tennbrikket Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Noen som vet om firma som lager rammer? Mottok fagbrevet mitt forrige uke, men fylkeskommunen har enda ikke lagt inn rammer i budsjettet. Helst i Hedmark område (kongsvinger-hamar), betaler gjerne ekstra for de som er dyktig til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 2 hours ago, tennbrikket said: Noen som vet om firma som lager rammer? Mottok fagbrevet mitt forrige uke, men fylkeskommunen har enda ikke lagt inn rammer i budsjettet. Helst i Hedmark område (kongsvinger-hamar), betaler gjerne ekstra for de som er dyktig til dette. Hør med nærmeste glassmester, det er ganske vanlig at de driver med innramming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Hør med Elverum glass og vindu du. Kanskje du får hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Noen som vet hvordan mulighetene for reklamasjon på rep ledningsbrudd i bakluka er? Det ble fikset for vel 3,5 år siden på verksted. Det var dog dog gjort på garanti for forrige eier av bilen. Kan jeg reklamere på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 (endret) Reklamasjonsrett er 5 år på sjølve reparasjonen og materielle som er brukt , så jeg mener det er innafor å klage på det. Endret November 14, 2016 av tikka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 @tikka Takk for svar, jeg vet at det er 5 år på jobb og materiell. Men gjelder det samme for annen eier? Det klarte jeg ikke finne ut av i lovteksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Se forbrukerkjøpsloven §35. Forutsatt at hverken du, eller han du kjøpte bilen av opptrer i næringsvirksomhet (en forutsetning for at forbrukerkjøpsloven skal gjelde) vil du ha rett på reklamasjon på jobben som ble utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Blir 30mm Eibach på E60 for lite? Er redd det kommer til å bli litt for lite senk, men føler at 50mm blir litt overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 I går kveld fikk jeg problemer med bimmers.no på min iPhone 6. Når jeg åpner siden i Safari så går det ett sekund så endres siden til noe reklame popup dritt. Slette logg og historikk i Safari hjalp ikke. Dette skjer ikke på noen andre sider. Noen andre som opplever dette eller har tips for å fikse. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) 21 minutter siden, E.H.D skrev: De I går kveld fikk jeg problemer med bimmers.no på min iPhone 6. Når jeg åpner siden i Safari så går det ett sekund så endres siden til noe reklame popup dritt. Slette logg og historikk i Safari hjalp ikke. Dette skjer ikke på noen andre sider. Noen andre som opplever dette eller har tips for å fikse. Du må fjerne tredjepartsinformasjon. Det finner du på Instillinger > Safari > avansert > Nettsteddata ellers kan du (om du ikke allerede har gjort det) skru på alt jeg har på (som er nettstedrelatert): Endret November 15, 2016 av Lifeasiknowit_bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Du må fjerne tredjepartsinformasjon. Det finner du på Instillinger > Safari > avansert > Nettsteddata ellers kan du (om du ikke allerede har gjort det) skru på alt jeg har på (som er nettstedrelatert): Innstillinger er som dine. Men lastet med chrome, der det som forventet virket, gikk tilbake til safari bare for å prøve igjen, og da virket det igjen i safari. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 7 timer siden, Eselfjes skrev: Blir 30mm Eibach på E60 for lite? Er redd det kommer til å bli litt for lite senk, men føler at 50mm blir litt overkill. Er mange bilder av e6x med 35mm eibach på google. Så ser du selv Jeg har lagt ut noen bilder i Snapshot of the day, den har 35mm hogr fremme og justert ned på luften bak. Jeg syntes det er for lite. wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 http://www.dagbladet.no/nyheter/omtales-som-verdens-minste-iq-test-hvor-mange-klarer-du/64553171 det står åpenbart veldig dårlig til med vesten. (jeg sier vesten, da jeg føler meg ganske sikker på at dette er foretatt i vesten all den tid det er studener, og MIT studenter åpenbart har vært med). Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Endelig var Jeremy, Richard og James tilbake på skjermen. Syntes de leverte som bare det i første episode av The Grand Tour. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Må vel betale for å se det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå