Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Werther skrev:

 

12 år har det gått siden Al Gore satte igang oppvekkelses touren sin om miljøkrisen. Han tapte presidentvaøget mot Bush, og skapte derfor miljøkampen som sin inntektskilde. Som du sier, folk lar seg hjernevaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Fredrik skrev:

Det er søndag og kjedelig vær (ihvertfall her i Danmark) og da passer det bra å kikke litt nærmere på BMW's flaggskip... :)

-video-

 

Vi har hatt en kjempefin uke og mer sol og skyfritt i vente! Det blir derimot minusgrader framover..! :) I skrivende stund tok jeg bilde over Molde-panoramaet!

IMG_3030.JPG

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Vi har den siste uken hatt omtrent det værste været man kan ha i Danmark med 2-3 varmegrader og tett tåke. De siste par dagene har sikten i perioder kun vært 50-100 meter. Med såpass høy luftfuktighet kombinert med relativt lave temperaturer blir det veldig kaldt og rått utendørs. I uken som kommer får vi også føle kulden som kommer fra Sibir med temperaturer ned mot minus 5 grader og kanskje litt sne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Shattered skrev:

Samsung J5 bestilt. 2000 kr ca. Spennedne å se, S5 Neo har vært en dårlig telefon etter min erfaring, så tenkte å prøve en til før jeg går tilbake til "usmart" telefon :o 

ehm, det beste jeg kan anbefale er å kjøpe fjorårets modell billig på finn. Samsung er veldig dårlig på å holde de billige modellene oppdaterte. s5 neo har en fabrikk feil i form av skurrete lyd i samtale. Sjekka finn.no nå får samsung galaxy s6 ned til 2000kr, det er mye telefon for penga.

 

Bare å skyte en pm hvis folk trenger hjelp med samsung telefoner. Tidligere servicetekniker på samsung telefoner. På godkjent verksted, altså ikke noe jalla sjappe i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tennbrikket skrev:

ehm, det beste jeg kan anbefale er å kjøpe fjorårets modell billig på finn. Samsung er veldig dårlig på å holde de billige modellene oppdaterte. s5 neo har en fabrikk feil i form av skurrete lyd i samtale. Sjekka finn.no nå får samsung galaxy s6 ned til 2000kr, det er mye telefon for penga.

 

Bare å skyte en pm hvis folk trenger hjelp med samsung telefoner. Tidligere servicetekniker på samsung telefoner. På godkjent verksted, altså ikke noe jalla sjappe i oslo.

Kan gå rett på sak her :P har en s4 som ikke leser simkort, prøvd alle juksetriks så regner med det er selve kortleseren. Hørt om feilen? 

Jeg har ikke slitt med treg telefon på s5 neo, problemet er at den ikke lader/lader dårlig (har tidligere hatt s4 på verksted pga dette, kjøpte sony og jaggu samme feilen der!), og at kameraet har knust irriterer meg grenseløst da telefonen hele tida har ligget i beskyttelse.  

 

Jeg oppdaterer aldri en app/programvare da disse er i konstant utvikling, til det verre synes jeg i de fleste tilfeller (se på messenger etter de slang seg på snapchat-design-greia, helt ubrukelig!) :P med mindre appen slutter å funke pga utdatert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shattered skrev:

Kan gå rett på sak her :P har en s4 som ikke leser simkort, prøvd alle juksetriks så regner med det er selve kortleseren. Hørt om feilen? 

Jeg har ikke slitt med treg telefon på s5 neo, problemet er at den ikke lader/lader dårlig (har tidligere hatt s4 på verksted pga dette, kjøpte sony og jaggu samme feilen der!), og at kameraet har knust irriterer meg grenseløst da telefonen hele tida har ligget i beskyttelse.  

 

Jeg oppdaterer aldri en app/programvare da disse er i konstant utvikling, til det verre synes jeg i de fleste tilfeller (se på messenger etter de slang seg på snapchat-design-greia, helt ubrukelig!) :P med mindre appen slutter å funke pga utdatert. 

 

sender deg pm, så slipper vi å fylle opp tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Marius2002 skrev:

Vi har hatt en kjempefin uke og mer sol og skyfritt i vente! Det blir derimot minusgrader framover..! :) I skrivende stund tok jeg bilde over Molde-panoramaet!

IMG_3030.JPG

Fin horisont! Gikk på Rauma FHS for mange år siden! Savner virkelig den flotte Möre og Romsdal`s naturen.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bmwmann24 skrev:

Fin horisont! Gikk på Rauma FHS for mange år siden! Savner virkelig den flotte Möre og Romsdal`s naturen.!

Ja, det er flott :) Jeg må såklart gjøre snikreklame for området ved anledninger :D De som valfarter sørfra til GS-treffet i Bud hver juni får jo med seg litt av hva Møre og Romsdal har og by på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i BMW-klubben også når det gjelder bil!
 

Kjøpte en meget FLOTT 1999 520iA, fant én liten rustboble på ene bakdøra, ellers var det ingenting å finne noe som helst sted. Skinn, el-vinduer, nedfellbare bakseter, takluke og masse annet stas :P Hadde tusla rett over 220kkm og prisen? 20k :mrgreen: Et bra kjøp! Henter børsa i morra ;) Fikk mye for pengene her! 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...