Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Prøver å bli medlem i E36 Norge gruppa på face men enda ikke blitt godtatt. Vet det er jul og kanskje ikke flest som looker på face, er vel 7-8 admins, men at det tar 2-3 dager å bli godtatt synes jeg er litt voldsomt. 

Er det normalt, dere som er i gruppa? 

Neeh.. Ser jeg kan legge til medlemmer selv om jeg ikke er admin, men får ikke sett/godtatt nye forespørsler. Send meg en PM så adder jeg deg(hvis ikke det også krever godkjenning da?) så kan du heller slette meg igjen om det er det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Marius2002 skrev:

Neeh.. Ser jeg kan legge til medlemmer selv om jeg ikke er admin, men får ikke sett/godtatt nye forespørsler. Send meg en PM så adder jeg deg(hvis ikke det også krever godkjenning da?) så kan du heller slette meg igjen om det er det :)

 

Verdt ett forsøk. Sender en Pm her jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig BMW Car Club Norway knyttet seg til Amcar organisasjonen. Med dette så støtter BMWccn opp under den organisasjonen i Norge som taler høyest for oss bilentusiaster og retten vår til å utøve vår hobby og lidenskap. Bare som en liten påminner så er det Amcar som gjennom sitt politiske arbeid og lobby virksomhet har gitt oss fordeler som 30 års reglen for veteran, bortfall av verdiavgiften på 90 tallet, bortfallet av hk avgiften nå nylig og masse andre fordeler som gjør det litt enkelte å drive med bil i Norge. Jeg er allerede medlem i Amcar men har ikke vært medlem i BMWccn de siste årene. Har sagt at hvis BMWccn og Amcar tilslutter hverandre så skal jeg være medlem hos begge, hvilket jeg tenkte å bli nå 😀

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... BMW og Amcars i samme åndedrag. Jeg forstår hva du mener Fredrik, men verden har sannelig endret seg ganske mye de senere årene. Jeg er naturligvis enig i at folkene i Amcar organisasjonen har gjort mye bra for bilentusiaster i Norge, men bilene pleide å være helt forskjellige. Det er de ikke i dag og dette er nok også årsaken til det relativt nyfunnede fellesskapet... :)

 

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo vedtatt på årsmøtet i våres så det er vel ikke akkurat noen nyhet. Det var bare endel personvernspørsmål som måtte avklares først.

Det ser endelig ut som at bilmiljøene i Norge begynner og finne sammen igjen. Når til og med LMK  http://lmk.no og Amcar begynner og samarbeide igjen etter at de ble uvenner på begynnelsen av 80 tallet så er det jo håp. 30 års regelen er forøvrig like mye LMK sin fortjeneste men de er ikke like flinke til og skryte av det de har fått til. 

Jeg har sagt det i mange år allerede. Amcar har 2 store feil og det er navnet og bladet de gir ut. Ellers så er de  ikke så værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at Amcar etterhvert begynner å få en god del medlemmer i ryggen, noe som veier tungt når de skal stå på barrikadene for oss bil entusiaster. Antibilismen brer seg stadig og bilhaterne får stadig større spalteplass. Hvis Amcar gjør at jeg kan kjøre min E34 problemfritt i 2035 så har medlemskontingenten gått til ett nyttig formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått så har Amcar også jobba iherdig for at vi fremdeles kan tanke etanolfri 98 oktan og at det skal være mulig å få kjøpt dette innen rimelig rekkevidde også i fremtiden. Veldig bra, jeg fyller 98 selv på både bil og båt og hageredskaper

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...