mr.pingu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 1 hour ago, awt said: Det er normalt norsk sommer der nede på den tiden. Yep, kan være alt fra sommerlig vær til ordentlig vått. Om det er veldig sent og kaldt vinter kan temperaturer fortsatt går mot 0 i slutten i mars men det har vært sjelden det siste årene tror jeg Siste året med lang vinter der nede var vel 2013 med fortsatt minus i april om jeg husker rett. Vi har et ordtak som lyder: «Maart roert zijn staart» og «April doet wat hij wil» og det bokstavelig oversett er det «Mars rører sin hale» og «April gjør hva han vil». Så med andre ord, som @awt sier, Norsk sommer Sent april / tidlig Mai er som regel veldig fint i «Ardennene». Men kan få regnbyger noen dager som ligner F1 2021, men det kan skje neste hele våren. (Naboen vår hadde hytte i nærheten av Malmedy, så har vært noen helger der nede over årene som barn) Endret 5 timer siden av mr.pingu
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden noen som har erfaringer med endoskop/inspeksjonskamera som er mest for pengene ? vil helst ha bøybar tupp, og det må kunne være såpass kvalitet at man kan inspisere sylindrer. da jeg jobbet i flyindustrien så hadde jeg tilgang på et fra Olympus med skikkelig bøybar tut å høy oppløsning, men tror det kostet 250 000kr. om man har tenkt å få tak i en brukt s63 må man nesten ha kontroll på tilstanden på sylinderveggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå