papertiger Skrevet April 15 Skrevet April 15 Da nærmer vi oss noe. En svart 530xd med svart nappa fullskinn stående i Ridabu til en ekstremt god pris mener jeg å huske? Gratulerer! Virkelig lekre disse bilene. Drømmer om en selv, men F11’en fungerer så bra at jeg ikke ser syn på å selge og kjøpe nyere. Mulig du kunne ha startet opp med motivasjonsforedrag for slike som meg?
Skulebollen Skrevet April 16 Forfatter Skrevet April 16 9 timer siden, papertiger skrev: Da nærmer vi oss noe. En svart 530xd med svart nappa fullskinn stående i Ridabu til en ekstremt god pris mener jeg å huske? Gratulerer! Virkelig lekre disse bilene. Drømmer om en selv, men F11’en fungerer så bra at jeg ikke ser syn på å selge og kjøpe nyere. Mulig du kunne ha startet opp med motivasjonsforedrag for slike som meg? Nei jeg har fått en hang up på Ivory white 😅 Dessverre kjedelig sort utvendig.. Men man kan ikke få alt som man vil når man kjøper brukt og er gnien🥲 Oppskriften min er enkel: Bruk 90% av skjermtiden din på Finn Kjøp usett alt du kommer over av gode kjøp Til slutt blir man da tvungen til og drive med litt salg også, selv om jeg hater selve salgsbiten😆 Saltkjelen, laffe, viggo E34 og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet April 16 Skrevet April 16 Gratulerer igjen med handel @Skulebollen😊 Du må legge ut bilder av bilen så vi får sett den 😊
Fredrik 90 Skrevet April 16 Skrevet April 16 22 timer siden, Skulebollen skrev: Og kan kjøpe en g11 igjen. Det har bare gått nedover med bilindustrien og Bmw siden den gang imo. Da kan jeg trøste deg med at Mercedes dekker deg her. De har iallfall tatt over fra der det begynte å gå nedover med BMW. Jeg fikk en rask demonstrasjonstur i nye E450d i dag og den var bare helt sinnsykt awesome 😍Dette er sekserdiesel akkurat sånn vi liker det. De som liker en litt påkostet 5er med sekserdiesel vil elske alt ved denne bortsett fra at det er en Mercedes. Her får man følelsen at det ikke er spart på noe, i motsetning til G60/61 hvor man føler det er spart på alt 😂 Ellers gratulerer med det jeg alltid har sagt er verdens beste bil 👍 Hadde selv valgt G31 530d/540d over X5 any day. Men når jeg skulle handle så var prisforskjellen på over 200 000,- for en G31 sekserdiesel LCI kontra 45e…
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 05:52 Forfatter Skrevet Søndag kl. 05:52 Litt salgsbilder 🥲 Makan til lekker og eksklusiv bil det her er.. Spørs om g31 må få alcantara taktrekk den også 🤔 laffe, Olaandref, Fahad og 14 andre reagerte på dette 16 1
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 10:44 Skrevet Søndag kl. 10:44 Bilen er griselekker og detaljnivået på en X5 med et slikt utstyrsnivå er utsøkt! BMW viser seg fra sitt beste her. papertiger, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå