Daniel. Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Jeg og kjører original E34, hvis man ser bort ifra Simons eksos Starter alltid den Kun batteri som har skapt problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Så j teit en tråd skal stenges bare for at man vil si hva man mener i en sak. Hvor ble det av utringsfriheten som skal være så hellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 7 minutter siden, BmwChris skrev: Så j teit en tråd skal stenges bare for at man vil si hva man mener i en sak. Hvor ble det av utringsfriheten som skal være så hellig Den gamle tråden ble ikke stengt som følge av temaet som ble tatt opp på slutten, men av det faktum at tråden ble så lang og stor at den sannsynligvis lagde noe bugs med postingen. Selv etter oppdateringen av forumet, fortsatte dobbeltpostingen i OT-tråden. Dette er forhåpentligvis historie med den nye OT-tråden. sandersander og Bækkmann reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2016 Den gamle tråden er ikke slettet, bare stengt for posting, og det er faktisk linket til den i det første innlegget her. Om man vil fortsette på en diskusjon, kan man bare sitere der fra. Som Saltkjelen skriver har dette ingenting med hva som ble diskutert. Jeg visste ikke hva som ble diskutert en gang før jeg gikk inn og sjekket nå. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 greit med ny tråd ja! så slepper det og bli så mye dobbel poster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 siden vi er inne på e34, hva synes dere?https://access.bytbil.com/michellfacebook/Access/Home/Objekt/xvmp33pg/?parentUrl var jo en relativt pent gjort jobb. men ikke helt sikker om jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 38 minutter siden, janerik171187 skrev: siden vi er inne på e34, hva synes dere?https://access.bytbil.com/michellfacebook/Access/Home/Objekt/xvmp33pg/?parentUrl var jo en relativt pent gjort jobb. men ikke helt sikker om jeg liker det Var jeg som postet den på E34 gruppen Jeg syns det ser ut som bilen er en smule tilbakestående Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 (endret) Fysj, like fæl som E30 med firkantlykter eller den dieselstusstrenden jeg ser tar av på enkelte plasser, den hvor 50" rør bare er en kul bakpå å peker ned.. Ser helt malplassert ut.. Vet ikke hva det kalles, men tror dere skjønner. BMW hadde laget E34(og E30) med firkantlykter om det hadde vært best, men det gjorde de ikke, heldigvis Endret Juli 27, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 (endret) Så en ny Volvo S90 i trafikken i dag, syns faktisk den var ganske pen Litt usikker på baken, men ellers en flott bli. Over til noe annet, fy faen for en dårlig sommer dette har vært med tanke på vær.. Bare vært regn hele tiden! Endret Juli 27, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 3 timer siden, DanielStance skrev: Over til noe annet, fy faen for en dårlig sommer dette har vært med tanke på vær.. Bare vært regn hele tiden! Jeg trodde dere var vant til regn i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 (endret) Er godt vant til regn og kan ikke være foruten. Beroligende å høre regndrypp på tak eller utenfor vindu. Endret Juli 27, 2016 av Thundercoil Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 23 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg trodde dere var vant til regn i Bergen? Jo, men savner litt sol og varme. Men vi hadde noe jævla saftige byger tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 vært grei sommer her i øst, men nå skal det sies at jeg ikke er så kresen da opphold er greit hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 20 timer siden, 7ertzen skrev: Klarer ikke fjerne sitat, så får la det stå http://e24.no/bil/elon-musk/tesla-sjef-elon-musk-venter-at-folke-teslaen-vil-omsette-for-170-mrd-i-aaret/23750149 Hva tror folket om dette? Jeg tror folk går rett på og handler som idioter Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 Helt jævlig sommer for meg også! Har hatt 6 dager på MC hvor jeg skulle kjøre fra Stavanger til hytta i Ålesund og derfra videre til hytta i Lillesand. 5/6 dager har det vært pøsregn, siste dag var det opphold men våt veg. Mister så mye av gleden i drittvær, blir bare transport, ikke stopping for å se på fine plasser ol. Det har jo seff vært noen fine dager, og slutten av mai var helt njut, men generelt har det vært kanskje kjipt sommervær. Nå blir det siste feriehelg i Lillesand, så får håpe på greit vær der iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå