jorg1s1 Skrevet Januar 13 Skrevet Januar 13 Du som stakk av med den der ja, Turbo til ribba CT4 pris! Lagret den etter å ha skumlest annonsen i farta, antok at det enten var CT4 eller auksjon. Noe sier meg at du kan bytte bremser hos Porsche og fortsatt ha en liten fortjeneste på denne...
Skulebollen Skrevet Januar 13 Forfatter Skrevet Januar 13 (endret) 3 timer siden, jorg1s1 skrev: Du som stakk av med den der ja, Turbo til ribba CT4 pris! Lagret den etter å ha skumlest annonsen i farta, antok at det enten var CT4 eller auksjon. Noe sier meg at du kan bytte bremser hos Porsche og fortsatt ha en liten fortjeneste på denne... Den var så billig at jeg ikke hadde noe valg nei😅 må på service, så og bruktimport så ingen garanti lenger.. men blir vel og tegne PAW om 3 mnd. Det og service er minimum 50k. Da ryker nok en hel del av fortjenesten.. men tap blir det nok ikke nei😅 Endret Januar 13 av Skulebollen ehaugsnes og jorg1s1 reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 07:56 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 07:56 (endret) Likeskjøret går! Grunnet nye restriksjoner på Bimmers, blir dette i flere deler. Tenkte jeg kunne legge ut en liten bildeserie fra årets Europatur. Blir på ingen måte ett reisebrev, men tok litt bilder på turen som jeg føler kan vere artig og se for andre enn meg, pøser ut mesteparten her😇 Dagen begynte med en 8 timers kjøretur til Larvik, hvor det ble ferge til Hirtshals. Dura ett stykke nedover til klokken bikket midnatt før vi stoppa i ett eller annet dansk småsted. Sjekket ut tidlig og såg der sto 5-6 MC med v8😳 Og som nevnt, dette er på ingen måte ett reisebrev 😅 Neste bilde, fremme i Belgia ved Spa Francorchamps. Bodde på ett meget flott hotell rett utenfor porten til banen. Her var også resten av "teamet" jeg hadde fått tilgang på Trackday med Tok deretter en sightseeing på baneområdet ( var Trackday denne dagen også ) Mye gromt på banen, men jeg er jo Porsche eiger, og tar derfor hovedsakelig bilder av Bmwer🤓🥰 Det kryyr av baneriggede e92 m3 på Trackdays i Tyskland/Belgia. Sinnsykt mye gromt Var også en helt ekstremt ombygd 1 serie, baklykter og frontlykter eneste som var igjen tror jeg 😅 Gikk som ett uvær, når den en sjelden gang funket Endret Lørdag kl. 07:57 av Skulebollen Marius2002, GtiGtr, sandersander og 11 andre reagerte på dette 14
Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 08:03 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:03 (endret) Dag 2 på Spa🤔 Endelig min tur til og kjøre, fantastisk bane! Overraskende krevende grunnet høydeforskjellene som påvirker balansen i bilen, som man ikke merker ved sim kjøring. Er også en bane der det er mye høy fart. Dessverre altfor mye trafikk på banen, så var sjelden man fikk flyt uten og ligge å stange i bilene forran.. Men blir absolutt ikke siste gang det blir kjørt her. Kan ikke sammenlignes med norske baner ( ikke prøvd ACR ) Gul bil klar for action Måtte knipe meg litt i armen her og faktisk tenke over hvor jævlig heldig jeg er🥰 Etter litt for mange øl etter en vellykket banedag ble det enda litt mer trakking rundt banen før vi forlot Belgia. Grei mansion utenfor baneporten ( utsikt fra hotellrommet ) Ekstremt bratt her, langt brattere enn på TV😅 Bortover langs Kemmel, merker det godt på effekten i bilen at det går oppover hele veien bortover Avslutter med noen proff bilder tatt av Frozenspeed Endret Lørdag kl. 09:11 av Skulebollen K.F, laffe, Kolstad Jr. og 27 andre reagerte på dette 28 2
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 09:50 Skrevet Lørdag kl. 09:50 (endret) Fysøren det siste bilder var kult! Må være en drøm å kjøre gjennom Eau Rouge og opp Raidillon i en slik grombil Endret i går, 10:16 av Eystein Ose Skulebollen og Marius2002 reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Lørdag kl. 10:38 Skrevet Lørdag kl. 10:38 Livet ditt ser kulare ut enn mitt. Usikker på om eg lika utviklingen Kvasi, Otis, Eystein Ose og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet Lørdag kl. 11:49 Skrevet Lørdag kl. 11:49 Life goals? I alle fall i en petrolhead sine øyne. For noen bilder på slutten der, tenker opplevelsen i seg selv ikke kan beskrives på bilder. En heldig gris! Skulebollen og fupsaker reagerte på dette 2
GtiGtr Skrevet Lørdag kl. 13:04 Skrevet Lørdag kl. 13:04 @Skulebollen driv med ganskje mykje kult i bilsammenheng, men er dessverre alt for dårlig både å ta bilda, og å dele dei 🤷 Skulebollen, Otis og Marius2002 reagerte på dette 2 1
Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 13:48 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 13:48 Dag 3 Etter synfaring på banen fant vi ut ( hadde med dødvekt/kompis på turen ) at vi skulle dure videre til Luxembourg for og se hvordan det sto til der.. Begynte med tankstopp, billigste landet jeg tanket bilen i Kom frem til hovedstaden. Her var det en fin bru og ei random kirke Etter en god time med trakking innsåg vi at det var ikke stort mer og bedrive med, så da ble det enda mer fyll. Smått fyllesyk fra dagen før så likt løser vel likt tenkte vi. Endte opp via Tripadvisor hos en bartender som ga meg mitt livs beste bar opplevelse. Husker selvsagt ikke navnet, men om noen skal til Luxembourg, send PM så skal jeg finne ut av det😁 Luxembourg by night, Ekstra stilig med 2 i promille Neste dag dura vi passe reduserte videre og dukket opp her Ble litt omvisning til dødvekta som var her for første gang Klumpete sak uglefossen, Ampera, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9
Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 14:03 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 14:03 Ny dag, nye muligheter! OTGP Trackday. Billig Trackday til og vere på Ringen, noe som medfører mye biler og mye trafikk. Lite gunstig og sette ny PR, men særdeles artig og vellykket dag likevel😁 Har vel 1500-2000km på nordsløyfa nå, så begynner og komme seg. Wenås var der og raserte en DTM motor på langstrekka En annen grom norsk e30. Med slicks og 1200(?) hk skyter den bra fart utav sving 😅 En dyr Ferrari, langt imellom disse på Trackdays, og har vel enda ikke blitt frakjørt av en😅 Noen supergromme Porsche En gammel favoritt Lars89, K.F, Dusy og 8 andre reagerte på dette 10 1
Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 14:38 Skrevet Lørdag kl. 14:38 34 minutter siden, Skulebollen skrev: Wenås var der og raserte en DTM motor på langstrekka Ser ut som han står i bakgrunnen med reservebil, ikke småtteri😁
GtiGtr Skrevet Lørdag kl. 14:54 Skrevet Lørdag kl. 14:54 1 time siden, Skulebollen skrev: Endte opp hos en bartender som ga meg mitt livs beste bar opplevelse. 😷 En kan lure på hvilken type "bar" dette var? 🤯 Skulebollen, BMWE39turbo, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4
HalvorK Skrevet Lørdag kl. 16:57 Skrevet Lørdag kl. 16:57 Helt rått. De siste bildene fra Spa så jo nesten ut som de var hentet fra et spill 😍 fupsaker og Skulebollen reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 17:40 Skrevet Lørdag kl. 17:40 Kule bilder, rått å kjøre på Spa i ordentlig bil kan jeg tenke meg 😀 Du fikk nok litt mer ut av opplevelsen enn jeg gjorde da jeg hadde noen runder på Spa…i F10 530d 😂 Har Bimmers gjort endringer på hvor mye bilder bilder som kan lastes opp? Det passer dårlig da jeg planlegger en lang reisetråd selv fra sommerens Europa tur 🤔 Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden (endret) Komt litt ut av dagene, men etter fredag med Trackday på ringen fikk vi kvelden og lørdag inne på OTGP. Fantastisk event jeg nå har våre på 3 ganger. Litt nedtur at ikke formel 1 Turbo era ikke kjørte i år. Da det er desidert største høydepunktet. Men DTM racing er og forblir drit tøft det også 😎 I tillegg er det tusenvis av veteranbiler og se utenfor og inne på GP banen Artig og få gå inne i pit og snoke Råeste Bmw har lagd Der er også mye stilig delesalg/utstyr/klær osv. Her var det reproduserte deler til gammal MB Eldre sak, mer som en tanks 😅 Ny arbeidsbil under vurdering Gutteklubben grei med Ferrari racingserie er der hvert år. Tviler på der er mange vanlige lønnsmottakere blant den gjengen 😅 Endret 14 timer siden av Skulebollen papertiger, Otis, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå