laffe Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 50 minutter siden, Skulebollen skrev: @Snagg30 Må jo svare det når du tror jeg er milliardær 😆 Men nei penger har aldri vert ett problem, når jeg går tom så har jo banken mer.. Hører det er mye snakk om økonomi og renter i media.. Men etterhvert som renten stiger så er det jo bare og låne mer slik at man kan betale den🥳 Minus og Minus blir Pluss - bare husk å ha partall i antall kredittkort så blir det alltid orden på ting🤑 Ellers antar jeg at det er utleie av Multivan som finansierer de andre bilene.... fupsaker, Skulebollen og GtiGtr reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 (endret) 12 minutter siden, laffe skrev: Minus og Minus blir Pluss - bare husk å ha partall i antall kredittkort så blir det alltid orden på ting🤑 Ellers antar jeg at det er utleie av Multivan som finansierer de andre bilene.... Just det! Multivan er nettopp kjøpt inn ( usett🙈 ) og venter på og få den fraktet fra Østlandet.. Så først neste sommer rekner jeg med og tørke meg med tusenlapper 😏 Så til alle som ønsker og oppleve vestlandet/Norge med stil, send en PM 😁 Endret August 21, 2023 av Skulebollen fupsaker, Markus E30, laffe og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 3 timer siden, Snagg30 skrev: M5? En bil jeg ikke har fått med meg? Om det er noken trøst så sliter eg og med å holde oversikt over bilparken, og er er SoMe assistenten!! Der eg før fikk tilsendt linker for å komme med kommentarer til alt mulig idioti som er er godt kjøp ( det var et helvette i i3 perioden), så får eg no bare oversendt kontraktene for å sjå over i det dei skal signerast 😛 fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 (endret) 4 timer siden, Skulebollen skrev: Syns personlig bilparken viser bra spenn etterhvert 😅 Den lyder nå følgende: 2019 Transporter 2019 Bmw i3 120ah 2017 Bmw 740xd 2015 Porsche 911 GT3 1991 VW Multivan California ( til utleige😁 ) 1990 Bmw M5 1980 Bmw 635csi 1969 Lincoln Continental Har lenge hatt 6 biler hvorav kun en av dem har 5 seter, nå har vi 8... Fortsatt kun en med 5 seter 😆 ( Lincoln har 6😬 ) Siden @Skulebollenikkje gjer som han blir fortalt, så må eg ta affære og gjere lista over bilparken litt meir oversiktlig og ta med bilder: 2019 Transporter (Fant ikkje bilde av denne, men den er rød, ish som den her 🤪 2019 Bmw i3 120ah ( Sjokkerende lite bilder av denne i tråden, og eg har ikkje fått i oppdrag å knipse) 2017 Bmw 740xd 2015 Porsche 911 GT3 1991 VW Multivan California ( til utleige😁 ) 1990 Bmw M5 1980 Bmw 635csi 1969 Lincoln Continental (slagskipet) Værsågodtakkskalduha! Endret August 21, 2023 av GtiGtr M-jakob, Weltzin, Markus E30 og 17 andre reagerte på dette 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Ja @Skulebollen nå må jeg nesten kommentere litt her .. Det er jo litt av en bilpark du har her og mye forskjellig ,ikke minst rå USA dråg du har her .😊 Men en Multivan altså ? Da tenker jeg automatisk på et tysk ektepar som sitter på en rasteplass der fruen sitter i presset shorts med kant og kritthvite lår ,gedigne hengebryst ,skamsint og ser utover en fjord ,mens mann sitter og studerer kart i tilhørende lik shorts og habitt som fruen og like sur 😅 Gleder meg og til oppdatering der du flasher lapper ved siden av Multivanen etter massiv utleie 😎.(Spøk altså ) Nei enda bedre ,du må sette standarden med selv og ta denne på tur med kone og barn og gi pokker i Stance camperen din (Aka 7 serie & Konsmo hus på hjul )😊 Otis, skoglund, Syvert og 9 andre reagerte på dette 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Rå bilpark du har🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Grattis med kul båt! Drømmen min er å handle en slik en og klinke på det personlige bilskiltet mitt slik at jeg virkelig hadde blitt Lincoln Lawyer papertiger, ///M-ini95 og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Litt av en bilpark, her var det mye forskjellig gromt fra mange epoker og kontinent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 On 8/21/2023 at 7:13 PM, Skulebollen said: @Snagg30 Må jo svare det når du tror jeg er milliardær 😆 Men nei penger har aldri vert ett problem, når jeg går tom så har jo banken mer.. Hører det er mye snakk om økonomi og renter i media.. Men etterhvert som renten stiger så er det jo bare og låne mer slik at man kan betale den🥳 papertiger, GtiGtr og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 24, 2023 Forfatter Share Skrevet August 24, 2023 På 23.8.2023 den 6.50, sveigis skrev: Ja @Skulebollen nå må jeg nesten kommentere litt her .. Det er jo litt av en bilpark du har her og mye forskjellig ,ikke minst rå USA dråg du har her .😊 Men en Multivan altså ? Da tenker jeg automatisk på et tysk ektepar som sitter på en rasteplass der fruen sitter i presset shorts med kant og kritthvite lår ,gedigne hengebryst ,skamsint og ser utover en fjord ,mens mann sitter og studerer kart i tilhørende lik shorts og habitt som fruen og like sur 😅 Gleder meg og til oppdatering der du flasher lapper ved siden av Multivanen etter massiv utleie 😎.(Spøk altså ) Nei enda bedre ,du må sette standarden med selv og ta denne på tur med kone og barn og gi pokker i Stance camperen din (Aka 7 serie & Konsmo hus på hjul )😊 Det er noe som heter at for og bekjempe fienden, så må man bli en av dem😬 Bobiler og turister i Nordfjord har økt blodtrykket mitt såpass mye siste åra at jeg garantert dauer flere år tidligere 🥴 På 23.8.2023 den 13.48, Syvert skrev: Rå bilpark du har🤩 Takktakk 😊 På 23.8.2023 den 13.54, Walkabout skrev: Grattis med kul båt! Drømmen min er å handle en slik en og klinke på det personlige bilskiltet mitt slik at jeg virkelig hadde blitt Lincoln Lawyer Har sett navnet på serien, kjører han en slik? Såg for meg at han duret rundt i en ny ( kjip ) Lincoln På 23.8.2023 den 14.26, papertiger skrev: Litt av en bilpark, her var det mye forskjellig gromt fra mange epoker og kontinent! Takker😁 Er vel en av få i landet som aktivt bruker GT3 på bane og ragger rundt i en Continental tipper jeg, smule kulturkrasj😆 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 1 time siden, Skulebollen skrev: Det er noe som heter at for og bekjempe fienden, så må man bli en av dem😬 Bobiler og turister i Nordfjord har økt blodtrykket mitt såpass mye siste åra at jeg garantert dauer flere år tidligere 🥴 Å herregud å vittig 😂😂,men tviler ikke på det du sier .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 29, 2023 Forfatter Share Skrevet August 29, 2023 Tildels sengeliggende med influensa, så fant ut at da er det tid for og legge Garminvideoer innpå PCen Prøver og legge ut video fra bestetid på Våler. Ser fryktelig sent ut med dette kameraet vs hvordan det føles og hvor mye bilen faktisk "lever" video_1.mp4 Ampera, mslello, Larsen4 og 8 andre reagerte på dette 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet August 29, 2023 Share Skrevet August 29, 2023 Helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 29, 2023 Forfatter Share Skrevet August 29, 2023 (endret) Prøver meg like godt på og tilby filmkveld med en ringfilm også Tiden på Våler synes jeg er helt grei, men rundt nordsløyfa er jeg veldig fornøyd med iforhold til hvilken bil jeg har. Er bra stor forskjell på feks. en 19mod. RS og en 15mod. vanlig gt3. Spesielt på baner som Ringen hvor motorkraft kommer godt med, der blir 475hk nesten litt lite. Ser jo at selv en tung g80 drar ifra litt rett frem.. Tapte noen sekunder p.g.a den da jeg ikke liker og "pushe" andre til sides ( er dyre leiketøy vi driver med ) Så har ett mål om og komme meg under 7:20 neste år, men nærmer seg en grense hvor man må vurdere kostnaden av og ryke ut også.. Og til dere som ser litt ring filmer, er stor forskjell på GPS fart som vist i filmen vs speedometer 😅F80 hadde feks. 268 på speedo når sperra på 250 ( GPS ) inntraff nurburgring.mp4 Endret August 29, 2023 av Skulebollen hsd, Fahad, sandersander og 14 andre reagerte på dette 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 29, 2023 Share Skrevet August 29, 2023 Kjemperått og du er god til å kjøre . Sinnsyk lyd i bilen din 😎😎😎🙏 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå