Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Avogtil blir jeg "fornærmet" uten egentlig å mene noe med det.. Jeg syntes og det var litt festlig det spørsmålet :P

Men ja tenker isåfall jeg vil prøve lokale lag og revyer.. Det kan jo bli et springbrett kanskje om man blir "oppdaget" evt..

Jeg har hørt fra mange at jeg hadde passet på TV osv så det hadde vært artig å vise alle at ok, her er GreenE36Cab, på TV2 eller NRK1, i beste sendetid 👍

Når det gjelder YT, så er jeg ikke gira på å "ta en Bieber" så tror jeg dropper den ruten :P

Men takk for et fyldig og bra svar, skal prøve å huske å sende en autograf i posten når jeg blir kjent?

Den tror jeg vi alle vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Avogtil blir jeg "fornærmet" uten egentlig å mene noe med det.. Jeg syntes og det var litt festlig det spørsmålet :P

Men ja tenker isåfall jeg vil prøve lokale lag og revyer.. Det kan jo bli et springbrett kanskje om man blir "oppdaget" evt..

Jeg har hørt fra mange at jeg hadde passet på TV osv så det hadde vært artig å vise alle at ok, her er GreenE36Cab, på TV2 eller NRK1, i beste sendetid 👍

Når det gjelder YT, så er jeg ikke gira på å "ta en Bieber" så tror jeg dropper den ruten :P

Men takk for et fyldig og bra svar, skal prøve å huske å sende en autograf i posten når jeg blir kjent?

 

B70A72BA-E458-4CBE-A2CC-D904F8339995.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Walkabout skrev:

B70A72BA-E458-4CBE-A2CC-D904F8339995.jpeg

Er det din profesjonelle mening som advokat?

Skal respektere den :)

Neida men har tenkt litt, tida går jo og jeg ønsker å prøve å "gjøre noe med livet", tenker det kunne vært en mulighet siden jeg tror det kunne vært gøy og kanskje også lærerikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Er det din profesjonelle mening som advokat?

Skal respektere den :)

Neida men har tenkt litt, tida går jo og jeg ønsker å prøve å "gjøre noe med livet", tenker det kunne vært en mulighet siden jeg tror det kunne vært gøy og kanskje også lærerikt

Kan ikke en som klart å tydelig IKKE er på jobb kommentere her inne som en privatperson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ahj skrev:

Kan ikke en som klart å tydelig IKKE er på jobb kommentere her inne som en privatperson?

Du hvorfor skal alt jeg skriver slik som det der tas opp på den måten der?

Hadde noen andre skrevet det så hadde det vært "Hahaha" og lattersmileyer

Jeg synes ikke det er så gøy at han syntes det var cringe men likevel det var mer en fleip, slapp av :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GreenE36Cab skrev:

Du hvorfor skal alt jeg skriver slik som det der tas opp på den måten der?

Hadde noen andre skrevet det så hadde det vært "Hahaha" og lattersmileyer

Jeg synes ikke det er så gøy at han syntes det var cringe men likevel det var mer en fleip, slapp av :)

 

Får ikke jeg lov å stille spm ved det du skriver? Du gjør jo det selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ahj skrev:

Får ikke jeg lov å stille spm ved det du skriver? Du gjør jo det selv :) 

Joda det er helt greit det men likte ikke undertonen da jeg følte du mente jeg prøvde å "trolle" ham eller noe.. Det var ikke det som var meningen med posten :P

Uansett, jeg skiller jo "fritid" og "jobb" for å bruke to begreper som passer her.. Jeg vet jeg har nevnt noe annet om ham som advokat før også og det beklager jeg om det har "kommet feil ut" eller noe.. Jeg respekterer jo fyren

Slik som om en eller annen her er profesjonell biljardspiller og jeg spør "har du pool i hagen da?", så blander jeg vel personen og personens jobb men likevel er det bare en vitsevits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt 1. på stand up er selvironi. Så må en ikke tolke alt til det værste og tørre å tøyse litt uten å beklage seg. Noen ganger treffer man på spøken, andre ikke. Så gjelder det å ta lærdom og bygge seg opp :) Jeg kan anbefale Stand Up-showet fra Ricky Gervais som heter Humanity. Han har flere gode poenger om humor og hvordan tolke dette. Se denne. Edit: Finnes på Netflix. Oppfordring. :) 
 

Ellers har jeg stor sans for Morten Ramm. Han var litt i skateboardmiljøet og det er ganske gøy.

 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Marius2002 skrev:

Punkt 1. på stand up er selvironi.

Pffft :P

Neida men selvironi har man da til en viss grad, noen mer enn andre. Så handler det litt om settingen, er vel lettere når man har show om man skal roaste noen i publikum å godta litt shait tilbake enn å få kommentarer på vekta eller det tynne håret på et jobbintervju eller noe..

Slik som på forumet her så er det avogtil veldig vanskelig å tolke hva søgs tone ting sies med. Det handler ikke om at jeg har mangel på selvironi eller sosial intelligens, det handler da mer om at ting er vanskelig å tolke via nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen humor-ekspert og kan ikke stand up. Men vet hva jeg liker.  I lystige lag blir det som regel luftgitar og/eller sang som blir det nærmeste en kan kalle en fremføring herfra. Det blir riktignok lengre mellom hver gang nå som familielivet har innhentet en på fullt. Men er det Stand Up du vil bli, peis på. Meld deg på humorskole, impro, whatever. Revyer o.l.. Settinger som drar deg dit du vil. Men en må tørre, en må ha vilje og en må ha evne til å lære.
Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Marius2002 skrev:

Men er det Stand Up du vil bli, peis på. Meld deg på humorskole, impro, whatever. Revyer o.l.. Settinger som drar deg dit du vil. Men en må tørre, en må ha vilje og en må ha evne til å lære.
Lykke til :) 

Har jo et lite ønske om å bli skuespiller/ komiker i TV-serier evt også.. uansett hvor cringe det enn er så virker det veldig givende :)

Humorskole? Det høres meget A4 ut :P

Men takk takk, tenkte her kunne være en grei plass å spørre om dette da noen antakeligvis sitter på kunnskap.. Regner med det renner ut i ingenting men det er iallfall en drøm jeg har da kan man vel si

Ang luftgitar, det er jo kjempekult men du burde ha noen på luftkeyboard også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...