Skulebollen Skrevet Februar 10 Forfatter Skrevet Februar 10 - Selger Ferrari for og invistere i utleiebolig. - Innser at eiendom er fryktelig kjedelig. - Velger og invistere i halvgamle biler som er sikret verdistigning - Ingen garanti for at impulskontrollen er reparert, så kan ende opp med alt mellom himmel og jord mslello, Eystein Ose, sveigis og 9 andre reagerte på dette 12
Skulebollen Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Har dessverre begynt og styre med 530d. Røsket ut taktrekk, for og plukke ned rollo og bytte denne. ( Angrer allerede sinnsykt på at den ikke bare kunne få stå åpen🙈 ) Meeen, ifølge ETK. Skal jeg ta ned "driverne" til rolloduken.. Disse klarer jeg ikke se på noe vis. Det ser også ut som at duken er kjørt lenger bak på ETK bildet. Kan det vere fordi luken er satt i service posisjon? Dette har ikke jeg gjort da jeg ikke har tilgang på Ista. Isåfall bør jeg vel få fatt i det programmet og få det installert på PC asap🙈
Skulebollen Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden En annen ting! Jeg finner ikke ny rollo i ETK hos GS. Men jeg finner ny rollo i ETK hos Koed, der er delenr. 54107474476. ( som stemmer med delenr. Utifra Bmw Sitt pristilbud på jobben ) Når jeg da skriver dette delenr. Inn hos GS i handlekurven, får jeg treff på rollo, men med delenr. 54109852143. Noen som har en god forklaring på det? Er 1000kr billigere hos GS så hadde jo satt pris på og kjøpe derifra 😅
*MrB* Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden GS virker å være litt rare der. Har også sett at noen deler ikke kommer opp i deres ETK, men om jeg søker på delenr, så finnes den visst likevel.... Ang aktuelle del og nr:
Skulebollen Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Akkurat nå, *MrB* skrev: GS virker å være litt rare der. Har også sett at noen deler ikke kommer opp i deres ETK, men om jeg søker på delenr, så finnes den visst likevel.... Ang aktuelle del og nr: Har kanskje byttet til en mer holdbar del da 😅 Vel da går jeg for GS sin
Skulebollen Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden 35 minutter siden, Skulebollen skrev: Har dessverre begynt og styre med 530d. Røsket ut taktrekk, for og plukke ned rollo og bytte denne. ( Angrer allerede sinnsykt på at den ikke bare kunne få stå åpen🙈 ) Meeen, ifølge ETK. Skal jeg ta ned "driverne" til rolloduken.. Disse klarer jeg ikke se på noe vis. Det ser også ut som at duken er kjørt lenger bak på ETK bildet. Kan det vere fordi luken er satt i service posisjon? Dette har ikke jeg gjort da jeg ikke har tilgang på Ista. Isåfall bør jeg vel få fatt i det programmet og få det installert på PC asap🙈 Slik ser det ut hos meg. Ampera reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Plukka ut motor til glidere for rollo, da kunne jeg trekke rollo bak og få løsnet gliderne fra rolloen 😊 Fanden til styr 🥴 Saltkjelen, Olaandref, Kolstad Jr. og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Bra du finner løsninger og kommer videre, det der er sånn arbeid jeg får helt fnatt av, og kjedelig på en så ny bil å måtte holde på med det 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå