Daniel. Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 3 timer siden, Hpi skrev: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/online Denne fungerer med Firefox Den har ikke funket for meg på lenge.. Listen vises ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 1 time siden, Daniel. skrev: Den har ikke funket for meg på lenge.. Listen vises ikke. Den fungerer hos meg, Firefox Quantum 64bit, Windows 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 1 minutt siden, Hpi skrev: Den fungerer hos meg, Firefox Quantum 64bit, Windows 10. Rart. Har Firefox Quantum 64bit selv, men Windows 7. Siden funket før, men nå funker den ikke. Får kun opp listen for min bil, muligens fordi jeg søkte på den når siden funket for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 (endret) Jeg tror det har med hvor gammel bilen er, ser det også på realoem at E39 har gått fra "current" til "classic" Du ser det på denne siden også, hvis du går et hakk tilbake så kan du velge mellom current og classic. Men det ser ikke ut som vin dekoder virker på classic biler, får ikke opp min gamle E39 heller, bare ei linje med informasjon, den samme som du fikk Endret Januar 8, 2019 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 (endret) 8 minutter siden, Hpi skrev: Jeg tror det har med hvor gammel bilen er, ser det også på realoem at E39 har gått fra "current" til "classic" Du ser det på denne siden også, hvis du går et hakk tilbake så kan du velge mellom current og classic. Men det ser ikke ut som vin dekoder virker på classic biler, får ikke opp min gamle E39 heller, bare ei linje med informasjon, den samme som du fikk Nope, skjer akkurat det samme om jeg bruker VIN til en F10 også. EDIT: Prøvde en F30 330e nå, akkurat det samme. Endret Januar 8, 2019 av Daniel. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 Den funker ikke på min heller, men det gjør denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 Denne tok over for bmwvin.com hos meg; https://decoder.bvzine.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 16 minutter siden, Weltzin skrev: Denne tok over for bmwvin.com hos meg; https://decoder.bvzine.com/ Er den jeg har pleid å bruke, men for noen dager siden forsvant "Decode" knappen for meg 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 1 time siden, Daniel. skrev: Er den jeg har pleid å bruke, men for noen dager siden forsvant "Decode" knappen for meg 🤣 Prøv å skru av adblocker og prøv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2019 Share Skrevet Januar 8, 2019 3 minutter siden, Poppy skrev: Prøv å skru av adblocker og prøv igjen. Er nok ikke Adblocker som er problemet. Funket før og funker igjen nå, med adblocker. Tror heller problemet var på deres side i den korte perioden knappen var vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 Perfeksjonisme på fire hjul? Og fremtiden er liksom støvsugerlyd og skjøteledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 Neida, fremtiden er hva du gjør den til 👍 Men for noen fæle hjul, hva er greia med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 7 minutes ago, Fredrik 90 said: Neida, fremtiden er hva du gjør den til 👍 Men for noen fæle hjul, hva er greia med det? Fæle faktisk. Godt det finnes forskjellig smak si 😂 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 29 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Neida, fremtiden er hva du gjør den til 👍 Men for noen fæle hjul, hva er greia med det? Selvfølgelig. Men om visse folk får det som de vil så har vi tydeligvis ikke så mye vi skulle ha sagt. Er BBS RS hjul med turbofans deksler. Kan fint skrues av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Flere som ikke hadde fått med seg de nye reglene for eu-godkjenning? Holdt på å gå på en skikkelig smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå