mslello Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 Stemmer også for Navi proff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 17, 2017 Forfatter Share Skrevet November 17, 2017 (endret) 13 timer siden, Ron Jeremy skrev: I3s koster jo ca 35k oppå, det mest signifikante er at den ikke «dør ut så fort» når man begynner å komme litt opp i «høye» hastigheter. Dog er jeg usikker på om det er mer utstyr i s modellen, kanskje litt som X3 vs X4, mer er standard? Til kjøper, gratulerer! dette blir garantert bra, jeg ville imidlertid ikke nølt med å legge på 3 ting. Dette er erfaringsmessig hva vi satt mest pris på med vår i3. Ryggekamera, H&K hifi og sist men ikke minst, navi proffesional! Essensielt i en i3 og enhver BMW! Da har jeg oppdatert utstyrslista. Takk skal du ha. Endret November 17, 2017 av lagunilla fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 20, 2017 Forfatter Share Skrevet November 20, 2017 Da er H&R senkefjærer bestilt. Et ikke så mange med custom felger til disse bilene, men vurderer sterkt å gå for HRE felger. Noen som vet hvor lang leveringstid det er på felger fra de? Kenny_, mslello, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 Bilen har endelig ankommet. Både bilen og fargen var styggere i virkeligheten😅, men er og kommer aldri til å være fan av i3. Fikk lov til å klargjøre bilen selv. BimmerFan!, Waterhouse, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Begynner å komme noen LCI utgaver nå! Når la du inn bestilling å din? Jeg bestilte en så og si lik, bare "Imperial blue" den 15.nov. Fikk antatt levering mnd skifte februar - mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Gratulerer så mye!!! 😎👌 Blir spennende å se hvordan bilen blir med H&R lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 1 time siden, CrZyWiz skrev: Begynner å komme noen LCI utgaver nå! Når la du inn bestilling å din? Jeg bestilte en så og si lik, bare "Imperial blue" den 15.nov. Fikk antatt levering mnd skifte februar - mars. Ble bestilt 14. November. Hvor bestilte du? Vi har fått 18 i3 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 4 timer siden, lagunilla skrev: Både bilen og fargen var styggere i virkeligheten😅, men er og kommer aldri til å være fan av i3. Fornøyd ny eier ja Men gratulerer! Skulle denne erstatte F30en eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 1 time siden, lagunilla skrev: Ble bestilt 14. November. Hvor bestilte du? Vi har fått 18 i3 idag. Jeg bestilte hos BMW i Tromsø. Rart at det skulle ta såpass mye lengre tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Gratulerer i3 er en utrolig kjekk bil, innvendig er den herlig og det betyr ganske mye når man bruker mesteparten av tida inni bilen. Skal du virkelig slå til med HRE til den? Wow i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Gratulerer! Til tross for mye motgang har jeg alltid vært fan av disse, og synes LCI også er veldig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 3 timer siden, Daniel. skrev: Fornøyd ny eier ja Men gratulerer! Skulle denne erstatte F30en eller? Nei, aldri i livet. Skal bytte 328i en mot en 340 før april håper jeg👍 fupsaker, ahj, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Skikkelig tøff, denne kommer du til å bli glad i etter hvert. Kommer du til å lakkere frontpartiet til "i3s-look"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 3 timer siden, CrZyWiz skrev: Jeg bestilte hos BMW i Tromsø. Rart at det skulle ta såpass mye lengre tid? Bilene fraktes fra Drammen, og det har snødd en god del der. Forsinket pga det. Vi som er ansatt er litt heldigere. 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Skikkelig tøff, denne kommer du til å bli glad i etter hvert. Kommer du til å lakkere frontpartiet til "i3s-look"? Næ, trenger ikke aggressiv-look-dildo på 4-hjul for å komme meg på jobb.😀 CrZyWiz og Daniel. reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 59 minutter siden, lagunilla skrev: Næ, trenger ikke aggressiv-look-dildo på 4-hjul for å komme meg på jobb.😀 Hehe, trenger og trenger. Det er mye man ikke trenger her i verden, men som likevel er kult. Tror du kommer til å elske dildoen din om litt jeg. lagunilla og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå