Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hpi skrev:

Den fungerer hos meg,  Firefox Quantum 64bit, Windows 10.

Rart. Har Firefox Quantum 64bit selv, men Windows 7.

Siden funket før, men nå funker den ikke. Får kun opp listen for min bil, muligens fordi jeg søkte på den når siden funket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har med hvor gammel bilen er, ser det også på realoem at E39 har gått fra "current" til "classic"  Du ser det på denne siden også, hvis du går et hakk tilbake så kan du velge mellom current og classic. Men det ser ikke ut som vin dekoder virker på classic biler, får ikke opp min gamle E39 heller, bare ei linje med informasjon, den samme som du fikk

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hpi skrev:

Jeg tror det har med hvor gammel bilen er, ser det også på realoem at E39 har gått fra "current" til "classic"  Du ser det på denne siden også, hvis du går et hakk tilbake så kan du velge mellom current og classic. Men det ser ikke ut som vin dekoder virker på classic biler, får ikke opp min gamle E39 heller, bare ei linje med informasjon, den samme som du fikk

Nope, skjer akkurat det samme om jeg bruker VIN til en F10 også.

EDIT: Prøvde en F30 330e nå, akkurat det samme.

01244.thumb.PNG.c67f36fb989f455e32256b366be1aa3c.PNG

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poppy skrev:

Prøv å skru av adblocker og prøv igjen.

Er nok ikke Adblocker som er problemet. :) Funket før og funker igjen nå, med adblocker. Tror heller problemet var på deres side i den korte perioden knappen var vekke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Neida, fremtiden er hva du gjør den til 👍 Men for noen fæle hjul, hva er greia med det?

Selvfølgelig. Men om visse folk får det som de vil så har vi tydeligvis ikke så mye vi skulle ha sagt. Er BBS RS hjul med turbofans deksler. Kan fint skrues av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...