Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Skulebollen skrev:

@Snagg30 Må jo svare det når du tror jeg er milliardær 😆 

Men nei penger har aldri vert ett problem, når jeg går tom så har jo banken mer.. Hører det er mye snakk om økonomi og renter i media.. Men etterhvert som renten stiger så er det jo bare og låne mer slik at man kan betale den🥳 

 Minus og Minus blir Pluss - bare husk å ha partall i antall kredittkort så blir det alltid orden på ting🤑

Ellers antar jeg at det er utleie av Multivan som finansierer de andre bilene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, laffe skrev:

 Minus og Minus blir Pluss - bare husk å ha partall i antall kredittkort så blir det alltid orden på ting🤑

Ellers antar jeg at det er utleie av Multivan som finansierer de andre bilene....

Just det! 

Multivan er nettopp kjøpt inn ( usett🙈 ) og venter på og få den fraktet fra Østlandet.. Så først neste sommer rekner jeg med og tørke meg med tusenlapper 😏 Så til alle som ønsker og oppleve vestlandet/Norge med stil, send en PM 😁

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snagg30 skrev:

M5? En bil jeg ikke har fått med meg?

Om det er noken trøst så sliter eg og med å holde oversikt over bilparken, og er er SoMe assistenten!!   Der eg før fikk tilsendt linker for å komme med kommentarer til alt mulig idioti som er er godt kjøp ( det var et helvette i i3 perioden), så får eg no bare oversendt kontraktene for å sjå over i det dei skal signerast 😛  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skulebollen skrev:

Syns personlig bilparken viser bra spenn etterhvert 😅 Den lyder nå følgende: 

2019 Transporter

2019 Bmw i3 120ah

2017 Bmw 740xd

2015 Porsche 911 GT3

1991 VW Multivan California ( til utleige😁 )

1990 Bmw M5

1980 Bmw 635csi

1969 Lincoln Continental

 

Har lenge hatt 6 biler hvorav kun en av dem har 5 seter, nå har vi 8... Fortsatt kun en med 5 seter 😆 ( Lincoln har 6😬

 

 

 

Siden @Skulebollenikkje gjer som han blir fortalt, så må eg ta affære og gjere lista over bilparken litt meir oversiktlig og ta med bilder: 

2019 Transporter (Fant ikkje bilde av denne, men den er rød, ish som den her 🤪
Galleribilde


2019 Bmw i3 120ah ( Sjokkerende lite bilder av denne i tråden, og eg har ikkje fått i oppdrag  å knipse)

IMG_20230203_155809621.thumb.jpg.ae88097a0838ea8d86b9834276c6225d.jpg

 

2017 Bmw 740xd

IMG_20230606_224611664.thumb.jpg.fdf1c90bb25b81af88470d2bcf3f9ccd.jpg

 

2015 Porsche 911 GT3

IMG_20230409_173607175.thumb.jpg.2a6920ece21b4536808a7c10324e5f6a.jpg

 

1991 VW Multivan California ( til utleige😁 )

Galleribilde

 

1990 Bmw M5

IMG_20220521_172203638.jpg

 

 

1980 Bmw 635csi


20230709_204246.jpg

 

1969 Lincoln Continental (slagskipet)

received_1272843100037886.thumb.jpeg.557c12ac6f36a52fd26ae8e8ac8ed421.jpeg


Værsågodtakkskalduha!

 

Endret av GtiGtr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja @Skulebollen nå må jeg nesten kommentere litt her ..

Det er jo litt av en bilpark du har her og mye forskjellig ,ikke minst rå USA dråg du har her .😊

Men en Multivan altså ?

Da tenker jeg automatisk på et tysk ektepar som sitter på en rasteplass der fruen sitter i presset shorts med kant og kritthvite lår ,gedigne hengebryst ,skamsint og ser utover en fjord ,mens mann sitter og studerer kart i tilhørende lik shorts og habitt som fruen og like sur 😅

Gleder meg og til oppdatering der du flasher lapper ved siden av Multivanen etter massiv utleie 😎.(Spøk altså )

Nei enda bedre ,du må sette standarden med selv og ta denne på tur med kone og barn og gi pokker i Stance camperen din (Aka 7 serie & Konsmo hus på hjul )😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2023 at 7:13 PM, Skulebollen said:

@Snagg30 Må jo svare det når du tror jeg er milliardær 😆 

Men nei penger har aldri vert ett problem, når jeg går tom så har jo banken mer.. Hører det er mye snakk om økonomi og renter i media.. Men etterhvert som renten stiger så er det jo bare og låne mer slik at man kan betale den🥳 

 

 

luksusfellen-halgeir.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2023 den 6.50, sveigis skrev:

Ja @Skulebollen nå må jeg nesten kommentere litt her ..

Det er jo litt av en bilpark du har her og mye forskjellig ,ikke minst rå USA dråg du har her .😊

Men en Multivan altså ?

Da tenker jeg automatisk på et tysk ektepar som sitter på en rasteplass der fruen sitter i presset shorts med kant og kritthvite lår ,gedigne hengebryst ,skamsint og ser utover en fjord ,mens mann sitter og studerer kart i tilhørende lik shorts og habitt som fruen og like sur 😅

Gleder meg og til oppdatering der du flasher lapper ved siden av Multivanen etter massiv utleie 😎.(Spøk altså )

Nei enda bedre ,du må sette standarden med selv og ta denne på tur med kone og barn og gi pokker i Stance camperen din (Aka 7 serie & Konsmo hus på hjul )😊

Det er noe som heter at for og bekjempe fienden, så må man bli en av dem😬 Bobiler og turister i Nordfjord har økt blodtrykket mitt såpass mye siste åra at jeg garantert dauer flere år tidligere 🥴

På 23.8.2023 den 13.48, Syvert skrev:

Rå bilpark du har🤩 

Takktakk 😊

På 23.8.2023 den 13.54, Walkabout skrev:

Grattis med kul båt! Drømmen min er å handle en slik en og klinke på det personlige bilskiltet mitt slik at jeg virkelig hadde blitt Lincoln Lawyer :P 

Har sett navnet på serien, kjører han en slik? Såg for meg at han duret rundt i en ny ( kjip ) Lincoln 

På 23.8.2023 den 14.26, papertiger skrev:

Litt av en bilpark, her var det mye forskjellig gromt fra mange epoker og kontinent!

Takker😁 Er vel en av få i landet som aktivt bruker GT3 på bane og ragger rundt i en Continental tipper jeg, smule kulturkrasj😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Det er noe som heter at for og bekjempe fienden, så må man bli en av dem😬 Bobiler og turister i Nordfjord har økt blodtrykket mitt såpass mye siste åra at jeg garantert dauer flere år tidligere 🥴

Å herregud å vittig 😂😂,men tviler ikke  på det du sier .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildels sengeliggende med influensa, så fant ut at da er det tid for og legge Garminvideoer innpå PCen :D Prøver og legge ut video fra bestetid på Våler. Ser fryktelig sent ut med dette kameraet vs hvordan det føles og hvor mye bilen faktisk "lever"  :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg like godt på og tilby filmkveld med en ringfilm også :D 

Tiden på Våler synes jeg er helt grei, men rundt nordsløyfa er jeg veldig fornøyd med iforhold til hvilken bil jeg har. Er bra stor forskjell på feks. en 19mod. RS og en 15mod. vanlig gt3. Spesielt på baner som Ringen hvor motorkraft kommer godt med, der blir 475hk nesten litt lite. Ser jo at selv en tung g80 drar ifra litt rett frem.. Tapte noen sekunder p.g.a den da jeg ikke liker og "pushe" andre til sides ( er dyre leiketøy vi driver med ) Så har ett mål om og komme meg under 7:20 neste år, men nærmer seg en grense hvor man må vurdere kostnaden av og ryke ut også.. :P   Og til dere som ser litt ring filmer, er stor forskjell på GPS fart som vist i filmen vs speedometer 😅F80 hadde feks. 268 på speedo når sperra på 250 ( GPS ) inntraff

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulebollen changed the title to En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...