Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, BmwChris skrev:

Så j teit en tråd skal stenges bare for at man vil si hva man mener i en sak. Hvor ble det av utringsfriheten som skal være så hellig

Den gamle tråden ble ikke stengt som følge av temaet som ble tatt opp på slutten, men av det faktum at tråden ble så lang og stor at den sannsynligvis lagde noe bugs med postingen. Selv etter oppdateringen av forumet, fortsatte dobbeltpostingen i OT-tråden. Dette er forhåpentligvis historie med den nye OT-tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle tråden er ikke slettet, bare stengt for posting, og det er faktisk linket til den i det første innlegget her. Om man vil fortsette på en diskusjon, kan man bare sitere der fra.

Som Saltkjelen skriver har dette ingenting med hva som ble diskutert. Jeg visste ikke hva som ble diskutert en gang før jeg gikk inn og sjekket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, janerik171187 skrev:

siden vi er inne på e34, hva synes dere?

https://access.bytbil.com/michellfacebook/Access/Home/Objekt/xvmp33pg/?parentUrl

var jo en relativt pent gjort jobb. men ikke helt sikker om jeg liker det :P

Var jeg som postet den på E34 gruppen :P

 

Jeg syns det ser ut som bilen er en smule tilbakestående :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, like fæl som E30 med firkantlykter eller den dieselstusstrenden jeg ser tar av på enkelte plasser, den hvor 50" rør bare er en kul bakpå å peker ned.. Ser helt malplassert ut.. Vet ikke hva det kalles, men tror dere skjønner.

BMW hadde laget E34(og E30) med firkantlykter om det hadde vært best, men det gjorde de ikke, heldigvis :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ny Volvo S90 i trafikken i dag, syns faktisk den var ganske pen :) Litt usikker på baken, men ellers en flott bli.

160111142444-2016-naias-volvo-s90-1100x6

Over til noe annet, fy faen for en dårlig sommer dette har vært med tanke på vær.. Bare vært regn hele tiden! :(

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, 7ertzen skrev:

 

 

Klarer ikke fjerne sitat, så får la det stå :huh:

http://e24.no/bil/elon-musk/tesla-sjef-elon-musk-venter-at-folke-teslaen-vil-omsette-for-170-mrd-i-aaret/23750149

 

Hva tror folket om dette? Jeg tror folk går rett på og handler som idioter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig sommer for meg også! Har hatt 6 dager på MC hvor jeg skulle kjøre fra Stavanger til hytta i Ålesund og derfra videre til hytta i Lillesand. 5/6 dager har det vært pøsregn, siste dag var det opphold men våt veg. Mister så mye av gleden i drittvær, blir bare transport, ikke stopping for å se på fine plasser ol.

Det har jo seff vært noen fine dager, og slutten av mai var helt njut, men generelt har det vært kanskje kjipt sommervær. Nå blir det siste feriehelg i Lillesand, så får håpe på greit vær der iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...