Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)

awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, DanielStance skrev:

14495355_10154350897620081_4011222037245

Ett sted å begynne er vel å la inntektene ifra årsavgift og bompenger gå til nettopp det de er tiltenkt....vedlikehold og bygging av nye veier. I stede for kollektiv løsninger i Oslo og utbygging av sykkelstier. Nå har vi endelig en regjering som skjønner at det må satses på infrastruktur, for her har sosialistene fucka det ganske bra til de siste 40 åra. Men likevel så klarer folk å henge seg opp i at FRP ennå ikke har klart å få bukt med bommene, bommer som er vedtatt bygget før FRP kom i regjering. Hva forventer folk egentelig av en mindretallsregjering som kun har sittet en periode? Er folk virkelig så forbanna dumme at de ikke skjønner at alt ikke kan gjøres med en gang. Jeg betaler gjerne bompenger jeg så lenge veiene er bra, men pengene må gå til nettopp vei. Når veien er nedbetalt så må bommen bort, slik de nettopp gjorde med Oslofjord tunnelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, FredrikE24 skrev:

Gjør Opel et comeback med Senator?

http://autofacts.de/opel-ueberrascht-mit-einem-neuen-senator/

Det hadde vært litt artig, de trenger å få opp imaget sitt litt. GM har sikkert en storbil plattform ifra Cadillac eller Buick som de kan bruke til en ny Senator :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FredrikE24 skrev:

Er det jeg synes er litt problemet med GM, det er gjenbruk av ikke bare platformer, men nesten alt annet også. Er bare et annet merke på grill, hekk og ratt :(

Er det ikke nøyaktig det folkevogn har gjort i alle år da? Møter jeg en på veien så ser jeg jo på lang avstand at det er en folkevogn men jeg må jo helt opp i rompa på den for og finne ut om det er en Skoda, VW eller Audi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanerne har holdt på med badge engineering siden 50-60 tallet. Ta en tilfeldig amcar fra 60-tallet og den deler chassis og sogar noen ganger hele karosseriet med 3-4 andre modeller. Da Ferdinand Piëch begynte med modulære plattformer for VAG på slutten av 90-tallet var det egentlig bare "back to the future" (sort of)... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...