Snowbiz Skrevet Februar 7, 2018 Share Skrevet Februar 7, 2018 19 timer siden, Tony Soprano skrev: Ratt ser helt herlig matt ut 🙌 Deler du oppskriften ❓ Er så enkelt som CG Leather Cleaner og colourlock børste Bilen har bare gått 39k så er minimalt med slitasje på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 7, 2018 Share Skrevet Februar 7, 2018 5 timer siden, Snowbiz skrev: Er så enkelt som CG Leather Cleaner og colourlock børste Bilen har bare gått 39k så er minimalt med slitasje på det Takker 😊 Da tester jeg det samme i helga Mitt er ikke slitt men noen plasser blankt som jeg håper blir matt. Har Autoglym Leather Cleaner liggende så håper den gjør nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 12 timer siden, Tony Soprano skrev: Takker 😊 Da tester jeg det samme i helga Mitt er ikke slitt men noen plasser blankt som jeg håper blir matt. Har Autoglym Leather Cleaner liggende så håper den gjør nytten. bare ikke smørr inn rattet med autoglym leather kremen da blir det GLATT brukt det i setene 1 gang... aldri mer >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2018 Trenger en runde med skinnrens på rattet ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 11, 2018 Share Skrevet Februar 11, 2018 Saltkjelen, Marius2002 og Ingvaldsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 11 timer siden, Gorg skrev: Trenger en runde med skinnrens på rattet Ser ut som du trenger en liten runde ja! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Gorg og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Spoiler Gorg, liffi og ZhilleN reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Walkabout, Gorg, Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 ahj og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 (endret) Utrolig nok ja, måtte sjekke at alt var ok i garasjen. Endret Februar 20, 2018 av 316 StigJ, And-reas og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Februar 26, 2018 Share Skrevet Februar 26, 2018 Gorg, Saltkjelen, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 Får slenge inn et par bilder her også for å holde tråden i gang, alltid fint med interiørbilder Saltkjelen, Reef89, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 Reef89, Mathiseen og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå