark så det var bedre scooter forhold der oppe enn her nede.

Kjøpte min scooter jeg har nå, fra Hattfjelldal. En 2014 xf8000 med komplett norrlandsguld dekal-kit.

Skrevet
1 time siden, Otis skrev:

En til som kjører snøscooter! Det har jeg ikke registrert før her inne!

Er i ferd med å kjøper scooter igjen ganske straks, en gøy en til meg og en med dobbeltsal til ho mor. 

Har vogn+spikertelt på fjellet ved alpinanlegg og massevis av oppkjørte skiløyper, så er definitivt vinteraktivitet her også. 

Skrevet

Frister ganske mye på vannscooter, vært nær ved å kjøpe mange ganger. Tenkte det kunne vært kult for ungene etterhvert når gummibåten ikke går fort nok. Kan kjøre hvor man vil også 😀 Er sjukt kult å kjøre for de som ikke har prøvd 😎

Skrevet

Føler at vannscooter er veldig gøy om man er god på å leke med dem (Noe jeg ikke er) eller når man farter rundt i noen timer på ferie.  Men her i Norge blir man ofte møtt av ugunstige bølger og kald sjøsprøyt 😶  Også er noe av min glede på fjorden å dele den med andre passasjerer, og da blir en sjø-motorsykkel litt egoistisk for min del   

Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Frister ganske mye på vannscooter, vært nær ved å kjøpe mange ganger. Tenkte det kunne vært kult for ungene etterhvert når gummibåten ikke går fort nok. Kan kjøre hvor man vil også 😀 Er sjukt kult å kjøre for de som ikke har prøvd 😎

Bare å handle! 

Impulskjøpte en brukt en for 3 år siden. Får veldig mye for pengene ifht ny, og man trenger ikke være like redd for den.

Får utforsket mye større områder enn med båt. Bare å hekte den på bilen, finne seg en slipp ett eller annet sted, og kjøre rundt 😀 Bruker min rolig iforhold til andre, så det er ikke noe ekstremt bensinforbruk heller. 

Negative ting, er at vedlikehold er pri 1, alt bør vaskes etter hver gang ++ 

Skrevet
4 timer siden, e7040d skrev:

Bare å handle! 

Impulskjøpte en brukt en for 3 år siden. Får veldig mye for pengene ifht ny, og man trenger ikke være like redd for den.

Får utforsket mye større områder enn med båt. Bare å hekte den på bilen, finne seg en slipp ett eller annet sted, og kjøre rundt 😀 Bruker min rolig iforhold til andre, så det er ikke noe ekstremt bensinforbruk heller. 

Negative ting, er at vedlikehold er pri 1, alt bør vaskes etter hver gang ++ 

Ja det er veldig fristende. Og det er akkurat det du sier at det er kult å komme til plasser man ikke kommer til med 30 foteren vi har. Skal jeg være sosial på sjøen så drar vi ut i båten, dette tenker jeg på som ett leketøy for meg og ungene etterhvert. Jeg hadde nok ikke lagret den på vann, men i såfall så vil den bli liggende i ferskvann. Er fort gjort å hive den på henger, har slipp ca fire min fra huset her og den er i ferskvann (Nidelva) den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...