liffi Skrevet Januar 24 Forfatter Share Skrevet Januar 24 Da gikk man endelig somla seg til å ta tak i F11’n.. raklet i motor igjen så var vist enda en dyse som var dårlig men etter demontering så ser jeg at feilen fra forrige dyser gjentar seg.. godt jeg var forberedt og hadde bestilt "alt" nytt. Dyser, coiler og nye plugger for å utelukke den lille fjuskinga bilen hadde før dyseklakken kom. Virker som det ble bra nå, så kunne sikkert holdt med bare ny ring på dysa men 🤷🏼♂️🥶 Ampera, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 29 Forfatter Share Skrevet Januar 29 Noe som ikke helt hører hjemme her i "samlinga" men velkommen skal den være 🤠🇺🇸 fupsaker, sveigis, Zeveren og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 45 minutter siden, liffi skrev: Noe som ikke helt hører hjemme her i "samlinga" men velkommen skal den være 🤠🇺🇸 Hadde en slik selv en gang, 82 mod vel og merke, men samme karosseri. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 1 Forfatter Share Skrevet Februar 1 Er jo så jævelig typisk når man har solgt no drit som har fungert feilfritt i over 1år 😂 ja, 740’n ryker da jeg igjen får innfall å rydder opp i bilparken, å 535’n er jo bruksbilen sånn ellers. Men skulle fyre den i dag for å vaske den og syntes den var noe tungstartet men fikk nå liv, så dro av sted. Kom ikke langt før driten begynte og fjuske før den døde. sjekka litt coiler / plugger langs veien å jobba meg rundt. Knuss trørt å ser ut som pumpa har dødd! så får se om jeg rekker / gidder å få den klar til evt henting på lørdag. Har nok å styre med før helgen så dette passa jo bra 🤠 Markus E30 og Ampera reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 2 Forfatter Share Skrevet Februar 2 Godt man har "delebil" stående si.. fikk knabba pumpa fra denne så jeg får den andre på veien igjen. den gamle pumpa var død ja. Lå igjen spoon på filter å bunn. Fått rensa ut det som lå der og montert "ny" så var den som før igjen å maler som ei hes katte. fikk spylt av bilen så den er klar for ny eier🤝 Markus E30, sveigis, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 11 Forfatter Share Skrevet Februar 11 1 serien fikk piska seg litt på isen i går for en maskin!! Perfekte forhold tross piggfrie dekk ( felg med piggdekk passet ikke ) såsi konstant 3 gir å 6200rpm var der den lå. Artig bil som de må kjøres hardt å jobbes med og det liker jeg. Hadde med eldste man å fruen på tur. noen små utforkjøringer med minimalt skade på perla 👌🏻 bilen overlevde og klar for nye eventyr. 19C77C67-4130-41E5-81FE-EA5744A96F91.mov FJELLREVEN~138C50C1-C61D-4DC5-9FD9-0302BF53A4E8.mov flatt hjul på Henger så flaks jeg tok med et ekstra sommerdekk !! Gikk en tank på banen så er noe tørste disse små motorene på høyt turtall men det var jaggu trekkbilen også 😂🏁 lånte meg Xdrive av far mslello, sveigis, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 28 Forfatter Share Skrevet Februar 28 535’n selges da det ( igjen ) ble en ganske så spontan handel av en skikkelig familievogn. Ettersom ikke F11 kom som M5 så får man gå et hakk opp si.. Små titta på disse siste årene og endelig fant jeg en km traver til en "ok" penge i forhold til de andre jeg har sett og huket av 3 av 5.6.7 krav 😂 Fikk tilsendt bilde i stad. Bilen er lastet og klar for Norge over helgen 🤝 den skarpsynte klarer vel fort å tyde bilen her viggo E34, OddErik_E34, danskiii og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 28 Share Skrevet Februar 28 27 minutter siden, liffi skrev: 535’n selges da det ( igjen ) ble en ganske så spontan handel av en skikkelig familievogn. Ettersom ikke F11 kom som M5 så får man gå et hakk opp si.. Små titta på disse siste årene og endelig fant jeg en km traver til en "ok" penge i forhold til de andre jeg har sett og huket av 3 av 5.6.7 krav 😂 Fikk tilsendt bilde i stad. Bilen er lastet og klar for Norge over helgen 🤝 den skarpsynte klarer vel fort å tyde bilen her Alpina B5? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 28 Share Skrevet Februar 28 Gratulera med ny bil 😄 Ser den har kul eksos og heilt tilfeldig valgte hjul 😎 liffi og laffe reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Gratulerer med grom bil og første F11 B5 i Norge! Hvilket produksjonsnummer er den? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 29 Forfatter Share Skrevet Februar 29 Takk takk dere. Dette blir spennende @Orjan ja er vel ikke noen F10/11 B5 her så vidt jeg vet?! Denne er nr 137 alt bestilt litt deler, striper å snakket med lakkerer for litt div planer 👌🏻 selvom det er Alpina så skal det skille seg enda litt mere ut KKME30 og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Takk for info; av F1x Alpina er det en F10 D5 og en F11 D5 i Norge, så du er først med B5. Av B5'er er det en E61 B5S, en G30 og en G31. Herlig å se at du har farge på interiøret 👍 Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B5 BiTurbo Touring #137 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Gratulerer! Å hjelpes for en lekker interiørfarge, cognac og i Lavalina-skinn! Det hadde vært drømmefargen i min middelhavsblå F11! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 29 Forfatter Share Skrevet Februar 29 Takk Ja spenstig kombo. Hadde samme farge ( ish ) i X5m’n å det synes jeg passet bra. Var / er på tanken og farge opp interiøret tro det eller ei men jeg får se. Coshiba brunt er drømmen av farge. Denne bilen er såpass nøytral mtp Alpina dekor også. ingen Alpina merker på interiør, lister, striper eller bokstaver på luka, så noe må gjøres der synes jeg. Så noe er alt bestilt gnilb, KKME30 og Markus E30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Gratulerer med Alpina 😀 Kjempe lekker fargekombinasjon, dette blir bra. Bør jo være bra trøkk i denne vil jeg tro 👍 Er det Tsjekkoslovakia som er plassen å kjøpe eldre bil fra nå eller? Synes prisene i Sverige begynner å stige nå i allfall, dessuten begynner det å bli utelukka der. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå